Lapsii nukkuu liian vähän
Minun 1.5 vuotias tyttöni nukkuu öisin vaan 8 tuntia (+päiväunet 1h). Väsyttää herätä joka aamu ennen viittä :(. Onko muita kohtalotovereita? Koska nää lapset alkaa nukkumaan enemmän?!? Päivärutiinit kunnossa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 08:44"]Minun 1.5 vuotias tyttöni nukkuu öisin vaan 8 tuntia (+päiväunet 1h). Väsyttää herätä joka aamu ennen viittä :(. Onko muita kohtalotovereita? Koska nää lapset alkaa nukkumaan enemmän?!? Päivärutiinit kunnossa.
[/quote]
Onko mahdollista että lapsi on vammainen? Vammaiset lapset ei yleensä noin pieninä pentuna nuku kunnolla. Nussitko veljeäsi tai ryyppäsitkö kun olit raskaana?
Voi olla joku vaihe. Mun pojalla (joka myös vähäuninen ja huonosti nukkuva) oli suunnilleen samassa iässä kausi jolloin meni nukkumaan kasin aikaan ja heräsi neljältä, viim. puoli viisi. Näin meni kuukausi, pari ja sitten alkoi nukkumaan kuuteen. Nykyisin 3v ja nukkuu 20.30-06.30/07.00. Päiväunia ei nuku, paitsi päiväkodissa nukkuu vaihtelevasti max tunnin, yleensä puoli. Heräilee edelleen väh.kerran yössä ja tulee viereen.
Meillä auttaa, kun on kunnolla pimennetty huone. Silti noin pieni tuli monesti aamulla viereen ja siihen vielä nukahti.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 08:44"]Minun 1.5 vuotias tyttöni nukkuu öisin vaan 8 tuntia (+päiväunet 1h). Väsyttää herätä joka aamu ennen viittä :(. Onko muita kohtalotovereita? Koska nää lapset alkaa nukkumaan enemmän?!? Päivärutiinit kunnossa.
[/quote]
Onko mahdollista että lapsi on vammainen? Vammaiset lapset ei yleensä noin pieninä pentuna nuku kunnolla. Nussitko veljeäsi tai ryyppäsitkö kun olit raskaana?
[/quote]
Serkun kanssa tehty lapsi, mutta sillä ei mitään merkitystä, eikä asia kuulu sinulle törkimys!
ap
Jos virkeä, kaikki ok.