Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Listataan australopithecusten piirteitä
Olen sairaalan laboratoriossa töissä, ja minua sitten inhottaa mennä tuolle pytylle, jossa raskaustesti-sammakoita säilytetään. Pelkään aina, että joku niistä loikkaa päälleni.
Pika-apua! Miehen sisko menee naimisiin kahden kuukauden kuluttua ja haluaisin lihoa ainakin viisi tai mieluiten kymmenen kiloa siihen mennessä. Kotiliedestä luin lihotusvalmisteista, mutta toimivatko ne oikeasti?
Helppoja ja halpoja sisustusvinkkejä luolamajaan koivun oksista ja kävyistä?
Mitä mieltä päivän syömisistä?
Aamiainen: lämmintä olutta
Päivällinen: Pettuleipää
Mitä mieltä siitä, että olisi naislääkäri? Mä en uskaltaisi mennä. Voi olla vaikka tappava tauti ja sitten kuolee sen takia, ettei mennyt mieslääkärille.
Perheemme muuttaa kisakylään kun olympiaurheilijat lähtevät sieltä. Kysyttävää?
Naisten äänioikeus Suomessa, mitä mieltä?
S-korsetti on paras korsetti ja joka muuta väittää on tyhmä. Siis ihan oikeesti! Se on miestenkin mieleen ja minä jos kuka sen tiedän ;)
Näin tänään naisen jolla oli värjätyt hiukset! Olikohan se *sellainen* nainen..? En ole voinut kertoa miehelle kun se vieläkin uskoo etten huomaa tällaisia asioita, hieno nainen kun olen...
Täh. Tulin aikakoneella 1600-luvulle katsomaan miesten muotia ja törmäsin av-palstaan!! Ette te naiset ole muuttuneet edes 500 vuodessa, valitan!
Herttileijaa. Sanoipa naapuritilan Loviisa, että peseytyvät kerran viikossa. Miten voi olla niin piittaamatonta väkeä? Taudithan siinä leviävät ja elinikä lyhenee. Ei kenenkään kunnon ihmisen tulisi peseytyä useammin kuin kerran kuussa jos sitäkään. Levittäkää sanaa!!!
Palstailu ei sovi kunnianarvoisalle säätyläiselle. Mitä mieltä?
Montako kertaa miehesi on ollut jalkapuussa?
Paljonko oli ahkeruusnumerosi koulussa?
Vitun Einstein, vittu varasti mun idean kokonaan! Mä en kyllä anna sille eroa ennen kuin se on maksanut kaikki Nobel palkinnon rahat mulle. Ne kuuluu mulle!