Mulla on 50kg ylipainoa silti pidän itsestäni.
Eikä mua haittaa kilot lainkaan.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:05"]Miksi ihmiset sitten yrittää laihduttaa, jos se on niin ihanaa olla lihava. Vastaapa siihen.
[/quote]
No aika moni lihava ihminen elää keskuudessamme. Moni laihduttaa median luoman paineen takia. Mutta ketjussakin näkee, ettei kannata laihduttaa, jos siitä tulee laihaksi ja vittumaiseksi ja ilkeäksi
[/quote]
Niin ja ei kannata laihduttaa, kun ei se vaikuta terveyteen, eikä mihinkään. Ihan höpöpuhetta vain.
Kukaanhan ei laihduta sen takia, että kevyempänä on terveempi ja mukavampi olla. Kaikki vain laihduttaa median luomien paineiden takia.
Justjoo.
Nyt en yhtään ihmettele enää, että lääkärit turhautuu, kun samat ihmiset käy valittamassa tukielinvaivoja ja odottaa jotain ihmettä, vaikka ainoa keino olisi tiputtaa painoa ja parantaa lihaskuntoa.
[/quote]
Mun lääkäri painaa 120 kg . Revi siitä. No vanha viisaus. Läskin voi laihduttaa, mutta vittumaista ja sairasta mieltä vaikea parantaa.
[/quote]
Miten niin vittumaista. Ihmettelen vain tätä lihavuuden ihannointia ja terveysvaarojen vähättelyä. Mutta kuten kirjoitin aiemmin, alan ymmärtää ylipainoisen suojamekanismeja, miksi ei halua laihduttaa. Suhtaudutaan todella vihamielisesti ja vainoharhaisesti kaikkeen tietoon, mitä yritetään antaa ylipainon aiheuttamista vaaroista. Tämä ketju on kyllä hyvä esimerkki siitä.
Sama kuin alkoholistia yrittää varoittaa alkoholin vaaroista. Hoetaan, että mun siskonikin ryyppäs 90 vuotiaaksi ja oli aivan terve, mutta mun abso veli kuoli 10 vuotiaana, joten kannattaa ryypätä. Ja jos yritetään selittää vaaroja, se on heti mielenterveysongelmainen ja mennään korkkaamaan pullo ja puhistaan, että on ne ilkeitä ja vittumaisia ihmisiä
Minun puolesta olkoot niin lihavia kuin haluaa ja kärsikööt vaivoistaan. Ja nyt ymmärrän paremmin, miksi heille ei terveysvalistus mene perille.
[/quote]
Öö. Olen itse hoikka mutta käsi sydämellä pitää sanoa että
a) täällä ei puhuta koskaan muista terveysriskeistä kuin lihavuudesta
b) ketjut ovat todella törkeitä. Lihavia nimitellään, halutaan tappaa, kiduttaa, heille ivataan, naureskellaan. Kyse henkisestä kiusaamisesta jo.
c) Näistä lihavuusketjuista poistetaan useita viestejä, joissa haukutaan todella ala-arvoisesti lihavia
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:21"]Oletpa ilkeä ihminen. Ihan samalla tavalla voi olla hoikkaakin vaikea tuoda alas jostain hankalasta kerrostalosta. Se ei ole lihavan vika, vaan huonosti suunniteltujen paarien ja heikkojen kantajien vika.
En kommentoi toista kertaa, mutta suosittelen menemään paikallisen VPK:n kanssa kokeilemaan paarien kantamista rappukäytävissä ihan normaalipainoisen kanssa.
Nyt en voi sanoa muuta kuin, älä ota kantaa mihinkään asiaan tuollaisella asenteella!
[/quote]
Se oli sarkasmia. Laiha lihavien kiusaaja.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:05"]Miksi ihmiset sitten yrittää laihduttaa, jos se on niin ihanaa olla lihava. Vastaapa siihen.
[/quote]
No aika moni lihava ihminen elää keskuudessamme. Moni laihduttaa median luoman paineen takia. Mutta ketjussakin näkee, ettei kannata laihduttaa, jos siitä tulee laihaksi ja vittumaiseksi ja ilkeäksi
[/quote]
Niin ja ei kannata laihduttaa, kun ei se vaikuta terveyteen, eikä mihinkään. Ihan höpöpuhetta vain.
Kukaanhan ei laihduta sen takia, että kevyempänä on terveempi ja mukavampi olla. Kaikki vain laihduttaa median luomien paineiden takia.
Justjoo.
Nyt en yhtään ihmettele enää, että lääkärit turhautuu, kun samat ihmiset käy valittamassa tukielinvaivoja ja odottaa jotain ihmettä, vaikka ainoa keino olisi tiputtaa painoa ja parantaa lihaskuntoa.
[/quote]
Mun lääkäri painaa 120 kg . Revi siitä. No vanha viisaus. Läskin voi laihduttaa, mutta vittumaista ja sairasta mieltä vaikea parantaa.
[/quote]
Miten niin vittumaista. Ihmettelen vain tätä lihavuuden ihannointia ja terveysvaarojen vähättelyä. Mutta kuten kirjoitin aiemmin, alan ymmärtää ylipainoisen suojamekanismeja, miksi ei halua laihduttaa. Suhtaudutaan todella vihamielisesti ja vainoharhaisesti kaikkeen tietoon, mitä yritetään antaa ylipainon aiheuttamista vaaroista. Tämä ketju on kyllä hyvä esimerkki siitä.
Sama kuin alkoholistia yrittää varoittaa alkoholin vaaroista. Hoetaan, että mun siskonikin ryyppäs 90 vuotiaaksi ja oli aivan terve, mutta mun abso veli kuoli 10 vuotiaana, joten kannattaa ryypätä. Ja jos yritetään selittää vaaroja, se on heti mielenterveysongelmainen ja mennään korkkaamaan pullo ja puhistaan, että on ne ilkeitä ja vittumaisia ihmisiä
Minun puolesta olkoot niin lihavia kuin haluaa ja kärsikööt vaivoistaan. Ja nyt ymmärrän paremmin, miksi heille ei terveysvalistus mene perille.
[/quote]
b) ketjut ovat todella törkeitä. Lihavia nimitellään, halutaan tappaa, kiduttaa, heille ivataan, naureskellaan. Kyse henkisestä kiusaamisesta jo.
c) Näistä lihavuusketjuista poistetaan useita viestejä, joissa haukutaan todella ala-arvoisesti lihavia
[/quote]
Peesi. Ja voitaisiin vaikka puhua, mitä tehdä pakkomielteiselle lihavien haukkujille. Mikä heitä auttaisi? Jotkin psyykenpalvelut?
Läskifoobikot, googlatkaa Aretha Franklin. Siinä on nainen, joka ei kumartele ketään.
vaimollani on myös +50kg ylipainoa, rakastan häntä silti yli kaiken. kyllä naisella pitää muotoja olla, ja toisaalta, eihän hän mitään geeneilleen mahda.
Ennemmin läski kuin titityy-läskifoobikko. Onneksi olen hoikka, jolla elämä kondiksessa. Ei tarvitse kohentaa katkaravun kokoista paskaa egoa nälvimällä lihavia.
[quote author="teinifaija94" time="07.02.2014 klo 20:39"]vaimollani on myös +50kg ylipainoa, rakastan häntä silti yli kaiken. kyllä naisella pitää muotoja olla, ja toisaalta, eihän hän mitään geeneilleen mahda.
[/quote]
Hyvä yritys.
Siis. Rakastan laihaa lautaa muijaani joka näyttää naapurin Peralta. Mutta oonkin piilogay :(
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:13"]
[/quote]
[/quote]
Justjoo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
anteeksi, minä en roiku aaveella kovin paljoa ja en ole tätä ennen aukaissut yhtään lihavuutta käsittelevää ketjua. Joten en ole ns. aaveen kanta-asiakas ja en tiedä, mitä täällä jatkuvasti on.
