Miltä tuntuu, koronan vähättelijä ja salaliittoihin uskoja nyt, kun ymmärsit että olet haksahtanut ns. helppoon, eli vieraiden valtojen propagandaan
Nolottaako jo? Me muuthan olemme hävenneet puolestasi jo pitkään.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa koronan vähättelijä? Koronaan on kuollut n. 350 ihmistä Suomessa, kun vaikkapa koko vuoden 2019 aikana Suomessa kuoli reilu 50 000 ihmistä. Jos tuo koronakuolleisuus nyt vaikka kirisi hieman ja joulukuun lopussa kuolleita olisi 500, niin se olisi n. 1 % kaikista kuolleista tänä vuonna.
Keskusteluja kun katsoo niin luulisi, että tuolla jyllää tauti joka on yhtä tappava kuin sariini ja leviää kuin tuhkarokko. Käytän itse maskia ja noudan turvavälejä, hygieniaohjeita ym., että en nyt toki varomaton ole, mutta jotkut tuntuvat pelkäävän seuraavaa ruttoa.
Tässä taulukossä näkee miten influenssa tappaa jenkeissä vuodessa: https://www.cdc.gov/flu/about/burden/index.html#:~:text=While%20the%20im....
Kun katsot vuotta, jolloin influenssaa on ollut noin 9 miljonaa sairastapausta, kuolleisuus on 11 000 - 23 000 tuhatta.
Koronaa on ollut nyt 9 miljoonaa tapausta jenkeissä. Ja kuolleita on 270 000. Että eihän tossa ole kuin semmoinen varttimiljoonan ero ;D
Meillä on tämä tilanne mikä on siksi, että meillä on rankat rajoitukset, jäljitys, koronavilkku ja karanteeni. Ei siksi että korona olisi lievä tauti.
Suurimmalla osalla se kuitenkin on lievä tauti, monilla lähes oireeton.
Jommassa kummassa iltapäivälehdessämme oli pari päivää sitten tutkimus Amerikasta. Oli tutkittu 305 koronan kevyesti sairastaneen sydämet ultraäänellä. Kaksi kolmasosaa tutkituista oli saanut vakavia sydänvaurioita.
Mitä enemmän maailmalta tulee seurantatietoa koronan sairastaneista, sitä kettumaisemmalta ja salakavalammalta tauti alkaa näyttää. Kannattaa yrittää vältellä kaikin keinoin.
Höpö, höpö nämä sadut alkavat olla jo kuluneita. Korona ei ole aktiivi ikäisille kuin nuhakuume joka ei aiheuta mitään sen ihmeellisempiä jälkitauteja kuin influensatkaan.
Vierailija kirjoitti:
moni salaliitto teoreetikko kyl tekee konkreettisia rakentavia juttuja kuten äänestää vaaleis! kirjoittaa,opiskelee ja ottaa yhteyttä päättäjiin. yms. tekee hyvän tekeväisyyttä ym.
valitettavasti politiikas paljon korruptioo ja valehtelemista. omalla takahikiälkin ollut kuntapoliitikot tutkinnas rikoksista ja saaneet tuomioita. joo ei ole edes salaliittoteoria vaan totta! mut selitä tää taviksel joka vaan miettii maidon litrahintoja ja lukee hesaria, ei tuu tajuun isompia kuvioita.
Ed. mainitsemasi asiat eivät kerro mitään kenestäkään ja et ole sen fiksumpi kuin jälkimmäinenkään.
Jo se, että joku äänestää, on ainakin mulle todiste siitä, ettei henkilö ajattele tarpeeksi mitään asioita.
Olen sairastanut koronan ensimmäisessä aallossa. En vähättele, mutta en liioittelekaan. Suurin osa saa oireettoman tartunnan T-soluimmuniteetin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastanut koronan ensimmäisessä aallossa. En vähättele, mutta en liioittelekaan. Suurin osa saa oireettoman tartunnan T-soluimmuniteetin ansiosta.
P.S Ei ole ollut jälkioireita ainakaan minulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku olisi vuosi sitten ennustanut tilanteen, missä nyt olemme, niin olisiko häntäkin kutsuttu salaliittoteoreetikoksi?
Olisi.
Nyt mun on kyllä pakko tunnustaa, että he ovatkin tämän ennustaneet jo kauan sitten.
En puhu nyt mistään Qanon Trump-alien-reptiili-adrenokromi-ym-tarinoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa koronan vähättelijä? Koronaan on kuollut n. 350 ihmistä Suomessa, kun vaikkapa koko vuoden 2019 aikana Suomessa kuoli reilu 50 000 ihmistä. Jos tuo koronakuolleisuus nyt vaikka kirisi hieman ja joulukuun lopussa kuolleita olisi 500, niin se olisi n. 1 % kaikista kuolleista tänä vuonna.
