Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittele suosikki hajuvetesi

Vierailija
08.02.2014 |

Näitä keskusteluita on tietysti paljon, mutta nyt päivitetään mammojen suosikkituoksut. Esittele suosikkituoksusi lyhyesti ja kerro missä käytät sitä? Loppuun voit heittää ehdottoman inhokkisi.

Hugo bossin Pure purple on minun kestosuosikki. Todella lämmin ja naisellinen, eikä missään tapauksessa liian voimakas. Suorastaan syötävän herkullinen tuoksu. Tätä käytän päivätuoksuna.

Versace Woman kakkosena. Naisellinen voimakas, toisinaan tuntuu että jopa hyökkäävä tuoksu, mutta silti niin ihana. Käytän tätä viihteellä.

inhokkia en nyt osaa eritellä, mutta en tykkää ällömakeista tuoksuista. Lacostella on muistaakseni monta tuoksua jotka etovat minua.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique Simply. Tuoksussa on mukana soijamaitoa, lakritsia, mielestäni vähän piipputupakkaakin ja on sellainen kevyen mausteinen. Tosin työkaverini mielestä se on merihenkinen tuoksu. En ole löytänyt toista vastaavaa ka on kiva että se on hiukan erikoinen tuoksu. Ei missään nimessä voimakas.

Inhokki on kaikki voimakkaat: Poison, Rive Gauche (en ole varma kirjoitetaanko noin mutta en jaksa googlettaa), Kenzon Flower, Chanelin kaikki, Bodyshopin White Musk, Alyssa Ashley Musk sekä kaikki tuoksut jossa on orvokkia.

Vierailija
42/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Uusin tuoksu on Clean white woods, aivan ihana.

Pidän myös Pradan candysta ja Viva la juicyn tuoksuista. Uusi Escada oli myös ihana, tuoksuttelin sitä Stockalla (sininen pullo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versacen Bright Crystal. Käy sekä päivään että iltaan.

Vierailija
44/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce & Gabbanan The One ja Victor & Rolfin Flowerbomb on mun suosikkeja! Markettituoksuista Beckhamin Intimately on aika ihana, siinä on jotain sopivan puuvillaista. Kevyitä raikkaita tuoksuja käytän myös, mutta niistä ei ole löytynyt mitään suosikkia.

Vierailija
45/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään raikkaista vesituoksuista, joissa voi olla kukkaisuutta/sitrusta mukana. Esim. dolce&gabbanan light blue. Välillä kaipaan vaihtelua ja silloin tuoksussa saa olla hieman lisää potkua. Hugo Bossin tuoksuista tykkään myös: Femme ja XX ovat olleet käytössä. Tällä hetkellä käytössä on Hugo Bossin Orange.

Vierailija
46/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn brit on lempituoksuni, josta monet ovat kyselleet, mitä hajuvettä sulla on.

Muuten vaihtelen erilaisten tuoksujen välillä ihan fiiliksen mukaan, mitä nyt sattuu aamulla mieli tehdä suihkauttaa.

Vierailija
47/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flowerbomb by Viktor&Rolf on suosikkituoksuni. Erittäin naisellinen, kukkainen ja makea tuoksu, mutta aikuisella tavalla. Pullo on myös hyvin kaunis.

Vierailija
48/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suosikkeja ovat Calvin Kleinin Downtown ja Giorgio Armanin Si. 

Ylipäätään tykkään Pradan tuoksuista (paitsi Candy, yöks miten makea) ja jostain syystä kausittain myös Calvin Cleinin Beautysta. Eli mieluisia vähän mausteisemmat naiselliset tuoksut. Vesituoksut eivät vaan ole minun juttuni)

Vierailija
49/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

La vie est belle ja Guilty - itse tykkäämistäni tuoksuista eniten muilta kehuja saaneet.

Vierailija
50/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin joku aika sitten Laura Biagiotin Lauraa myös nostalgiamielessä ja täytyy sanoa että toimii edelleen päivätuoksuna.

Vierailija
51/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didemin blogista bongattu Thierry Muglerin Alien on tällä hetkellä käytössä.

Shalimar ja Poison inhokkeina mullakin ja olen keski-iän reippaasti ylittänyt ;)

Vierailija
52/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:12"]Didemin blogista bongattu Thierry Muglerin Alien on tällä hetkellä käytössä.

[/quote]

EIH! Miksi tuo Didem pitää tunkea joka paikkaan?! Lopettakaa jo, sekopäistä touhua!

Vierailija
53/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ehdotonta suosikka: D&G 3 L'Imperatrice sekä D&G 18 La Lune. Tykkään molemmista kovasti! Kamalia tuoksuja on kaikki "julkkistuoksut" Madonnat, Beyoncet, Victoria Beckhamit, jotka on hätäisesti kyhättyjä väkeviä tuoksuviritelmiä, joiden oletetaan myyvän pelkän nimen voimalla. Sellaisia en ostaisi koskaan.

Vierailija
54/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti suurin osa vastaajista on aika nuoria, kun suosikit ovat kukkaisia ja kevyehköjä tuoksuja, jopa ns. julkkistuoksuja. Yli 35-vuotiaalle naiselle jakkupuvussa ei kyllä tyttömäinen, kevyt tuoksu sovi enää mitenkään päin, vaan antaa kantajastaan infantiilin vaikutelman.

Vierailija
55/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:05"]

Ilmeisesti suurin osa vastaajista on aika nuoria, kun suosikit ovat kukkaisia ja kevyehköjä tuoksuja, jopa ns. julkkistuoksuja. Yli 35-vuotiaalle naiselle jakkupuvussa ei kyllä tyttömäinen, kevyt tuoksu sovi enää mitenkään päin, vaan antaa kantajastaan infantiilin vaikutelman.

[/quote]

No kerro tietäväinen sitten niitä yli 35v:lle sopivia tuoksuja?

Vierailija
56/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessin seductive :) sopii pienempäänkin budjettiin.

Vierailija
57/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin säälittävä etten kerro lempituoksuani ettei kukaan muu vaan ostaisi sitä vinkkini takia :D kertaakaan ei ole onneksi tullut vastaan ihmistä joka tuoksuisi samalle. Diorin miss dior cherietä käyttäessäni tuli aina satunnaisesti tuoksukaimoja vastaan ja en tiedä miksi, mutta se ärsytti todella paljon.

Vierailija
58/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria's Secret Angel ja Givenchyn Play ovat ehdottomat suosikit!

Vierailija
59/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestosuosikiksi on jäänyt Chanel Coco Mademoiselle :) Ihanan hento mutta vahva naisellinen tuoksu. Aika hintava, mutta itse en esim. käytä hajuvettä kauhean paljoa niin yksi puteli kestää lähemmäs vuoden.

Vierailija
60/66 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua niin ärsyttää ne jotka hehkuttaa omaa tuoksuaan, mutta ei suostu kertomaan mikä se on :D grrrrrr...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi