Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutena treffimarkkinoilla, mitä naiset sanotte?

Vierailija
29.10.2020 |

Ei ole oikein käynyt flaksi, mutta vielä mä yritän. Vai oonko ihan toivoton tapaus? Ja mitä voisin tehdä, että löytäisin seuraa?

-Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi.
-Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa.
- En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla.
- Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas.
-Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon.
-Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita. Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset.
-Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa.

Mitä sanotte, ladies?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut tyylistäsi mitään. Joidenkin miesten pukeutuminen on melkoinen red flag, esimerkiksi miehet, jotka pukeutuvat kuin 15-vuotiaat, vaikka olisivat keski-ikäisiä tai sitten ovat likaisia itse sitä huomaamatta. Siinäkin voi olla syitä miksi toisia treffejä ei tulekaan, vaikka olisit periaatteessa ok.

Vierailija
62/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leidi, mutta naisena vastaan.

Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi.

- neutraali. Olen itse 41 ja voisin harkita. Mieluummin kuitenkin otan maksimissaan itseni ikäisen miehen.

Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa.

- miinusta. Olet liian pitkä makuuni ja muutenkin liian iso. Paras pituus miehelle on 175–180 cm ja mieluummin hoikka kuin mitään muuta.

En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla.

- neutraali.

Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas.

- täysin nollatieto. Ainoa mikä tässä kiinnostaisi olisi sun ala. Mihin sut siis on koulutettu? Mistä osaat jutella?

Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon.

- neutraali. En muuttaisi yhteen muutenkaan enkä rupea äitipuoleksi, joten nuo eivät liity minuun mitenkään.

Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita.

- nollatietoa. Kaikki ihmiset ovat huumorintajuisia, huumorin laatu vain vaihtelee. Ei tuo siis takaa sitä että esim nauraisimme samoille asioille. Harrastat millaisia asioita?

Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset.

- miinusta. En rupeaisi kenenkään viihdyttäjäksi, terapeutiksi tai hoitsuksi. Parisuhteen pitäisi tuoda elämääni positiivista lisäarvoa.

Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa.

- miinusta.

Ei tulisi paria meistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä miksei joku 60v nainen voisi olla hyvinkin kiinnostunut. Vanhemmissa on monta naista yhtä miestä kohti, joten sielä parhaat markkinat miehelle.

Vierailija
64/68 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Työtön masentunut läski osa-aikainen yh, joka näppärällä kiertoilmaisulla yrittää sanoa että haluais laittaa mulle pallon suuhun ja vetää taljalla kattoon.

Ei kiitos, olet liian pitkä mulle (itse 158).

Sama. Ei kiitos.

Olet liian lihava (minä hoikka ja siro)

Olet työtön

Olet masentunut ja saamaton ajoittain

Olet Yh isä

Tykkäät alkoholista

Et omaa terveellisiä elämäntapoja (haluan urheilullisen miehen kuten itse olen urheilullinen)

Olet liian pitkä minulle (olen 149 cm pitkä)

Olet seksuaalisesti epäsopiva (olen vanilja enkä halua muuta)

Turn offeja liikaa

Vierailija
65/68 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/68 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kaikki miehet eivät ole kovin hyviä kertomaan itsestään sanallisesti asioita, ja se on ehkä isoin ongelma nettideittikulttuurissa, jossa pitäisi heti herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinto. Miehet myös pitää ihan erilaisia asioita tärkeinä, kuin naiset, kuten tästä ketjustakin huomaa. Mies haluaa kertoa itsestään mitä tekee työkseen ja millaisesta seksistä nauttii, nainen haluaa tietää, mitä mies ajattelee ja tuntee, millaisia asioita hän haluaa elämältä ja mistä hän on kiinnostunut.

Sinänsä mikään tieto sinusta ei ollut positiivinen tai negatiivinen, olen varma että kaltaisestasi miehestä kiinnostuneita ihmisiä on olemassa. Ongelma on vaan se, miten tuot itsestäsi esille olennaiset asiat. Kannattaa tosiaan ehkä kysyä vaikka joltain naispuoleiselta läheiseltä apua profiilin kirjoittamiseen.

Ja tosiaan ikähaarukka oli hyvä vinkki mikä täällä jo tulikin. Ymmärrän myös että miehelle on aika iso houkutus antaa ymmärtää että on avoin kaikelle mutta nainen jälleen tulkitsee asian eri tavalla.

Kyllä se siitä. Mulle et olisi huono valinta paitsi iän puolesta, kun oon sua paaaaaljon nuorempi, ja siksi elämäntilannekin on mulla ihan eri. :)

Vierailija
67/68 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/68 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana, ei jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä