Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin
Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:48"]
Jätä vauva tänään isälleen ja lähde itse ryyppäämään niin minä tekisin en ole kynnysmatto.
[/quote]krapulaiselle isä vauva, just joo
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:48"]Jätä vauva tänään isälleen ja lähde itse ryyppäämään niin minä tekisin en ole kynnysmatto.
[/quote]
Täällä on ihmeellinen kosto- ja raivomentaliteetti akoilla heti päällä.
Ei mikään ihme, että niin monet suhteet päätyy eroon ja miehet pettämään.
Jokainen tekee joskus virheitä, tarviiko oikeasti "tilit aina tasata" ja raivota?
Ei jaksa ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:37"]
Yllätä se mies. Ole hyväntuulinen, jääkaappiin valmiiksi jotain hyvää evästä, hae vaikka kaupasta herkkuja.
Ei sillä, että tota tarvis hyväksyä missään nimessä, mutta saat mieheltä pasmat täysin sekaisin. Nyt kun se tulee kotiin, se on jo kerännyt itseensä raivoa, koska odottaa sun olevan vihainen. Sillä on koottuna miljoona meriselitystä, päälimmäisenä "kerran lipsahtaa ja akka on ihan skitsona! Mitään ei saisi mies tehdä!" Ja sen jälkeen se ulisee, kun elämä on kurjaa.
Jos sä ootkin hyväntuulinen, ni sen kiukku muuttuu aidoksi hävetykseksi "voi ei, mä vaan kännissä luuhaan menemään ja sä vaan jaksatja kestät. Karkkiakin oley hakenut. Mua niin hävettää, anteeksi kun olin hölmö, en ole ansainnut edes sunlaista ihanaa naista. Nyt kyllä hyvittelen ja hieron sua ja hoidan vauvaa ja ja ja.. Voi minua".
Testattu, toimii xD
[/quote] Sitten taas toinen ja kolmas repsahdus ja minä tyttö se vaan ymmärrän tätä mun miestä vaikka aina ei ole ruoastakaan tietoa kun viinaan menee rahaa
[/quote]
Ei kai sitä tarvi tyhmä olla?
Mä en myöskään ymmärrä tuota kostamisen halua. Se oma puoliso pitäisi olla se maailman rakkain ihminen, lasten jälkeen. Se jota kunniotetaan ja rakastetaan. Yhden kerran, kun toinen erehtyy, niin heti pitäisi kostaa.
Mä muistan ikuisesti sen kerran, kun vedin aikuisiällä överiksi alkoholin kanssa. Seuraavana päivänä mulla oli järjetön krapula. Mies osti kaikkea sipsistä karkkeihin ja kun mä sain raahattua itseni pihalle varjoon (silloin oli kesä), niin tuo rakas mies toi sinne mulle juotavaa ja syötävää, ihan pyytämättä, hoisi lapset ja kyseli mitä voi tehdä jne. Tiesi, että mä kärsin ja vaikka olin sen itse aiheuttanut, niin silti halusi helpottaa mun oloa.
Lopettakaa akat se katkeruudessa rypeminen älkääkä aina epäilkö pahinta ja olko heti raivon partaalla kostamassa.
Ompas tullut vastauksia.
Joo, siis ei mulla ole aikomuksena raivota ja riehua kun mies tulee kotiin. Pahin kiukku on mennyt jo ohi. Laitoin viestin, jossa ilmoitin, että se on palaverin paikka kun viitsii tulla kotiin. Saas nähdä mitä antaa selitykseksi, mutta en pelkän överiksi menneen kännireissun takia halua erota ja viedä lapselta isää. Jos on toinen nainen niin se sitten vaatiikin sulattelua.
En missään nimessä jätä vauvaa krapulaiselle. Ei hän ole mikään pelinappula.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 06:17"]
Toivon tosiaan, että on putkassa tai jollain kaverilla.
Soitin taas. Nyt linja aukesi, ja tosi tosi vaimeasti olin kuulevinani jonkun sanovan "kuka siellä on". Mieheni se ei kyllä ollut. Mitä helvettiä mä voin tehdä, jos ei ala kuulua??
Ap
[/quote]Huolehdi nyt vaan vauvasta. Mikäli kuollut niin poliisit olisi jo käyneet.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:48"]Jätä vauva tänään isälleen ja lähde itse ryyppäämään niin minä tekisin en ole kynnysmatto.
[/quote]
Jokainen tekee joskus virheitä, tarviiko oikeasti "tilit aina tasata" ja raivota?
Ei jaksa ymmärtää.
[/quote]Monella se on arkipäivää että yhdet vaan ja tullaan himaan ympäripäissään. Silloin koron kuva vaan persuksiin.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:03"]
Huolehdi nyt vaan vauvasta. Mikäli kuollut niin poliisit olisi jo käyneet.
[/quote]
No ei ne nyt samantien pillit päällä tule ilmoittamaan. Meillä kun kuoli tuttu illalla niin seuraavana päivänä puolenpäivän aikaan tulivat lapsille ilmoittamaan, että isänne on kuollut onnettomuudessa.
