Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helevata...nyt tais mennä ruokahalut tältä päivältä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:01"]

"En oikeasti ikinä osta rainbow:ta ihan vaan siksi, koska kaikki ne tuotteet on yksinkertaisesti paskoja."

Ei Difficult to cure niin kovin huono ole.

[/quote]

Miten rainbow sokeri on paskempaa.

Tai kaurahiutaleet.

Vierailija
2/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:01"]

"En oikeasti ikinä osta rainbow:ta ihan vaan siksi, koska kaikki ne tuotteet on yksinkertaisesti paskoja."

[/quote]

Miten rainbow sokeri on paskempaa.

Tai kaurahiutaleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun se hiiri on voinut joutua pussiin vasta pussitus vaiheessa tehtaalla! Kyllä elintarviketehtaissa + suuressa osassa keittiöitä on hiiriä. Eräskin ruokapaikka oikein kuhisee hiiriä ja kaikki kuiva-ainevarastot, tasot yms täynnä hiirten ulosteita. Sitten siellä vaan tehdään ruuat kikkareita pöydiltä kneppaillen... Hyi!

Vierailija
4/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i, miten tuo vesi voi ollakin noin sameaa.

Vierailija
5/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa noita halpismerkkejä?

Vierailija
6/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei paha kun niin suuri, ettei vahingossa voi syödä. Sitten kun on jotain matoja/toukkia onkin ilkeämpää kun ne voi huomaamatta vahingossa syödä.

Vierailija
7/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ikinä osta rainbow:ta ihan vaan siksi, koska kaikki ne tuotteet on yksinkertaisesti paskoja. En osta edes rainbow:n vessapaperia, en vaikka maksais 10cnt/pkt.

Vierailija
8/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkki ole tae laadusta. Mun mielestä on hyvä että nykyisin nuo leviää somessa nuo jutut. Mulla kävi joskus muutamia vuosia sitten sellanen että Finduksen vihannespussista löytyi terävä akryylimuovilevyn palanen. Ilmoitin siitä Finduksen asiakaspalveluun ja pyysivät postittamaan palasen ja pussin heille ja että he selvittävät mistä moinen on sinne joutunut. Sain noin toimittuani vaan postissa vastauksen että he eivät saaneet jäljitettyä palasen alkuperää ja viiden euron setelin. Tuohon palaseen olisi oikeasti voinut tukehtua, ja sitten piti vielä todistusaineisto lähettää heille ettei vaan ole riskiä että kuluttaja vie asian eteenpäin.

Vierailija
10/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:01"]"En oikeasti ikinä osta rainbow:ta ihan vaan siksi, koska kaikki ne tuotteet on yksinkertaisesti paskoja."

[/quote] Itse olen tykännyt I surrenderista. Ihan hyvä on ollut ja käytössä edelleen. Eli kyllä ne on ihan kestäviäkin!

Vierailija
11/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan lopettaisitte valmisruokien ja puolivalmisteiden ja einesten ostamisen, jos haluatte olla varmoja siitä mitä suuhunne pistätte.

Vierailija
12/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku käyttää pakasteita,eihän ne edes maistu miltään. Muutaman porkkanan, perunan, purjon ja sipulin kuoriminen ja kypsennys ei vie paljon aikaa ja lopputulos on ihan muuta.

Vierailija
13/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 3n usko ,että tuo hiiri on ollut tuolla kasvisten seassa. Nuo kasvikset on pesty,pilkottu,pakattu yms. Ja hiiri on vielä ihan hyvässä kunnossa. Ehjät silmät vain vähän märkä karva.

Ja sitten muka näkee vaan yhdenkarvan josta vetämällä paljastuu hiiri.

Paskanmarjat sanon minä!

niin ja keitettykkin pitäisi olla,tuo hiiri ei edes näytä keitetyltä, en usko etä keitettybä nu7 silmät pysyisi tuollaisena mustana.

eiköhän tuossa ole jooku käärmeen ruoka itse heitetty kasvisten sekaan etä saadaan kiva kuva ja korvauksia.

Vierailija
14/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:16"]

Minä 3n usko ,että tuo hiiri on ollut tuolla kasvisten seassa. Nuo kasvikset on pesty,pilkottu,pakattu yms. Ja hiiri on vielä ihan hyvässä kunnossa. Ehjät silmät vain vähän märkä karva.

Ja sitten muka näkee vaan yhdenkarvan josta vetämällä paljastuu hiiri.

Paskanmarjat sanon minä!

niin ja keitettykkin pitäisi olla,tuo hiiri ei edes näytä keitetyltä, en usko etä keitettybä nu7 silmät pysyisi tuollaisena mustana.

eiköhän tuossa ole jooku käärmeen ruoka itse heitetty kasvisten sekaan etä saadaan kiva kuva ja korvauksia.

[/quote]

Keitätkö sä hiiriä useinkin? Hiiri on voinut joutua pakkaukseen paloittelun jälkeen jolloin se olisi kokonainen. Suomessa ei saa kummempia korvauksia tuollaisesta, tässäkin ketjussa joku oli saanut jopa 5 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän