Uutena treffimarkkinoilla, mitä naiset sanotte?
Ei ole oikein käynyt flaksi, mutta vielä mä yritän. Vai oonko ihan toivoton tapaus? Ja mitä voisin tehdä, että löytäisin seuraa?
-Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi.
-Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa.
- En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla.
- Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas.
-Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon.
-Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita. Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset.
-Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa.
Mitä sanotte, ladies?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Niin, pärjään omillani ansiosidonnaisella ihan ok. Olen myös tietääkseni aika hauskan näköinen, huumorintajuinen ja mukavaa seuraa. En ole tarkka naisen iästä tai painosta eikä välimatka haittaa. Itse asun lähellä isoa kaupunkia, se ei ole ongelma etteikö olisi potentiaalisia kumppaneita.
Eli hyväksyisit ylipainoisenkin naisen? Harvinaista ja kiva kuulla.
Jos deittisivuilla on 10 miestä yhtä naista kohti, niin pakko todeta että et ole siinä top 10:ssä
Vierailija kirjoitti:
Liikaa miinuksia vaikka miten niitä selittelisi.
Ainut miinus oli että alkoholi maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin, pärjään omillani ansiosidonnaisella ihan ok. Olen myös tietääkseni aika hauskan näköinen, huumorintajuinen ja mukavaa seuraa. En ole tarkka naisen iästä tai painosta eikä välimatka haittaa. Itse asun lähellä isoa kaupunkia, se ei ole ongelma etteikö olisi potentiaalisia kumppaneita.
Ehkä löydät itsesi peilikuvan.
Miksi et laihduta eka? Mulla myös 30kg ylipainoa ja lopetin deittailun, koska ei lihavista naisista (ymmärrettävästi) oikein kukaan pidä.
N20
Et ilmeisesti hae mitään vakavaa seuraa, koska etäisyydellä ei väliä. Lapsi kuitenkin asuu luonasi joka toinen viikko. Pääsisit tapaamaan joka toinen viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuka vaan kelpaa edes minulle, mutta pidän yhtä hyvin ikäisistäni tai vähän vanhemmista tai nuoremmista naisista.
Miksi olisin kiinnostavaa seuraa? Olen mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Työllistymisnäköalat näyttää ihan hyviltä (minulla on hyvä koulutus ja kokemuss ja tutkintoja on tuplasti) ja yritän tosissaan tiputtaa reilusti painoa.
Siis: kaiken ikäinen seura kävisi vai ikäistäsi vähän vanhemmat tai nuoremmat?
Muista, että jos haet seuraa sellaista kanavaa pitkin, missä ikäkriteerisi näkyvät, monen ikäisesi naisen mielenkiinto lopahtaa välittömästi, jos he näkevät sinun hakevan alkaen parikymppisiä. Se ei tarkoita, ettet saisi hakea juuri niin laajalla skaalalla kuin haluat, tottakai saat ja sinun pitääkin, jos kerran uskot että parikymppinenkin voisi olla elämäntilanteeltaan ja perhetilanteeltaan sinulle sopiva. Meille naisille on vain vaikeampaa käsittää, kuinka lähes viisikymppinen mies kuvittelee, että parisuhde ja elämä olisi samanlaista parikymppisen lapsettoman kuin nelikymppisen myös lapsensa jo hankkineen naisen kanssa.
Tämä. Vaikka itse olen vasta 21v niin joskus katselen (maksimissaan) 30-vuotiaidenkin profiileja ja jos siellä lukee ikähaarukassa vaikka 20-29 niin kuvottaa heti.
Monipuoliset harrastuksesi eivät taida sisältää liikuntaa?
Kannattaa etsiä samanikäistä +- 2 vuotta, reilusti ylipainoista eronnutta yh-naista. Muuta en pysty noiden tietojen pohjalta sanomaan, kun en tiedä esim työllistymistodennälöisyyttäsi ja alaasi jne. Ja muut piirteet ihmisessä ovat niin tärkeitä, että ne ratkaisevat, kenestä kukakin kiinnostuu. Ratkaiseva parannus tilanteeseesi olisi laihduttaa ja kuntoilla oikein timmiksi.
Jos hankit työpaikan, niin kelpaisit.
Useampi mies kuin nainen on ylipainoinen. Eli fakta on, että jos laihdutat narmaalipainoon ja kuntoilet hyvän kropan, niin saat etulyöntiaseman muihin miehiin verrattuna deittimarkkinoilla.
-Olen 45-v, kaiken ikäinen seura kävisi. > ei ikämainintoja
-Olen yli 190 cm pitkä, ylipainoa on n. 30 kg, mutta yritän laihduttaa. > ole sinut itsesi kanssa, useimmat ovat ylipainoisia
- En polta, mutta alkoholi maistuu. Ilmankin osaan olla. > turha näitä on mainita, jos ei oikeasti ole ongelma tai haet juomaseuraa
- Olen työtön, mutta koulutettu ja haen töitä. En ole varakas. > mainitse koulutus ja kysyttäessä sano olevasi ansiosidonnaisella x syystä ja etsit töitä
-Olen eronnut ja alakouluikäinen lapseni on luonani joka toisen viikon. > muille varmasti ok paitsi veloille
-Olen huumorintajuinen ja harrastan erilaisia asioita. Joskus kuitenkin masentaa enkä jaksa tehdä paljoa, varmaan siksi elämäntapani ei ole terveelliset. > ketäpä ei, mutta älä nyt heti kaikkea masentavaa kerro
-Olen seksuaalisesti muuta kuin vaniljaa. > tarkenna, itse en esim. halua dominoivaa köysileikkijää, vaan switchin/subin sopivilla fetisseillä.
