Uutena treffimarkkinoilla, mitä naiset sanotte?
Ei ole oikein käynyt flaksi, mutta vielä mä yritän. Vai oonko ihan toivoton tapaus? Ja mitä voisin tehdä, että löytäisin seuraa?
-Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi.
-Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa.
- En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla.
- Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas.
-Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon.
-Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita. Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset.
-Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa.
Mitä sanotte, ladies?
Kommentit (68)
Tää kuullostaa niin hyvältä että onkohan totta ollenkaan? Nyt vaan heti naisia vonkumaan joka palstalle, kyllä ne sut vielä elättää kun tarpeeksi hyvä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuullostaa niin hyvältä että onkohan totta ollenkaan? Nyt vaan heti naisia vonkumaan joka palstalle, kyllä ne sut vielä elättää kun tarpeeksi hyvä löytyy.
Missä tuo mies sanoi etsivänsä elättäjää?
Niin, pärjään omillani ansiosidonnaisella ihan ok. Olen myös tietääkseni aika hauskan näköinen, huumorintajuinen ja mukavaa seuraa. En ole tarkka naisen iästä tai painosta eikä välimatka haittaa. Itse asun lähellä isoa kaupunkia, se ei ole ongelma etteikö olisi potentiaalisia kumppaneita.
Olennainen tieto puuttuu taas kerran: mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille?
"Kaiken ikäinen seura kävisi" - kiinnostukseni olisi loppunut jo tuohon kohtaan. Ajattelet ihan oikeasti, että voisit olla parisuhteessa yhtä lailla 18- kuin 68-vuotiaan kanssa? Kunhan vain saisi jonkun?
No eihän tuossa ollut sinusta itsestäsi yhtään mitään, mutta hyvä että seksistä sentään mainitsit. Itse olen tosi vanilja (ja vieläpä se, joka vie tilannetta), joten minun kanssa et ainakaan sopisi yhteen.
Mutta mitäpä se minun mielipiteeni sinua edes auttaa, kun ei näitä asioita ratkota millään huutoäänestyksellä. Joku kiinnostuu ja joku toinen ei, sinä kiinnostut jostakusta näistä ja jostakusta toisesta et. Jos tulee mätsi, tulee mätsi, ja jos ei tule, ei tule.
Tässä oli jo raatorehellisyyden makua. Kannattaa tuoda itsestä esille enemmän positiivisia ja persoonallisia asioita. Jos etsit ketä tahansa ja kaikenikäistä niin se luo vaikutelman epätoivoisen seksiseuran etsimisestä. Kirjoitusvirheet eivät sovi yhteen sen kanssa, että väität olevasi koulutettu.
Mieti miten haet seuraa tarkemmin, niin voit saada enemmän kiinnostusta.
Ei kuka vaan kelpaa edes minulle, mutta pidän yhtä hyvin ikäisistäni tai vähän vanhemmista tai nuoremmista naisista.
Miksi olisin kiinnostavaa seuraa? Olen mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Työllistymisnäköalat näyttää ihan hyviltä (minulla on hyvä koulutus ja kokemuss ja tutkintoja on tuplasti) ja yritän tosissaan tiputtaa reilusti painoa.
Ilmoituksissani kerron harrastuksistani ja luonteestani positiivisesti. Huonot puolet ei juuri tule esille paitsi että kerron toki pituuden, painon ja kuvia löytyy. Kerron myös, millainen nainen olisi sopiva. Lisäksi otan aktiivisesti yhteyttä naisiin ja olen aika sujuva kirjoittaja silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuka vaan kelpaa edes minulle, mutta pidän yhtä hyvin ikäisistäni tai vähän vanhemmista tai nuoremmista naisista.
Miksi olisin kiinnostavaa seuraa? Olen mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Työllistymisnäköalat näyttää ihan hyviltä (minulla on hyvä koulutus ja kokemuss ja tutkintoja on tuplasti) ja yritän tosissaan tiputtaa reilusti painoa.
