Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin
Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:25"]
nyt puhuttiin huolesta ei pettämisestä usko jo !
huolta aiheuttaa katoileva mies
[/quote]
Ymmärrän jos huolta aiheuttaa kadonnut lapsi, mutta jos aikuinen ukko tulee ryyppyreissultaan myöhässä kotiin ei aiheuta ainakaan meillä hysteriaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 06:31"]
Mies vastasi. Oli aivan ympäripäissään, ja ilmeisesti jollain kaverilla. Tuskin edes muistaa aamulla, että soitin. Noh, kotona odottaa vakava keskustelu, nyt huoli vaihtui raivoksi.
Sen kerran kun vauva olisi antanut nukkua niin mies piti huolen, että ei tarvitse.
Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti. Nyt menen keittämään kahvia.
[/quote]Hyvä että löytyi. Pidä vakava puhuttelu.
Se ettei ryyppyreissulle kadonnut mies aiheuta hysteriaa, tarkoittaa sitä, että se on arkipäivää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:22"]Jos ja kun mies on ulkona juhlimassa niin meillä on ehdoton sääntö, että puhelin on aina päällä ja siihen aina vastataan. Turhan takia en soittele, mutta täytyy kyetä voida saada yhteys puolisoon. Kyllä Se kertoo jo miehestäkin jotain, jos häviää kuin tuhka tuuleen ilman että ymmärtää että toinen puoliskon huolissaan ja vielä pienen vauvan kanssa kotona.
[/quote]
Meillä on ehdoton sääntö, että kun lähtee liikenteeseen, pidetään hauskaa. Hauskanpitoon ei kuulu se, että tarvi kytätä puhelinta ettei vaan missaa armaan siipan soittoa. Baarissa puhelinta ei aina edes kuule.
itse tekisin ukolle selväksi että en siedä jatkossa mitään "lähden parille" ja seuraavaNa päivänä sitten krapulassa jatkoilta kotiin.. Etenkään tuo käytös ei todellakaan sovi enää pikkuvauvan isälle. Olisiko se miehellesi Ok jos sä tekisit saman tempun,,,tuskin? jos ukko haluaa ryyppäämään sanokoot heti lähtiessä rehellisesti että on sitten menossa kunnolla ryyppäämään niin sun ei tarvitse niiden "parien" jälkeen odotella sitä vielä kotiin. Muutenkin olisi ollut fiksua jos ukkosi olisi niiden parien jälkeen laittanut vaikka viestiä että haluisi jatkaa vielä iltaa kun on niin mukavaa..
ap, minkä ikäisiä olette? Valitettavasti mulle tulee kyllä pettäminenkin aika mahdollisena asiana mieleen noiden kännykkäsekoilujen takia...Kuka vastasi miehesi luuriin? Jos ei olisi mitään salattavaa, ei laittaisi puhelintaan kiinni... Ylipäätään jos ei ole tota jatkotouhua teidän perheessä ennenkään harrastanut, se, että lähtisi jatkoille pelkästään miesporukassa on aika epäilyttävää... .esim oma mieheni ei käy koskaan jatkoilla ja inhoaa niitä..jos nyt menisi yhtäkkiä jatkoille peli olisi selvä.
Ap,ethän ole liian sinisilmäinen kun mies tulee kotiin...sinuna tutkisin taskut yms jos löytyy jotain epämääräsiä kuitteja Esim,..kaveri oli saanut miehensä kiinni pettämisestä kun hänen tyhmä äijä oli yöllä käyttänyt S-etukorttia kun oli ottanut jonkun naisen kanssa hotellihuoneen..
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:36"]
Se ettei ryyppyreissulle kadonnut mies aiheuta hysteriaa, tarkoittaa sitä, että se on arkipäivää.
[/quote]
No 1-2krt. vuodessa joo. En nyt vaan jaksa huolehtia/murehtia aikuisten ihmisten tekemisistä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:38"]itse tekisin ukolle selväksi että en siedä jatkossa mitään "lähden parille" ja seuraavaNa päivänä sitten krapulassa jatkoilta kotiin.. Etenkään tuo käytös ei todellakaan sovi enää pikkuvauvan isälle. Olisiko se miehellesi Ok jos sä tekisit saman tempun,,,tuskin? jos ukko haluaa ryyppäämään sanokoot heti lähtiessä rehellisesti että on sitten menossa kunnolla ryyppäämään niin sun ei tarvitse niiden "parien" jälkeen odotella sitä vielä kotiin. Muutenkin olisi ollut fiksua jos ukkosi olisi niiden parien jälkeen laittanut vaikka viestiä että haluisi jatkaa vielä iltaa kun on niin mukavaa..
ap, minkä ikäisiä olette? Valitettavasti mulle tulee kyllä pettäminenkin aika mahdollisena asiana mieleen noiden kännykkäsekoilujen takia...Kuka vastasi miehesi luuriin? Jos ei olisi mitään salattavaa, ei laittaisi puhelintaan kiinni... Ylipäätään jos ei ole tota jatkotouhua teidän perheessä ennenkään harrastanut, se, että lähtisi jatkoille pelkästään miesporukassa on aika epäilyttävää... .esim oma mieheni ei käy koskaan jatkoilla ja inhoaa niitä..jos nyt menisi yhtäkkiä jatkoille peli olisi selvä.
Ap,ethän ole liian sinisilmäinen kun mies tulee kotiin...sinuna tutkisin taskut yms jos löytyy jotain epämääräsiä kuitteja Esim,..kaveri oli saanut miehensä kiinni pettämisestä kun hänen tyhmä äijä oli yöllä käyttänyt S-etukorttia kun oli ottanut jonkun naisen kanssa hotellihuoneen..
[/quote]
Tämä kiteytti hyvin sen mitä mieltä itsekin olen tästä tempusta.
En tiedä kuka vastasi, kuului vain kohinaa ja vaimeasti jonkun sanovan "kuka se on" tai jotain vastaavaa. En tiedä oliko se mies vai nainen.
Mä olen 26v ja mies 28v.
Ap
Itse tein saman tempun lapseni ollessa vielä alle puoli vuotias. Ahdisti koko perhe-elämä niin paljon ja siinä sitten ensimmäisiä alkoholiannoksia pitkään aikaan vetäessä sain kuningasidean laittaa puhelimen kiinni ja elää taas. Mies ei tykännyt. Kun tulin aamulla kotiin riideltiin kunnolla, mutta eipä arki enää sen jälkeen ollut vain harteillani. Kummasti mieskin alkoi osallistua.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:38"]
Meillä on ehdoton sääntö, että kun lähtee liikenteeseen, pidetään hauskaa. Hauskanpitoon ei kuulu se, että tarvi kytätä puhelinta ettei vaan missaa armaan siipan soittoa. Baarissa puhelinta ei aina edes kuule.
[/quote]
No näinhän se jokaisella normaalijärkisellä menee. Ihan kipeetä touhua se on jos baarissa tai jossain muualla kun on hauskaa pitämässä täytyy puhelinta kytätä jos vaikka sillä armaalla on jotain "tärkeää asiaa". Todella siis todella ahdistavia ihmisiä semmoset jotka kyttäävät/vahtivat toisen menoja jos se toinen ystävien kanssa pitämässä hauskaa.
Mitäs sitten ap kun miehesi tekee noin jatkossakin kun sä näköjään annat sen tapahtua olemalla kynnysmatto? turha luulla että jää viimeseksi kerraksi, et osaa pitää puoliasi.
Voi myös olla niin että miehesi on ollut kyllä jatkoilla mutta mitään petostouhua ei _välttämättä_ ole tapahtunut... Miehesi on saattanut lähteä kavereidensa ja ehkäpä jonkun naisporukan kanssa samaan paikkaan jatkamaan..(onko miehesi kaverit sinkkuja?)..eikä ole uskaltanut tulla kotiin suoraan kun on tajunnut että on mokannut. Itse olen joskus seurustellessa lähtenyt jatkoille sinkkukaverieni kanssa ja olen kuitenkin ollut ihan kunnolla. Silti tällainen jatkoilu ei kuulu kuitenkaan enään tuoreen isän elämään. Uskon että miehesi selittelee poissaoloaan sillä että vauvaperheen arki on ollut niin rankkaa... Jatkossa älä tota touhua hyväksy ettei siitä tule tapa.
En ole mitenkään kytännyt tai pommittanut viesteillä tai puheluilla. Mies lähti eilen illalla kuuden jälkeen ulos ja sanoi menevänsä kaverilla käymään, sieltä ottamaan pari kaljaa johonkin ja sitten kotiin. Mä menin yhdentoista aikaan nukkumaan ja heräsin kahdelta syöttämään vauvan. Silloin laitoin ekan viestin kun ei ollut "parilta" vielä tullut. Ei vastannut siihen eikä mihinkään muuhunkaan, ennenkuin sitten puoli seitsemän aikaan ja örisi olevansa kaverilla.
Enkä ole mikään kynnysmatto, mistä te revitte näitä?
Ap
Minulle ainakin särähtää korvaan pahasti tuo, kun mies on kertonut lähtevänsä vain parille eikä ole sitten sen koomin ilmoittanut, että juhlat nyt vähän venyy ja se pari oli parikymmentä... Meillä ei ole lapsia, mutta ihan oikeasti, jos mieheni sanoo lähtevänsä parille eikä ilmoita mitään, niin silloin hän ihan oikeasti lähti vaan parille. Minusta aika törkeä temppu pienen lapsen isältä.
En siis tosiaan ole mikään alkoholivastainen tai kauhistele aikuisten ihmisten jatkohippoja tai sitä, että pari venyy pariin kymmeneen, mutta se, että ei ilmoita eikä anna itsestään kuulua mitään!
Niin..naisen logiikalla ajattelisi että mieheltäsi olisi ollut aika fiksu veto ilmoittaa että ilta jatkuu vielä... Mutta valitettavasti monet miehet ajattelee sen juuri niin kännissä ettei halua ilmottaa koska pelkää asiasta syttyvän sodan ja nainen suuttuu verisesti jos ilta jatkuu. (vaikka se syttyy nyt tälla tempauksella joka tapauksessa) mies kokee helpommaksi ottaa illasta kaiken irti eikä ilmoittele mitään...ottaa sitten haukut seuraavana aamuna.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:16"]Niin..naisen logiikalla ajattelisi että mieheltäsi olisi ollut aika fiksu veto ilmoittaa että ilta jatkuu vielä... Mutta valitettavasti monet miehet ajattelee sen juuri niin kännissä ettei halua ilmottaa koska pelkää asiasta syttyvän sodan ja nainen suuttuu verisesti jos ilta jatkuu. (vaikka se syttyy nyt tälla tempauksella joka tapauksessa) mies kokee helpommaksi ottaa illasta kaiken irti eikä ilmoittele mitään...ottaa sitten haukut seuraavana aamuna.
[/quote]
JUURI NÄIN!!!
Just mietin miten selitän tämän, mutta ehdit ensin.