Ehkä sinunkin kannattaisi hommata sitä oikeaa elämää, eikä vainoharhaisena haukkua ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:27"]
[/quote]
[/quote]
Justjoo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
anteeksi, minä en roiku aaveella kovin paljoa ja en ole tätä ennen aukaissut yhtään lihavuutta käsittelevää ketjua. Joten en ole ns. aaveen kanta-asiakas ja en tiedä, mitä täällä jatkuvasti on.
Ehkä sinunkin kannattaisi hommata sitä oikeaa elämää, eikä vainoharhaisena haukkua ihmisiä
[/quote]
Tuossa ei ollut mitään vainoharhaista vaan täyttä faktaa. Suurin osa aihe vapaasta kypsynyt näihin ketjuihin. Lihava sitä, lihava tätä. Palstallahan on oma hullu näissä asioissa eli läskifoobikko. Hän paasaa lihavista palstalla aamusta iltaan.
50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[/quote]
Samat ihmiset maksaa viulut, kun sinä tai minä sairastutaan. Terv. 49 kg ja syöpä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]
50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[/quote]
Se läski on maksanut arvonlisäveroja syömästään ruoasta niin paljon, että sillä kyllä kustantaa omat ja laihan hoidot
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:20"]
Nyt kannattaa mamman lakaa laihduttamaan. Suuri riski sairastua erilaisiin tauteihin. Läskit pursuaa ja nivelet koetuksella. Vähärasvainen kotiruoka, kasviksia, juureksia, kotimaisia marjoja ja liikuntaa niin jopan kilot karisee.
[/quote]
Lopeta jo lihavien kiusaaminen. Mene hoitoon
[/quote]Ei ole kiusaamista. 50 kiloa ylipainoa on korkea riski sairastua. En ymmärrä miksi ei voi syödä kohtuudella ja liikkua. Tulee hyvä ja energinen olo.
Mun pojan kaverilla on skolioosi ja selkä jatkuvasti kipeä, vaikka on laiha.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Se läski on maksanut arvonlisäveroja syömästään ruoasta niin paljon, että sillä kyllä kustantaa omat ja laihan hoidot
[/quote]
Toistan, mene vittu hoitoon
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[/quote]
Samat ihmiset maksaa viulut, kun sinä tai minä sairastutaan. Terv. 49 kg ja syöpä.
[/quote]
Tässä asia kiteytyy. Kuka meistä voi sairastua.
Terv. 56 kg ja vakavasti sairas
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juuri näin, joten itsestään huolenpitäminen on aivan turhaa. Jos kohtalonasi on kuolla jossain iässä, et voi sitä estää. Iloinen elämä on paljon parempi, kuin kuntoilla ja elää terveellisesti. Kohtalollesi et voi mitään.
Toisaalta, parempi iloinen elämä ja lyhyempi, kuin kieltäytyminen ja pitkä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juuri näin, joten itsestään huolenpitäminen on aivan turhaa. Jos kohtalonasi on kuolla jossain iässä, et voi sitä estää. Iloinen elämä on paljon parempi, kuin kuntoilla ja elää terveellisesti. Kohtalollesi et voi mitään.
Toisaalta, parempi iloinen elämä ja lyhyempi, kuin kieltäytyminen ja pitkä.
[/quote]
Näin on ja tämä on totuus.
Minä lähetän teille 49 kg ja 56 kg kaikkea hyvää, ja toivon että parantuisitte.
Asun ok-talossa eli kerrostalosta ei tarvitse koskaan alas paareilla rahdata. Mulla 2 lasta luomusti tehty molemmat ja ovat hoikkia. 17v poika 186cm 68kg ja 5v poika 118cm 19kg eli näin. ap
Muuhun en ota kantaa, mutta isoisäni kuoli paksusuolen syöpään. Painoi ennen syöpää 65 kg (hyvin hoikka mies). Kuollessaan painoi 38 kg. Oli luuta ja nahkaa. :(