Mukavia, fiksuja ja huumorintajuisia miehiä on vaikka kuinka paljon, mikä erottaa sinut heistä ja kenen silmissä? Mitä persoonallista sinussa on? Mikä harrastus, mikä mielenkiinnon kohde, mikä intohimo on sellainen, jonka haluaisit jakaa toisen ihmisen kanssa? Rakastatko koiria? Oletko intohimoinen matkustelija? Rakennatko vapaa-aikanasi maailman hienoista pienoisjunarataa? Onko joku tietty elokuvaohjaaja sinulle jumalasta seuraava?
Nuo ovat vain hihasta vedettyjä esimerkkejä siitä, mitä haen. Jos olisin sinkku, en kiinnostuisi kenestäkään vain sen takia, että hän on mukava, fiksu ja huumorintajuinen (+ omaa silmääni miellyttävä). Pitäisi olla juuri se jokin, mikä hänessä herättäisi kiinnostuksen ja sen lisäksi hänen pitäisi olla älykäs, mukava ja huumorintajuinen.
ilmoituksessasi on liikaa epäilyttäviä asioita kuten maininta ei vaniljasta, juomisesta, masennuksesta ja työttömyydestä. Korosta hyviä puoliasi, ei huonoja. Nyt vaikutelma on isosta ja lihavasta miehestä, jolla on joku outo mieltymys ja joka voi olla vaarallinen. Onko sulla naispuolista ystävää joka voisi laatia ilmoituksen?
Siinä oli hyviä ja tylsiä juttuja, yleisenä ajatuksena kuitenkin olet mielestäni ehkä +-0. Saisit koko paketin kuulostamaan oikein hyvältä, jos hieman vaivautuisit tekstin eteen, mutta nyt se ei ollut kiinnostava ja siirtyisin seuraavaan.
Olen siis suurinpiirtein ikäisesi nainen ja muutama kohta häiritsi, mm. alkoholi, vanilja ja masennus. En jaksaisi mitään perässä vedettävää ja alakouluikäinen lapsi on aika pieni verrattuna omiin isoihin teineihin.
Työtön masentunut läski osa-aikainen yh, joka näppärällä kiertoilmaisulla yrittää sanoa että haluais laittaa mulle pallon suuhun ja vetää taljalla kattoon.
Ei kiitos, olet liian pitkä mulle (itse 158).
Puhut paljon, muttet asiaa.
Sanonut useaan otteeseen olevasi koulutettu sitä ja koulutettu tätä, muttemme vieläkään tiedä miltä alalta.
Maisteri/tohtori/kirurgi/lentäjä tuplatutkinto on pikkasen eri kuin apuhoitaja/postinjakaja/nurmikonleikkaajan työhön tutustuttavat tutkinnot.
Osa sinussa oli kiinnostavaa minun makuuni, mutta osa ei.
- Jos kirjoitat "ei vaniljaa", mitä sitten haluat/olet?
- Miksi olet työtön 45-vuotiaana? Kauankin ollut?
- Itselleni ISOIN miinus oli tuo "Mitä sanotte, ladies?" En voi sietää että minua puhuteltaisiin ladyksi/leidiksi.
- Vinkkinä myös, että painosta on turha jankata ja huolehtia. Minä ohitan kaikki 170cm+50-70kg miehet välittömästi. Osa naisista tykkää oikeasti isoista miehistä. Rajansa tietysti kaikella, mutta ei 120 kg? ole yli 190cm miehelle mun mielestä mikään överi.
-Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi.
--> itse olen 40v ja olisit mulle liian vanha, haluan saman ikäisen tai nuoremman miehen, sillä miehet kuolee nuorempana
-Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa.
--> en halua ylipainoista
- En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla.
--> kohtuukäyttö ok.
- Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas.
--> ei väliä, en tarvi elättäjää
-Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon.
--> hyvä, että on jo lapsi, itselläni kolme, uusperhe ei tosin kiinnosta, erillään voin asua ja seurustella
-Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita. Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset.
--> masennukseen pitää hakea apua, parisuhde ei sitä pelasta
-Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa.
--> no go for me
Mitä sanotte, ladies?
Säälittävä.