Esittele itsesi
Olisi hauska lukea vähän enemmän teistä palstalaisista! Kertokaa itsestänne jotain, esim. Ikä, sukupuoli, millainen elämäntilanne, onko lapsia tai lemikkejä, harrastukset, ammatti, lempiruoka, parhaimmat ja huonoimmat luonteenpiirteet, kuinka paljon vietät aikaa palstalla yms. :)
Minä olen 27-vuotias nainen, tällä hetkellä työtön. Asun rivitalossa avomiehen ja koiramme kanssa. Harrastan käsitöitä, lenkkeilyä
ja valokuvausta. Olen äkkipikainen, hauska ja kekseliäs. Monesti hieman väsynyt ja haluaisin löytää pian uuden työpaikan.
Nyt menen katsomaan putousta ja sitten iltapalan tekoon!
Kommentit (50)
Moi! Kiva lukea näitä kuvauksia. :)
Minä olen kolmekymppinen avoliitossa oleva kahden lapsen äiti. Asun ulkomailla ja olen tällä hetkellä kotirouvana.
Itseni kuvaileminen osoittautuu minulle hyvin hankalaksi näköjään. :D No, olen erikoinen tyyppi, joka tekee kaikenlaista kummallista ja toisten mielestä ei yhtään mitään... Muiden mielestä olen laiska, epäkohtelias ja negatiivinen. :) Omasta mielestäni olen ennemminkin väsynyt ja hajamielinen, mutta ehkä se on sama kuin laiska. :) Epäkohtelias olen, koska en uskalla puhua. Ja negatiivinen en ole, sanon vaan totuuden (silloin harvoin kun ylipäätään uskallan avata suuni).
Kiinnostuksen kohteita minulla riittää, en vaan koskaan jaksa kiinnostua yhdestä asiasta pitkäksi aikaa... Tykkään katsella scifi- ja fantasia-elokuvia ja sarjoja. Netissä pyöriminen on kivaa. Lasten kanssa on hauskaa askarrella ja taiteilla. Pidän laulamisesta.
Kaipaan toisinaan kavereita, kun mulla ei ole niitä kuin muutama... eikä oikein ketään, joka olisi "samalla aaltopituudella" kanssani. Musta olisi kiva keskustella rehellisesti ja pohtivasti ihan mistä tahansa, ilman tuomitsemista. En kuitenkaan osaa oikein löytää ketään... Ehkä se johtuu noista mun peloistani.
Mitäs vielä... Olen yleensä rauhallinen, mutta kun mulla loppuu hermot, niin sitten on oksat pois! Ja sitä mä häpeän ja olen yrittänyt muuttaa reagointitapaani. Mulla oli vaikea lapsuus, kärsin siitä vieläkin, vaikka haluaisin jo unohtaa kaiken...
Olen 23v nainen. Asun maalla 25km päässä keskustasta omakotitalossa vuokralla. Mulla on 4 koiraa. Tällä hetkellä olen työtön. Olen kihloissa, mutta ei asuta miehen kanssa yhdessä. Lapsia ei ole. Enkä lapsia halua, ainakaan vielä, ehkä joskus sitten.
Lempiruokia on esim kasvisruoat, erilaiset pastat jne.. Sanotaan nyt vaikkapa että perunamuusi ja uunilohi on yksi suosikeista.
Olen rehellinen, erittäin huumorintajuinen, kuuntelevainen, rauhallinen, hyvin eläinrakas ja suvaitsevainen ihminen.
Tykkään ruoanlaitosta, leipomisesta, koirien kanssa touhuamisesta, liikunnasta, elokuvista, saunomisesta, mökkeilystä.
Hei, olen 38 vuotias kahden teini-ikäisen lapsen äiti. Naimisissa ollaan oltu 17 vuotta. Asumme uudessa omakotitalossa ja meillä on vanha, mutta peruskorjattu mökki järvenrannalla.
Itse työskentelen lasten parissa ja mieheni on rakennusalalla. Matkustelemme aika paljon. Baareissa tms. Emme käy koskaan, ei ole meidän juttu. Kotona nautitaan ruoanlaitosta ja viinistä.
Nainen, 24 vuotias ja 1 lapsi. Naimisissa, rivitalokolmio lainalla, haaveilen omakotitalosta..
