Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittele itsesi

Vierailija
08.02.2014 |

Olisi hauska lukea vähän enemmän teistä palstalaisista! Kertokaa itsestänne jotain, esim. Ikä, sukupuoli, millainen elämäntilanne, onko lapsia tai lemikkejä, harrastukset, ammatti, lempiruoka, parhaimmat ja huonoimmat luonteenpiirteet, kuinka paljon vietät aikaa palstalla yms. :)

Minä olen 27-vuotias nainen, tällä hetkellä työtön. Asun rivitalossa avomiehen ja koiramme kanssa. Harrastan käsitöitä, lenkkeilyä

ja valokuvausta. Olen äkkipikainen, hauska ja kekseliäs. Monesti hieman väsynyt ja haluaisin löytää pian uuden työpaikan.

Nyt menen katsomaan putousta ja sitten iltapalan tekoon!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias esikoista odotan. Mies vanhempi ja molemmilla meillä vakiduunit. Vuokralla asutaan kissan ja koiran kans omaa kotia mietitään sitten vasta kun lapsiluku täynä.

Vierailija
22/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle 40, edelleen suht nuoreksi itsensä tunteva työssäkäyvä perheenäiti. Kolme kouluikäistä lasta, mies, kaksi koiraa ja kissa, ok-talo lähiössä, mökkipahanen, josta reippaasti velkaa, talo pian onneksi maksettu. Voimia vievät arkirutiinit ja niitä tuovat luonnossa liikkuminen, musiikki, kirjat, elokuvat ja ystävät. Elämä maistuu, välillä tosin väsyttääääää hirveästi. Mutta pahin lienee jo voitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotias 1,5 vuotiaan pojan äiti. Naimisissa. Mies töissä, itse opiskelen terkkariksi (nyt n. 1,5v valmistumiseen). Asumme keskisuuren kaupungin laidalla pienessä rivarissa.

Harrastan lenkkeilyä ja lukemista ja lapsen kanssa pihalla oleskelenista:) Luoneeltani olen empaattinen ja kiltti, mutta tarvittaessa myös luja. Ystävät kuvailevat minua hauskaksi ja rennoksi.

Vierailija
24/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias nainen. Esikoinen on 4 kk. Harrastuksiin kuuluu erilaiset käsityöt, urheilu ja eläinten parissa puuhastelu. Tykkäisin kovasti harrastaa leipomista, mutta leivonnaiseni ovat aina rumia, vaikka maku onkin kohdillaan.

Asumme vuokralla liian kalliissa asunnossa ja muutto on tiedossa, kunhan sopiva asunto löytyy. Haaveilen toisesta lapsesta, ettei ikäero olisi sellainen, että esikoinen tuntisi itsensä lapsenvahdiksi.

Vierailija
25/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle kolmekymppinen. Ei lapsia. Teen kehistysyhteistyötä ja työstäni johtuen vaihdan maata aina muutaman vuoden välein. Vaihtotiheys riippuu aina töiden pituudesta. Pisimmillään olen onnistunut asumaan yhdessä maassa vähän päälle kolme vuotta, lyhimmillään 7 kuukautta. Harrastukset vaihtuvat maiden mukana, riippuen paikallisesta tarjonnasta. Tällä hetkellä joogaan, luen kirjoja, ja yritän kehitellä reseptejä joiden avulla suomalaisia ruokia ja leivonnaisia voisi valmistaa paikallisista aineista. Toisinaan laiskottelen biitsillä. Luonnollisesti tämän elämäntavan valitsemisen seurauksena myös matkustelen tavallista enemmän.

Vierailija
26/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v nainen, naimisissa, 4 lasta 18v-29v ja 2v lapsenlapsi. Asumme omakotitalossa Helsingissä ja minulla on vakituinen työ.

Harrastan erilaisia jumppia ja näin talvella laskettelen/lautailen.

Vierailija
27/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-v, töissäkäyvä huonolla itseluottamuksella varustettu alisuoriutuja. Naimisissa, lapsentekoyritys päällä mutta samalla yritän totutella ajatukseen ettei sitä lasta tule koskaan. Asutaan vuokralla Helsingin kantakaupungissa ihan kivassa asunnossa.  Lemmikkieläimet, satunnainen taiteilu, sisustus (tai lähinnä sen suunnittelu) ja ulkona syöminen tuo iloa elämään. Ja AV-palsta jonka löysin viime keväänä.

Vierailija
28/50 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiva lukea :)

Vierailija
29/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v kolmen lapsen äiti, vaimo. Asutaan pk-seudulla paritalossa.

Olen ujo ja epävarma, (johtuu raskauden tuomista kiloista joita on n 40kg ylimääräistä), epäileväinen siitä että minua satutetaan ( menneisyys kolkuttaa, vanhempien ero, pettävät ystävät, pettävät poikaystävät)

Olen kuitenkin onnellinen elämääni, positiivinen ihminen, toivon kaikille hyvää. Joskus olen jopa ollut liian kiltti miehelleni, mutta ikä on tuonut lisää taitoa vaatia enempi arvostusta itselleni. Osaan myös olla varsinainen tuittupää jos suuttumiselle on aihetta.

Vierailija
30/50 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! Olen 30v, naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. lapset 10v. 7v. 6v.

työskentelen vastaanottovirkalijana 30h/vko ja mieheni on kokopäiväinen prosessinvalvoja. Asumme omassa kerrostaloasunnossa ja meillä on kaksi kissaa. Haaveleinen koirasta mutta tällä hetkellä asia ei ole ajankohtainen.

Vierailija
31/50 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 50+ isoäiti, joka asuu rivarissa eläköityneen 55v avomiehen kanssa. Molempien lapset omillaan, yhteisiä ei ole. Ruuanlaittoa ja vanhustyötä olen tehnyt elantoni eteen. Ukko ihan normieläkkeellä ammatista, missä alhainen eläkeikä. Mun pitäis vielä painaa.

Sauvakävelen, sienestän ja luen. Mies on hyvä uimaan. Olis ihanaa matkustella, mutta olen lentopelkoinen, todella. Kotimaata sitten vaan kolutaan.

Koiranhankinta mielessä, rotuja vertaillaan. Kotia pitäis rempata, tapetit uusia ja kaikenlaista pientä. Pihatyötkin odottavat. Kaikki aikanaan.

Vierailija
32/50 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittele, koska perimmäinen tarkoituksesi on onkia esille tuttujasi, uteliaisuus.

Vierailija
33/50 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No eipä oikeasti tullut mieleenikään tuollainen! Mulla on tosi vähän ystäviä ja tuttuja, eikä mua kiinnosta hengaako joku niistä täällä vai ei :)

Vierailija
34/50 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17- vuotias ( loppukuusta 18-v.) nuori äiti. Asun lapsen 3,5kk ja lapsen isän kanssa kaupungin keskustassa vuokra asunnossa. Ei lemmikkejä tässä asunnossa mutta minun kissani on isäni luona maalla.

Ammattia ei ole mutta haen nyt yhteyshaussa kouluun.. ja alotan ehkä elokuussa tai viimestään tammikuussa.

Lempiruokia on monta! Mutta tortillat on yks parhaimmista. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, leipomista ja käsitöitä.

Olen tempperamenttinen, äkkipikainen, ilonen ja elämän haluinen ihminen..

Palstalla vietän aika paljon aikaa kun vauva nukkuu paljon... ja kotityö on nopeesti tehny että muuhunkin on aikaa:)

Vierailija
35/50 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v naimisissa,2 lasta 4 ja 1v. Ei lemmikkejä. Omakotitalo pankin lainalla. Kiltti,hassu,tyhmäkin osaan olla (melkein joka tilanteessa osaan nolata itseni).

Vierailija
36/50 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v asun rivitalossa kihlattuni ja 1v lapsen kanssa. Opiskelen ja miehelläni on vakituinen työpaikka.

Olen positiivinen, energinen ja välillä melko nipo ja ärsyttävä. Lemikkejä ei ole.

Vierailija
37/50 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nelikymppinen äiti ja vaimo.

Asutaan paritalossa. Unelmien mies minulla, yhdessä oltu kohta 20 v!?

Toinen lapsi pvkodissa, toinen ala-asteella.

Upea työpaikka, mahtavat työkaverit. Olen hauska, nokkela ja eläväinen.

Miinuksena oman ajan puute ja siitä johtuva kireys ;)

Vierailija
38/50 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias nainen. Mulle tehtiin 91 sukupuolenvaihdosleikkaus ja nyt olen onnistunut saamaan 3 ihanaa lasta puolisoni kanssa. Harrastan jääkiekkoa, motocrossia, painia ja autojen laittoa.

Vierailija
39/50 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:05"]

Täällä yksi mummo, jolla huono ryhti. Kertokaa minkälaisista mummeleista tykkäätte niin yritän sopia muottiinne.

[/quote]

Täällä toinen mummo jolla huono ryhti, sen lisäksi mulla on ruma tukka ja olen myös läski.

Vierailija
40/50 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias matemaattis-luonnontieteellisessä opiskeleva, asun Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi