Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutena treffimarkkinoilla, mitä naiset sanotte?

Vierailija
29.10.2020 |

Ei ole oikein käynyt flaksi, mutta vielä mä yritän. Vai oonko ihan toivoton tapaus? Ja mitä voisin tehdä, että löytäisin seuraa?

-Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi.
-Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa.
- En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla.
- Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas.
-Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon.
-Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita. Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset.
-Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa.

Mitä sanotte, ladies?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta se 30kg ja hommaa työpaikka, sitten sinulla on todella paljon paremmat stäänssit.

Vierailija
22/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa voisi käytännössä seurustella vain joka toinen viikko. Turn off minulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia ärsytti; että 45-v hakee kaikenikäistä seuraa.

Vierailija
24/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten perusteella voit alkaa varautua yksinäiseen tulevaisuuteen. Ei noilla avuilla kyllä löydä yhtään minkäänlaista parisuhdetta tämän päivän Suomessa, jos ihan raatorehellisiä ollaan.

Itse olen lapseton, työllinen ja sinua kolme vuotta, kolme senttiä ja kolmekymmentä kiloa pienempi, ja treffeillä olen viimeksi käynyt viisi vuotta sitten. Suosittelen jonkin uuden harrastuksen aloittamista, niin saat aikasi kulumaan paremmin. Minä opettelin soittamaan kitaraa ja nykyään se harrastus tuottaa jo paljon iloa arkeeni :)

Vierailija
25/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa oli monta isoa miinusta. Muuten voisin kyllä kiinnostua itseäni nuoremmasta miehestä, mutta kun omat lapseni on jo aikuisia, niin alakouluikäinen lapsi ei sovi kuvioon.

N50

Vierailija
26/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ilmoituksessa oli rehellisyys. Mutta tyyppinä olisi minulle täysin epäsopiva.

Vierailija
27/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut pippeleesi mahtavaa kokoa sekä sen toteemiseisontaa? Olet kuitenkin armoton panomies, muista mainita taivaalliset kielitaitosi.

Vierailija
28/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuka vaan kelpaa edes minulle, mutta pidän yhtä hyvin ikäisistäni tai vähän vanhemmista tai nuoremmista naisista.

Miksi olisin kiinnostavaa seuraa? Olen mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Työllistymisnäköalat näyttää ihan hyviltä (minulla on hyvä koulutus ja kokemuss ja tutkintoja on tuplasti) ja yritän tosissaan tiputtaa reilusti painoa.

Siis: kaiken ikäinen seura kävisi vai ikäistäsi vähän vanhemmat tai nuoremmat?

Muista, että jos haet seuraa sellaista kanavaa pitkin, missä ikäkriteerisi näkyvät, monen ikäisesi naisen mielenkiinto lopahtaa välittömästi, jos he näkevät sinun hakevan alkaen parikymppisiä. Se ei tarkoita, ettet saisi hakea juuri niin laajalla skaalalla kuin haluat, tottakai saat ja sinun pitääkin, jos kerran uskot että parikymppinenkin voisi olla elämäntilanteeltaan ja perhetilanteeltaan sinulle sopiva. Meille naisille on vain vaikeampaa käsittää, kuinka lähes viisikymppinen mies kuvittelee, että parisuhde ja elämä olisi samanlaista parikymppisen lapsettoman kuin nelikymppisen myös lapsensa jo hankkineen naisen kanssa.

Vierailija
29/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaiken ikäinen seura kävisi" - kiinnostukseni olisi loppunut jo tuohon kohtaan. Ajattelet ihan oikeasti, että voisit olla parisuhteessa yhtä lailla 18- kuin 68-vuotiaan kanssa? Kunhan vain saisi jonkun?

Minunkin vinkki, vähemmän kärkkäällä asenteella, on vähän rohkeammin kertoa mitä etsii. Sellaiset catch-all miehet innostaa aika harvaa miestä, nainen haluaa kokea olevansa erityinen eikä vaan joku joka nyt löytyi ja on lain mukaan ok eli yli 18-vuotias

Vierailija
30/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuullostaa niin hyvältä että onkohan totta ollenkaan? Nyt vaan heti naisia vonkumaan joka palstalle, kyllä ne sut vielä elättää kun tarpeeksi hyvä löytyy.

Missä tuo mies sanoi etsivänsä elättäjää?

Projisointia.

Vierailija
31/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on sussa kiinnostavinta, kannattaa myös korjata elintavat ja laihduttaa. Käy flaksi paremmin ja jaksatkin pidempään.

Vierailija
32/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan tosi kivan tunteen aloituksen ja vastaustesi perusteella mutta etsin yksinomaan lapsetonta ja lapsia haluavaa miestä joten sen vuoksi ei natsaisi.

Vierailija
33/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulle ottaja löytyy, jos et ole liian kranttu. Jatka vaan yrittämistä ihan itsenäsi.

Näistä vastauksista näkee miten raadollista nettiseuranhaku on tänä päivänä, ja pinnallista.Tsemppiä sinulle.

Vierailija
34/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle masentunut, työtön, ylipainoinen yh?

Vierailija
35/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinulle ottaja löytyy, jos et ole liian kranttu. Jatka vaan yrittämistä ihan itsenäsi.

Näistä vastauksista näkee miten raadollista nettiseuranhaku on tänä päivänä, ja pinnallista.Tsemppiä sinulle.

Parinhaku on aina pinnallista. Kumppanin pitää miellyttää silmää. Turha itkeä sitä.

Vierailija
36/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuullostaa niin hyvältä että onkohan totta ollenkaan? Nyt vaan heti naisia vonkumaan joka palstalle, kyllä ne sut vielä elättää kun tarpeeksi hyvä löytyy.

Missä tuo mies sanoi etsivänsä elättäjää?

Sanoi olevansa työtön ja köyhä. Selvä tapaus.

Vierailija
37/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan normaalilta keski-ikäiseltä mieheltä. Itse oon lyhyt, joten mulle olisit liian pitkä ja alkon säännöllinen käyttö iso ei.

Varmasti ihan kiinni siitä miten jutut sopii yhteen ja aikahan sen sitten näyttää mikä rooli tuolla alkolla ja ajoittaisella masentuneisuudella on sinun elämässä.

Vierailija
38/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen huumorintajusi sitten on? Onko se lajia kummeli, kuiva, musta, älykäs, pisteliäs, puujalka..?

Mitä seksuaalisuutesi on, jos se ei ole vaniljaa? Tykkäätkö dominoida, olla alistettuna, bondagea, kolmenkimpoista, sträppäreistä, piiskaamisesta... Minkä kokoinen kalusi on? Pieni, normi, isohko vai iso?

Mitä teet yleensä vapaa-ajallasi? Millaisia harrastuksia sinulla on? Laavuilu, shoppailu, purjehtiminen, pleikkapelit..?

Tuo ikähaarukkasi on ällöttävä, tulee mieleen vanha setä joka haluaa mahdollisimman nuoren naisen.

T. N36

Vierailija
39/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut kertoa kovin tarkasti tässä itsestäni eikä aloitus ole ilmoitukseni, vaan todellinen tilanteeni. Ilmoitukseni kuulostaa mielestäni hyvältä. Pääsen joskus treffeille, mutta se jää yksiin tai korkeintaan kaksiin treffeihin.

Pyrinkin tässä kertomaan todellisesta itsestäni, joka kuitenkin tulee esiin tutustuessa ihmisiin. Minulla on kaksi alemman korkeakoulutason tutkintoa ja työttömyys on kestänyt nyt muutamia kuukausia. Olen ollut työhaastatteluissa, mutta en saanut vielä töitä.

Harrastan monipuolisesti ja olen kertonut niistä treffipalstoilla. Tähän en nyt erittele tarkemmin. Kalu on pieni, se selviää sitten vasta lähikontaktissa, jos sellaista tapahtuu.

Vierailija
40/68 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli erosi syy? Kauanko siitä on aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi