Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa painoni tämän kuvan perusteella

Vierailija
07.02.2014 |

http://aijaa.com/PC7Lq3 ;))) Oon 166cm pitkä!

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon vielä tosissani yhden jutun. Nuoren naisen asema ei ole nykymaailmassa todellakaan helppo ja kroppani on suoraan sanottuna aika kaukana ihanteellisesta ikäiselleni. Olen kaveriporukkani lihavin, enkä trollaa sanoessani tämän. Olen siis 20-vuotias. -ap

Vierailija
62/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:56"]

No sanon vielä tosissani yhden jutun. Nuoren naisen asema ei ole nykymaailmassa todellakaan helppo ja kroppani on suoraan sanottuna aika kaukana ihanteellisesta ikäiselleni. Olen kaveriporukkani lihavin, enkä trollaa sanoessani tämän. Olen siis 20-vuotias. -ap

[/quote]NO huh, toivottavasti omalle tytölleni ei tule tuollaista ongelmaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 kiloa.

Vierailija
64/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

58

Vierailija
65/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enempää näitä kuvia, alkaa oma peilikuva näyttää aina vaan kamalammalta! :D Upea kroppa sulla on. :)

Vierailija
66/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se on ihan just niin helppo tai vaikea, kuin sen annat olla. Miten tuo nykyinen painosi vaikuttaa negatiivisesti elämääsi? Voisitko vastata ihan rehellisesti tähän?

Vierailija
67/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

54kg eikä kiloakaan enempää!

Vierailija
68/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:00"]

[/quote]

Se on ihan just niin helppo tai vaikea, kuin sen annat olla. Miten tuo nykyinen painosi vaikuttaa negatiivisesti elämääsi? Voisitko vastata ihan rehellisesti tähän?

[/quote]

No eihän se paino mihinkään vaikuta, mutta noi mahamakkarat vituttaa. Ei voi esim. käyttää tietynlaisia vaatteita, kun tulee noi röllykät. Eikä paljoa kiinosta mennä rannalle hyväkroppaisten kavereiden kanssa. Ja mitäs täällä palstoilla kirjoitellaan lihavista ihmisistä?

Vierailija
69/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja olenhan myös "lauta" joten en tule ikinä löytämään miestä - sekin palstalta luettua :)

Vierailija
70/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:00"]

[/quote]

[/quote]

No eihän se paino mihinkään vaikuta, mutta noi mahamakkarat vituttaa. Ei voi esim. käyttää tietynlaisia vaatteita, kun tulee noi röllykät. Eikä paljoa kiinosta mennä rannalle hyväkroppaisten kavereiden kanssa. Ja mitäs täällä palstoilla kirjoitellaan lihavista ihmisistä?

[/quote]

No älä nyt todellakaan välitä siitä, mitä mielenvikaiset täällä palstoilla kirjoittelee! Sä et ole lihavaa nähnytkään. Kaikilla tulee makkarat tuossa asennossa, eihän se iho nyt voi kumartuessa kutistua. Tuskin niistä vaatteet päällä on haittaa, jos ei käytä jotain kireitä makkarankuoria ja kumartele koko ajan. Ja sullahan on ihan täydellinen bikinikroppa! Miksi ihmeessä et voisi mennä rannalle?

Mitä pieniin rintoihin tulee, niin mulla on samanlaiset ja maailman ihanin ja komein mies, joka rakastaa niitä. Suurin osa miehistä ei rintojen koosta juurikaan piittaa, ja monet jopa tykkää pienistä. Etkä sinä muutenkaan tee mitään miehellä, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet, joten heille ei kannata suoda ajatustakaan. Laihduttamalla menetät vain kaiken pehmeyden kropastasi ja se nyt ei ainakaan naisellisuutta lisää.

Vierailija
71/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäedullinen asento ;) Siksi veikkaan 55kg.

Vierailija
72/73 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 kg

Vierailija
73/73 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hauska, itse olen n. 165/60 ja mulla näkyy vatsalihakset, eikä todellakaan roiku maha tuossakaan asennossa. Tämä ei siis ollut tarkoitettu loukkaukseksi, sillä itselläni on takuulla oltava isompi perse kuin sinulla :DD mutta hauska, kuinka saman painoiset ja pituiset voivatkin olla niiiiin erilaiset muodoiltaan! mutta sehän on meidän naisten rikkaus, ei kahta samanlaista :)