omaa aikaa
kuinka paljon muilla kotiäideillä on omaa aikaa? siis kuinka usein ja mitä silloin yleensä teette? entä kuinka usein vietätte miehenne kanssa kahdestaan aikaa niin että lapset hoidossa?
Kommentit (5)
Olen välillä ollut töissä. En siis liene varsinainen kotiäiti. Tällä hetkellä minulla ei ole omaa aikaa oikeastaan yhtään, koska vauva on täysin rinnassa kiinni. Jos käyn vaikka kaupassa yksin, niin mies ei pärjää vauvan kanssa kotona. Olen vienyt vauvan äidilleni hoitoon silloin, kun olen käynyt kampaajalla. Tämä on oikeastaan ainoa oma aikani kuukausittain. Äitini jostain syystä pärjää vauvan kanssa hienosti, vaikka mies ei pärjääkään. Myös lasten mentyä nukkumaan otan omaa aikaa tässä koneella tai luen jotain kirjaa, joskus käyn saunassa ja juon yhden siiderin. Miehen kanssa ei ole mitään kahdenkeskeistä ollut aikoihin.
hyvin vähän omaa aikaa. ja en ikinä keksi mitään tekemistäkään.
Mitään en tee siis kodin ulkopuolella yksin eikä kotona (harvoin) ollessaan mies katso lapsen perään joten oon aina muksun kanssa kun se on hereillä.
Työaikojen takia omaa aikaa viimeksi ollut 2kk sitten. Miehen kanssa kahden kerran vuodessa jos ei nukkumista lasketa kahdenkeskiseksi ajaksi. Näistä syistä en aio hankkia lisää lapsia.
oikeesti!