Miksi ei soita sulle? Luulis jo olevan siinä kondiksessa. Älä päätä vaan silitä ja hys hys ja kaikki taas hyvin.
Älä huolestu siellä se nukkuu jonkun naisen reisien välissä tai on sitten joutunut putkaan:D
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:07"]
No ei ne nyt samantien pillit päällä tule ilmoittamaan. Meillä kun kuoli tuttu illalla niin seuraavana päivänä puolenpäivän aikaan tulivat lapsille ilmoittamaan, että isänne on kuollut onnettomuudessa.
[/quote]
Lapset olivat siis aikuisia ja puoliso samassa onnetomuudessa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:00"]
Ompas tullut vastauksia.
Joo, siis ei mulla ole aikomuksena raivota ja riehua kun mies tulee kotiin. Pahin kiukku on mennyt jo ohi. Laitoin viestin, jossa ilmoitin, että se on palaverin paikka kun viitsii tulla kotiin. Saas nähdä mitä antaa selitykseksi, mutta en pelkän överiksi menneen kännireissun takia halua erota ja viedä lapselta isää. Jos on toinen nainen niin se sitten vaatiikin sulattelua.
En missään nimessä jätä vauvaa krapulaiselle. Ei hän ole mikään pelinappula.
Ap
[/quote]
Miksi te brittastiinat laitatte noita viestejä miehillenne, kun ovat poikain kanssa? Jokainen tampio sen nyt tajuaa ilman mitään viestittelyäkin, että jonkinmoinen "palaveri" kotona on odotettavissa,mutta että se pitää sitten oikein laittaa kännykkään tiedoksi. Ihan oikeasti pojat siellä keskenään naureskelevat näille vamojensa viesteille ja vertaavat, kuka on saanut äkäisimmän reaktion aikaan.
Ja muuten miehesi ei Sinua viime yönä valvottanut. Valitsit ihan itse nukkumattomuutesi.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:50"]
[/quote]
Ei jaksa ymmärtää.
[/quote]Monella se on arkipäivää että yhdet vaan ja tullaan himaan ympäripäissään. Silloin koron kuva vaan persuksiin.
[/quote]
Jos olisi Ap:n perheessä arkipäivää, olisiko huolissaan?
Epäilen, että ei. Voimme siis päätellä, että tämä oli ensimmäinen kerta tai ainakin yhtä kaikki äärimmäisen harvinaista. Tilanne ei siis ole vertailukelpoinen perheeseen, jossa tuo on arkipäivää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:09"]
Älä huolestu siellä se nukkuu jonkun naisen reisien välissä tai on sitten joutunut putkaan:D
[/quote]
Ei se enää nuku, kello on jo 9.10 eli nyt on krapula-panot käynnissä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 05:02"]
Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(
[/quote]
älä tuhia huolehdi. Ukkos on meillä turvassa.
Jos ja kun mies on ulkona juhlimassa niin meillä on ehdoton sääntö, että puhelin on aina päällä ja siihen aina vastataan. Turhan takia en soittele, mutta täytyy kyetä voida saada yhteys puolisoon. Kyllä Se kertoo jo miehestäkin jotain, jos häviää kuin tuhka tuuleen ilman että ymmärtää että toinen puolisko on huolissaan ja vielä pienen vauvan kanssa kotona.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 06:52"]
Sitä saa mitä tilaa. Onneksi minä valitsin raittiin ;-)
[/quote]
Aikanaan kun petin tein sen aina selvinpäin.
1. Seksi on sata kertaa parempaa selvinpäin.
2. Olin ajokunnossa joten pääsin helposti naisen luokse.
3.Selvinpäin on tarkempi eikä tule tehtyä tyhmiä kännimokia.
Helvetin hävettävää mutta totta.
[/quote]
nyt puhuttiin huolesta ei pettämisestä usko jo !
huolta aiheuttaa katoileva mies
Ei tosiaan ole arkipäiväistä meillä. Siksi olenkin ihmeissäni ja pettynyt. Meille on tulossa tänään vieraitakin, joten en ihmettelee jos mies vedättää kotiinpaluun sinne kunnes ovat lähteneet. Melkein toivon, että tulisi vasta sitten.
Vauvan iloisuus tarttuu, enää ei vituta yhtään niin paljon kuin yöllä kun tuon kujerrusta kuuntelee :)
Mutta jos homma on jo karannut käsistä ja toinen vetänyt liikaa alkoholia, niin tuskin muistaa koko puhelinta. Yöllä ei kuule sitä musiikin takia tai unohtanut takin taskuun. Aamulla ei herää krapulapäissään.
Asiahan olisi täysin eri, jos mies harrastaisi useamminkin tuollaisia katoamistemppuja, mutta mä ainakin olen käsittänyt, että ei harrasta. Vahinkoja sattuu kaikille.
Sai varmaan kuukauden tarpeiksi pesää.......