Vihaan Wilmaa!
Wilmaan tulee viesti. Siitä tulee tieto sähköpostiini.
Klikkaan sähköpostin auki.
Klikkaan Wilma-linkin auki.
Kirjoitan käyttäjätunnuksen.
Kirjoitan salasanan.
Klikkaan itseni Wilmaan sisälle.
Valitsen kolmesta lapsesta sen, jolle Wilma-viesti on tullut ja klikkaan sen nimeä.
Klikkaan 'uusi viesti'.
Klikkaan otsikkoa, jotta näen viestin.
Ja opelta tärkeä viesti: HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!
Tämä sama hoituisi sähköpostilla: avaa viesti. Ei muuta.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:18"]
mitäs olet valinnut noin vaikean tien. Vihaa itseäsi
[/quote]
No mikäs sulla on huonosti?
[/quote]
öö, ei mikään. Hän on itse valinnut Wilma muistutuksensa, joten oma vika - vihatkoon sen päätöksen tekijää, eikä työkalua.
[/quote]
No tottakai haluan tietää, jos Wilmaan tulee jotain. Kirjautumissessio kestää 20 minuuttia, joten en halua kirjautua joka päivä kymmeniä kertoja vain tarkistaakseni onko sinne tullut jotain vai ei.
HUOMATTAVASTI kätevämpää olisi saada suora Wilma-viesti samanlaisena suoraan sähköpostiin, eikä niin, että se pitää mennä erikseen sisään kirjautuen klikkaamaan auki. Vastatakin voisi oman sähköpostin kautta.
Nyt ihan tajuttoman hidas ja ärsyttävä viestimisväline.
ap
[/quote]sulla on huono kone, ei siinä kauaa mene kun wilmaavautuu. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta. Wilma todella hyvä keksintö. Palaute tulee sen mukaista minkälainen lapsesi on. Itse oon ollut mahdottoman tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:18"]
mitäs olet valinnut noin vaikean tien. Vihaa itseäsi
[/quote]
No mikäs sulla on huonosti?
[/quote]
öö, ei mikään. Hän on itse valinnut Wilma muistutuksensa, joten oma vika - vihatkoon sen päätöksen tekijää, eikä työkalua.
[/quote]
No tottakai haluan tietää, jos Wilmaan tulee jotain. Kirjautumissessio kestää 20 minuuttia, joten en halua kirjautua joka päivä kymmeniä kertoja vain tarkistaakseni onko sinne tullut jotain vai ei.
HUOMATTAVASTI kätevämpää olisi saada suora Wilma-viesti samanlaisena suoraan sähköpostiin, eikä niin, että se pitää mennä erikseen sisään kirjautuen klikkaamaan auki. Vastatakin voisi oman sähköpostin kautta.
Nyt ihan tajuttoman hidas ja ärsyttävä viestimisväline.
ap
[/quote]sulla on huono kone, ei siinä kauaa mene kun wilmaavautuu. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta. Wilma todella hyvä keksintö. Palaute tulee sen mukaista minkälainen lapsesi on. Itse oon ollut mahdottoman tyytyväinen.
[/quote]mulla sata megaa ja hyvin skulaa
Minäkin vihaan Wilmaa. Olen opettaja.
Laita viestikansiosivu suosikkeihin, vaikka ihan kirjamerkkipalkkiin. Kun klikkaat sitä, pääset kirjautumissivulle (johon olet ehkä tallentanut salasanan automaattiseksi jos olet koneesi ainoa käyttäjä) ja avot, heti aukeaa viestikansio sisäänkirjautumisen jälkeen.
Sähän ap saat vaikkapa Facebookissa tuon saman toiminnon: saat meiliin muistuksen jonkun viestistä, klikkaat Fbookin auki jne. Jos haluaa elää vaikeasti.
Oletko ap tehnyt tuon asetuksen noin Facebookissa?
Wilmasta ei voi edes lähettää viestiä sähköpostiin. Monesti siellä on jotain muistettavaa ja olisi hyvä saada viesti omaan meiliin, mutta ei onnistu. Tyhmää.
Mobiilisovelluskin löytyy.
wp:ole mywilma tais androidillekin olla omansa.
:)
järjestäkää mielenosoitus, jossa poltatte Wilman roviolla opetusministeriön oven edessä. Hermostuttaa nyt jo, vaikka muksu ei mene kouluunkaan vielä kahteen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:04"]
Kannattaisi keskustella Wilman kanssa ongelmista eikä kirjoitella tänne.
Vai ettekö ole puheväleissä? Meilikin voisi auttaa...
[/quote]
Minusta sen turhan positiivisen palautteen ainakin voisi jättää kirjoittamatta, jos ei tule negatiivistakaan. Aina kun tulee viesti, oli missä tahansa, tulee tunne, että nyt on päästävä tarkistamaan Wilma, onko kokeiden tuloksia tullut tai vastaavaa. Liian usein se on lapsen lyhyt positiivinen huomioiminen.
Kerran, kun oli tullut viesti luistimista ja olin jättänyt lukematta olettaen, että seuraavanakin päivänä ehtii. Lapselle raahattiin sukset aikaisemman ohjeen pohjalta ja luistimet jäivät kotiin.
Minä rakastan Wilmaa. Käytännöllisin ikinä. Terveisin lukion opiskelija.
Sama täällä. Inhoan Wilmaa. Ärsyttää kikkailla sisäänkirjautumistietoja. Miksi se viesti ei voi olla suoraan siinä sähköpostiin tulevassa viestissä. Tai olisipa saatavilla edes mobiiliversio, mihin voisi olla jatkuvasti sisäänkirjautuneena. Kolme lasta ja viestejä todella tulee. Avaan wilman n. Kerran viikossaa.