Vanilja oli mulle ihan uusi termi, piti googlata mitä hittoa se tarkoittaa. Noista ominaisuuksista se on ainut epäilyttävä tuossa. Muuten mikään noista ominaisuuksista ei ole varsinainen turn off, joskaan tuo lista ei kerro sinusta oikeastaan mitään persoonallista. Mistä asioista olet kiinnostunut, mitä harrastat jne? Mitä tuo alkoholinkäyttö on, halvimman mahdollisen kaljan kittausta yksin kalsareissa vaiko erikoisoluiden maistelua kavereiden kanssa? Ei ton listan perusteella pysty sanomaan juuta eikä jaata. Huumorintajua ja mukavuuttakin on niin erilaista, vasta livenä näkisi kiinnostaako vai ei.
Pituus ja iskävartalo oikein hyvä, masennuskaan ei haittaa eikä työttömyys, mutta mitä tarkoitaa ei-vanilja? Pukeudutko naiseksi vai käytätkö nahkahanskoja? En missään nimessä vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen, koska en halua päästä hengestäni.
Jos seksi ei saa olla vaniljaa, niin mitä se sitten on? Minkälainen naisen tulee olla? Itse pidän vaniljasta, mutta seksi ei ole tärkeimpien asioiden listalla elämässäni, läheisyys taas on ja sitä ei ilmeisesti sinun kanssasi saisi, koska lapsi ja välimatka.
Alakouluikäinen lapsi on aina hankala, jopa riesa pahimmillaan. Itsellä lapset ovat liki aikuisia ja en olisi oikeastaan ollenkaan kiinnostunut kuuntelemaan enää mitään pikkulapsiarkea elävän miehen höpinöitä.
Työttömyys on myös vähän kaksipiippuinen juttu. Jos olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseesi, niin se on vielä pahempi ja kertoo sen, että menet ainakin nykyään sieltä missä aita on matalin ja intohimoa työlle ei löydy. Minä taas pidän työstäni yli kaiken ja työttömyyttä ei ole alallani näkyvissä vuosikymmeniin.
Laiskuus ja saamattomuus ovat myös ikäviä asioita, joita en miehessä kauan viitsi katsella. Miten ihmeessä saat aikasi kulumaan päivisin? Mitä harrastuksia sinulla on? Mihin treffisi ovat loppuneet ja mikä on vienyt naisten mielenkiinnon sinua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut miinus oli että alkoholi maistuu.
Se olikin iso miinus. Lapsi on toinen iso miinus, työttömyys myös ja tyytyväisyys työttömyyteen varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta eka? Mulla myös 30kg ylipainoa ja lopetin deittailun, koska ei lihavista naisista (ymmärrettävästi) oikein kukaan pidä.
N20
Lihavista mukavista naisista pidetään hyvinkin paljon, mutta ei lihavista typeristä naisista. Siinä on vinha ero.
Vierailija kirjoitti:
En halunnut kertoa kovin tarkasti tässä itsestäni eikä aloitus ole ilmoitukseni, vaan todellinen tilanteeni. Ilmoitukseni kuulostaa mielestäni hyvältä. Pääsen joskus treffeille, mutta se jää yksiin tai korkeintaan kaksiin treffeihin.
Pyrinkin tässä kertomaan todellisesta itsestäni, joka kuitenkin tulee esiin tutustuessa ihmisiin. Minulla on kaksi alemman korkeakoulutason tutkintoa ja työttömyys on kestänyt nyt muutamia kuukausia. Olen ollut työhaastatteluissa, mutta en saanut vielä töitä.
Harrastan monipuolisesti ja olen kertonut niistä treffipalstoilla. Tähän en nyt erittele tarkemmin. Kalu on pieni, se selviää sitten vasta lähikontaktissa, jos sellaista tapahtuu.
Kirjoitit otsikossa olevasi uusi treffimarkkinoilla, mutta nyt kirjoitankin, että olet useilla treffipalstoilla, miten asia siis on? Minkälaisia nämä naiset olivat, joiden kanssa olit jo treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
En halunnut kertoa kovin tarkasti tässä itsestäni eikä aloitus ole ilmoitukseni, vaan todellinen tilanteeni. Ilmoitukseni kuulostaa mielestäni hyvältä. Pääsen joskus treffeille, mutta se jää yksiin tai korkeintaan kaksiin treffeihin.
Pyrinkin tässä kertomaan todellisesta itsestäni, joka kuitenkin tulee esiin tutustuessa ihmisiin. Minulla on kaksi alemman korkeakoulutason tutkintoa ja työttömyys on kestänyt nyt muutamia kuukausia. Olen ollut työhaastatteluissa, mutta en saanut vielä töitä.
Harrastan monipuolisesti ja olen kertonut niistä treffipalstoilla. Tähän en nyt erittele tarkemmin. Kalu on pieni, se selviää sitten vasta lähikontaktissa, jos sellaista tapahtuu.
Mikä on oma käsityksesi siitä miksi treffit ovat jääneet yksiin tai kaksiin?
Mulle ei oikein selvinnyt mitä halusit tietää, jos kerran treffi-ilmoitus on erilainen ja et siihen halunnut neuvoja. Haluatko neuvoja treffeille vai kysytkö vain mikä sinussa on vikana? Ei sinussa välttämättä mitään vikaa ole, ellet sitten tosiaan jo ulkoasultasi muistuta jotain kinky-ihmistä. Heille ei niin paljon liene kysyntää kuin omissa piireissä.