Lueskelen palstaa oikeastaan päivittäin, en oikein harrasta mitään ihmeellistä.. Kotona käsitöitä ja sellaista, leivon paljon.
Lempiruokani on spagetti bolognese, mutta sitä tulee tehtyä aika harvoin.
Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ja saada ystäviä. :)
Olen 23-vuotias, esikoisesta haaveileva, vaimo. Olen vakityössä toimihenkilönä ja mieheni on yrittäjä, suunnitelmissa joskus myös oman talon rakentaminen. Tällä hetkellä asumme rivitalossa vuokralla. Sydäntä lähellä minulla ovat mm. kuntosali, lumilautailu ja luonnossa liikkuminen. Mieheni on paras ystäväni ja teemme aina kaikkea hullua yhdessä. :o)
Olen 28 -vuotias vaimo ja kolmen lapsen äiti. Teen töitä lasten parissa ja nautin siitä. Harrastan kuntosalia, juoksua ja elokuvien katsomista. Asumme omassa rivitaloasunnossa. Ole touhukas, iloinen ja energinen. Toisinaan alakuloisuuteen taipuvainen. Avioliitto on kriisissä ja pelkään että tulee ero. Lapset ovat mun kaikkeni<3
Olen 23-vuotias nainen. Opiskeluja on jäljellä vielä muutama kuukausi, jonka jälkeen valmistun insinööriksi. Tulevaisuuden työtilanne hieman kauhistuttaa. Ja se, kuinka selviydyn vaativissa työkuvioissa..jos ylipäänsä saan työpaikan.
Asun toistaiseksi pikkuruisessa asunnossa koiran kanssa. Asuin 3 vuotta miesystäväni kanssa, mutta vuoden vaihteessa päätimme muuttaa erilleen jatkaen kuitenkin seurustelua.
Viihdyn kotona ja katson paljon telkkaria. Nyt olympialaisten aikana melkein kaikki aika meneekin joko lähetyksiä katsellessa tai radiosta kuunnellessa. Seuraan uutisia ja haluan olla perillä erilaisista asioista.
Olen melko sulkeutunut tuntemattomien seurassa, mutta ystävien seurassa syyllistyn usein päälle puhumiseen. Vertailen itseäni ystäviini ja minun on usein hieman vaikeaa olla heidän puolestaan vilpittömästi iloinen. En osaa puhua asioistani juuri kenenkään kanssa, vaan koitan selviytyä ongelmistani yksin ja pitää ns. kulissia yllä, jotta vaikuttaisin hyvin elämässä pärjäävältä.
nainen, 23v, lapseton sinkku. Asun Etelä-Euroopassa, 1.5 vuotta sitten lähdin karkuun omaa elämää Suomessa, hetkellä jolloin kaikki hajosi käsiin.
Nyt olen hyvin onnellinen, vakkari töissä, paljon kavereita. Tykkään lukea, pelata pokeria, lenkkeillä. Sosiaalisesti olen ääripää, seurassa hyvinkin puhelias, äänekäs, hauska. Toisinaan taas tykkään olla koko päivän omassa seurassani kotona.
Hauskaa sinkkuelämää, vaikka välillä haaveilen poikaystävästä. Pää ei vaan kestä sydänsuruja ja suhde pelleilyä. Jotenkin araksi tullut rakkaus asioissa.
21v. työtön, valmistaudun jo yliopiston pääsykokeisiin. Miehen kanssa asutaan kaksiossa, mies opiskelee. Lemmikkeinä on kaksi kissaa. Kavereita on ihan sopivasti ja äitiini mulla on aika hyvät välit. Tykkään kuvataiteista, valokuvauksesta, tanssista, elokuvista, kokkauksesta, matkustelusta, sosiaalistumisesta, musiikista, seksistä ja joskus satunnaisesta urheilusta. Mulla on myös ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireita.
25 v. Onnellisesti naimisissa oleva nainen, ei lapsia vuosien toivomisenkaan jälkeen. Pätkätöissä unelmieni työpaikassa tutkimuksen parissa. Asutaan pienessä rivarikämpässä vuokralla ja ollaan tyytyväisiä elämäämme. Ylä- ja alamäkiä, mutta kaiken kaikkiaan ihanaa! Lem7914piruoka tortillat, en oikein tykkää kokkailla.