Me ollaan tosta miehen kanssa kerran jos toisenkin keskusteltu ja nykyään suurin piirtein jo ilmoittelee menonsa eli sain lopuilta jakeluun, että ilmoitus saattaa herättää tietyssä tilanteessa ärtymystä, mutta ilmoittamattomuus on sodanjulistus xD
Olen vähän hämmentynyt monista ap:n saamista vastauksista. Elän itse tasapainoisessa, rakastavassa ja kypsässä parisuhteessa. Mieheni on paitsi kumppanini myös hyvä ystäväni, jonka kanssa jaamme niin ilot kuin surutkin. Olemme nähneet toisemme sekä parhaimillamme että pahimmillamme ja kokeneet yhdessä vaikka mitä, sellaistakin, jonka olisi mieluusti jättänyt kokematta. Jos mieheni sanoo minulle "Hei, lähtisin tänään vähän pubiin kaljalle kavereiden kanssa - pärjäiletkö täällä illan?", sanon, että tietysti pärjäilen, mutta ihan itsestään selvää on myös, ettei mies vedä perseitä, päästä mopoa käsistä tai mitään muutakaan älytöntä. En ole ikinä typerämpää kuullut! Jos mies kerran sanoo lähtevänsä parille ja istuvansa iltaa kaveriporukassa, tarkoittaa se, että hän on kotona johonkin ihan tavalliseen aikaan eli viimeistään puoli yhden tai yhden maissa.
Kakarana, siis teininä ja nuorena parikymppisenä, sitä voikin välillä puolihuolimattomasti vetäistä naamat ja ryömiä kaverin sohvalle nukkumaan, mutta ei kai aikuisille ihmisille voi noin käydä? Jotkut jo lähtökohtaisesti villimmät bileet, kuten polttarit, pikkujoulut tai kosteat synttärijuhlat, ovat sitten eri asia, mutta pointti onkin siinä, että tiedän kyllä etukäteen, jos mies on bilettämään lähdössä (ja mies tietää, jos minä olen), eikä silloin tarvitse kenenkään valvoa huolissaan ja harkita sairaaloihin soittamista. Minä olisin todellakin suunniltani huolesta, jos mies ei jostain ihan tavanomaisesta kaveriporukan illanvietosta olisi kello kahteen mennessä tullut takaisin kotiin eikä olisi välissä soittanut minulle viipyvänsä syystä x. Eikä huoleni johtuisi siitä, etten luottaisi mieheeni, vaan siitä, etten luota maailmaan ja pelkäisin, että miehelle on sattunut jotain kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:16"]
Niin..naisen logiikalla ajattelisi että mieheltäsi olisi ollut aika fiksu veto ilmoittaa että ilta jatkuu vielä... Mutta valitettavasti monet miehet ajattelee sen juuri niin kännissä ettei halua ilmottaa koska pelkää asiasta syttyvän sodan ja nainen suuttuu verisesti jos ilta jatkuu. (vaikka se syttyy nyt tälla tempauksella joka tapauksessa) mies kokee helpommaksi ottaa illasta kaiken irti eikä ilmoittele mitään...ottaa sitten haukut seuraavana aamuna.
[/quote]
Niin, no se kai riippuu aika paljon sitten naisesta, että uskaltaako mies ilmoittaa vai ei. Meillä ainakin mies ilmoittaa aina, mutta en koskaan saakaan mitään järjettömiä kilareita tai ylipäänsä kilareita ollenkaan. Tietysti, jos seuraavana päivänä on joku meno sovittu, niin siitä pitää muistuttaa, mutta harvoin näin kuitenkin on ja mies osaa käyttää omaa järkeään.
Ei minunkaan mies ollut pettäjätyyppiä mutta alkoi vierailla työkamunsa luona kaljapäissään usein, sen vaimoa se siellä pani ja oli jopa sen naisen miehen suostumus panoihin, sitten kutsui ne meille ja näin vessassa ominsilmin kun naida lupsutteli rumaa ja vanhaa akka saunan lauteilla. Hyi..puistattaa..olen sen kans vielä naimisissa, meillä oli silloin 4v tytär kotonakin. Päissään oltiin kaikki.
Äh, takuulla jonkun naisen luona ollut. Kaikki miehet tota tekee. Jätä ens viikonloppuna vauva vuorostaan miehelle ja tee samoin.
AP siis numero 52.