Arvaa painoni tämän kuvan perusteella
Kommentit (73)
Ihana kuva! Kerrankin makkaraa, mutta painoa sulla ei ole kuin n. 62kg. Tiedän omasta kokemuksesta, miten makkarat tulee esille tuollaisessa asennossa! :)
Aika lähelle meni muutama arvaus! 57 kg painoin tuossa muutama pv sitten :D. Tarkoitus ois laihdutella tonne 50 kiloon, jolloin noita röllyköitä ei toivottavasti enää olisi. Jalkani ovat hoikat vaikkeivat tuossa kuvassa siltä näytäkään asennosta ja kuvan leikkauksesta johtuen! :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:07"]
Aika lähelle meni muutama arvaus! 57 kg painoin tuossa muutama pv sitten :D. Tarkoitus ois laihdutella tonne 50 kiloon, jolloin noita röllyköitä ei toivottavasti enää olisi. Jalkani ovat hoikat vaikkeivat tuossa kuvassa siltä näytäkään asennosta ja kuvan leikkauksesta johtuen! :D
[/quote]
Otan sitten jälkeen- kuvan tossa samassa asennossa! :D -ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:59"]
56-58kg?
Mulla sama näky kun olin 163cm/54kg...
[/quote]No ei tasan ole. Tuohon tarvitaan vähintään 5kg enemmän. Tarkistuta vaakas.
Olisin sanonut 55. Olen itse suunnilleen samoissa mitoissa. Ei tuossa ole mitään laihdutettavaa. Kuntoilla toki voi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:07"]
[/quote]
Onnea matkaan mutta älä pety jos.... Itsellä ne makkarat on ja pysyy vaikka painoin 49kg (163cm) Sattuu olemaan löysä nahka vatsassa niin ne istuma- ja kumartumismakkarat tulee aina.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:59"]
56-58kg?
Mulla sama näky kun olin 163cm/54kg...
[/quote]No ei tasan ole. Tuohon tarvitaan vähintään 5kg enemmän. Tarkistuta vaakas.
[/quote]
No on kyllä!
-ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:10"]
Olisin sanonut 55. Olen itse suunnilleen samoissa mitoissa. Ei tuossa ole mitään laihdutettavaa. Kuntoilla toki voi.
[/quote]
No eiköhän niissä pienenemisen varaa ole :) Painoin alimmillani 52kg pari vuotta sitten ja silloin makkarat olivat huomattavasti pienemmät (silti niitä kuitenkin oli).
Paidoissa XS-S. Housuissa S/36. Voin laittaa ns. normaalin vartalokuvan vielä jos haluatte? :D
Ihana kuva! Kerrankin makkaraa, mutta painoa sulla ei ole kuin n. 62kg. Tiedän omasta kokemuksesta, miten makkarat tulee esille tuollaisessa asennossa! :)