Arvaa painoni tämän kuvan perusteella
Kommentit (73)
Ihana kuva! Kerrankin makkaraa, mutta painoa sulla ei ole kuin n. 62kg. Tiedän omasta kokemuksesta, miten makkarat tulee esille tuollaisessa asennossa! :)
No niin riittää arvailu! Kerro se paino nyt, mun pitää mennä.
53 kg, näyttää ihan mun makkaroilta t. 158cm pätkä
Aika lähelle meni muutama arvaus! 57 kg painoin tuossa muutama pv sitten :D. Tarkoitus ois laihdutella tonne 50 kiloon, jolloin noita röllyköitä ei toivottavasti enää olisi. Jalkani ovat hoikat vaikkeivat tuossa kuvassa siltä näytäkään asennosta ja kuvan leikkauksesta johtuen! :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:07"]
Aika lähelle meni muutama arvaus! 57 kg painoin tuossa muutama pv sitten :D. Tarkoitus ois laihdutella tonne 50 kiloon, jolloin noita röllyköitä ei toivottavasti enää olisi. Jalkani ovat hoikat vaikkeivat tuossa kuvassa siltä näytäkään asennosta ja kuvan leikkauksesta johtuen! :D
[/quote]
Otan sitten jälkeen- kuvan tossa samassa asennossa! :D -ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:59"]
56-58kg?
Mulla sama näky kun olin 163cm/54kg...
[/quote]No ei tasan ole. Tuohon tarvitaan vähintään 5kg enemmän. Tarkistuta vaakas.
Olisin sanonut 55. Olen itse suunnilleen samoissa mitoissa. Ei tuossa ole mitään laihdutettavaa. Kuntoilla toki voi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:07"]
[/quote]
Onnea matkaan mutta älä pety jos.... Itsellä ne makkarat on ja pysyy vaikka painoin 49kg (163cm) Sattuu olemaan löysä nahka vatsassa niin ne istuma- ja kumartumismakkarat tulee aina.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:59"]
56-58kg?
Mulla sama näky kun olin 163cm/54kg...
[/quote]No ei tasan ole. Tuohon tarvitaan vähintään 5kg enemmän. Tarkistuta vaakas.
[/quote]
No on kyllä!
-ap
Mikä sun vaatekoko on housuissa ja paidoissa?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:10"]
Olisin sanonut 55. Olen itse suunnilleen samoissa mitoissa. Ei tuossa ole mitään laihdutettavaa. Kuntoilla toki voi.
[/quote]
No eiköhän niissä pienenemisen varaa ole :) Painoin alimmillani 52kg pari vuotta sitten ja silloin makkarat olivat huomattavasti pienemmät (silti niitä kuitenkin oli).
Mikä sun vaatekoko on housuissa ja paidoissa?
Paidoissa XS-S. Housuissa S/36. Voin laittaa ns. normaalin vartalokuvan vielä jos haluatte? :D
Ihana kuva! Kerrankin makkaraa, mutta painoa sulla ei ole kuin n. 62kg. Tiedän omasta kokemuksesta, miten makkarat tulee esille tuollaisessa asennossa! :)