Keskusteluja kun katsoo niin luulisi, että tuolla jyllää tauti joka on yhtä tappava kuin sariini ja leviää kuin tuhkarokko. Käytän itse maskia ja noudan turvavälejä, hygieniaohjeita ym., että en nyt toki varomaton ole, mutta jotkut tuntuvat pelkäävän seuraavaa ruttoa.
Tässä taulukossä näkee miten influenssa tappaa jenkeissä vuodessa: https://www.cdc.gov/flu/about/burden/index.html#:~:text=While%20the%20im....
Kun katsot vuotta, jolloin influenssaa on ollut noin 9 miljonaa sairastapausta, kuolleisuus on 11 000 - 23 000 tuhatta.
Koronaa on ollut nyt 9 miljoonaa tapausta jenkeissä. Ja kuolleita on 270 000. Että eihän tossa ole kuin semmoinen varttimiljoonan ero ;D
Meillä on tämä tilanne mikä on siksi, että meillä on rankat rajoitukset, jäljitys, koronavilkku ja karanteeni. Ei siksi että korona olisi lievä tauti.
Suurimmalla osalla se kuitenkin on lievä tauti, monilla lähes oireeton.
Jommassa kummassa iltapäivälehdessämme oli pari päivää sitten tutkimus Amerikasta. Oli tutkittu 305 koronan kevyesti sairastaneen sydämet ultraäänellä. Kaksi kolmasosaa tutkituista oli saanut vakavia sydänvaurioita.
Mitä enemmän maailmalta tulee seurantatietoa koronan sairastaneista, sitä kettumaisemmalta ja salakavalammalta tauti alkaa näyttää. Kannattaa yrittää vältellä kaikin keinoin.
Höpö, höpö nämä sadut alkavat olla jo kuluneita. Korona ei ole aktiivi ikäisille kuin nuhakuume joka ei aiheuta mitään sen ihmeellisempiä jälkitauteja kuin influensatkaan.
Satu? Ei se että sinusta asia tuntuu epämiellyttävältä tee asiasta satua. 40 lääkäriä kirjoitti jo kesän korvilla Britanniassa pitkittyneistä henkilökohtaisista oireistaan British Medical Journaliin. WHO tunnustaa ilmiön olemassaolon. Mutta sinähän tiedät sieltä omalta sohvaltasi paremmin:D
Vierailija kirjoitti:
Lähteitä väitteellesi?
Minä olen vielä tiukasti foliohattu päässä. Tiputa mut pilvilinnoista lähteilläsi, kiitos?
Omat lähteeni ja linkkini ovat saaneet minut vakuuttuneeksi muusta, edelleen. Ja jännästi kommunistit aina vetää ton venäjä trollaamisen tähän mukaan, ei vois venäjä vähempää kiinnostaa. Siinähän sekoilette, ei liity asiaan :D
ohis mutta eikö foliohattu vahvista signaalia
Tautiahan on ainakin kahta muotoa. Jos se sinulla on ollut nuhakuume, toisella se voi olla hengenvaarallinen sairaus.
Ainoa salaliitto tässä on ollut hallituksen keväiset toimet STM:n ja hyvä sisko Marjukan kalliin maskiselvityksen (jolla ei ollut asiantuntevan kirjallisuuskatsauksen kanssa mitään tekemistä) avulla saada kaikki näyttämään siltá että maskeista ei ole hyötyä vaan vain haittaa. Tuohon toimintaan kului tukuittain veronmaksajoen rahaa ja sillä tuloksella että monet kevään ja ja kesän mittaan sairastuneet ja kuolleet ihmiset olisivat mahdollisesti pelastuneet oikealla ja todellisuudessa asiantuntevalla ohjeistuksella. Ja tästäkäänei kukaan puhu. Oppositionkin kritiikki suunnattu väärään suuntaan eikä tämän asian paljastamiseksi. Mutta näin meillä...
Jenkeissä suositellaan MPR-rokotusta riskiryhmäläisille, hoitokotien asukkaille ja terveydenhuoltohenkilöstölle covid19-sairauden ennaltaehkäisyyn
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006671947.html?share=7ca190772ee6cd…
https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(20)30902-5/fulltext
Vierailija kirjoitti:
En usko salaliittoteorioihin. Pakko uskoa, ettei korona ole vaarallinen, koska kouluja ei suljeta. Ei siihen salaliittoja tarvita.
Koronaan on kuollut 86v monisairaita ja heidän elämänsä ei ole yhtä arvokas kuin nuorempien. On naiivia sentimentaalisuutta väittää muuta. Realistinen elinikäodote on näillä 0-1v tai jos joku eläisikin 100v. Mitä sitten? Pari vuotta hoivakodissa sairastamassa ei ole yhtä arvokas kuin aktiivi ikäisten elämänlaatu ja elintaso josta riippuu mm. syntyvyys.