Hulluimmat Huutonet-kokemuksesi
Omani:
1. Ostaja tulee noutamaan isohkoa lipastoa henkilöautolla (mitat n. 80x100x50). Ei mahdu ja soittaa kaverin tulemaan hakemaan isommalla autolla. Mahtuu juuri ja juuri kun osia takakontista poistetaan. Takaluukku ei kuitenkaan mahdu kiinni.
2. Ostaja ostaa pesukoneen jonka noudosta tulee loputon säätäminen ja kauppa perutaan (myyjän toimesta). Ostajalla on hankaluuksia noutaa tuote koska heillä on vain kaksi autoa yms. syitä. Oli kuitenkin useamman kerran tulossa hakemaan esim. vartin päästä.
3. Kohteessa on merkitty "Vain nouto". Ostaja sitten soittaa ja kyselee koska voin tuoda hänelle hänen ostoksena.
4. Otsikkona "CD/DVD-soitin". Ensimmäinen kysymys:"Toistaako laite DVD:t"
Kommentit (163)
UP! Mun pitäisi alkaa tyhjentää appivanhempien 80 neliön asuntoa, täynnä tavaraa ja olin ajatellut huutista. Hieman nämä esimerkit kyllä huolestetuttaa. Minulla on kokopäivätyö, jossa matkapäiviä ja muutakin elämää, eli en ehdi kyllä päivystää joidenkin vanhojen romppeiden takia 24h mitään huutisyhteydenottoja.. Onko tori.fi täynnä samanlaisia vai olisko siellä helpompi myydä? Samanlaisia puljaajia kait ne on jotka haluaa halvalla tai ilmaiseksi.
Ei huuto.netistä mutta muusikoiden.netistä. Ostin tosi halvan kitaran joka oli noudettavissa ihan lähistöllä (n. 40% normaalihinnasta). Myyjä soitti kymmenen minuutin päästä kuulostaen känniseltä että joo tule vaan, mutta voitko tehdä palveluksen ja käydä ostamassa sixpackin kaljaa kaupasta. Ajattelin että vähän outoa, mutta joo mikäs siinä. Kun tulin perille, sanoin ettei tarvi maksaa kaljoja, kun kitara kuitenkin oli niin halpa.
Kaikenlaisia hulluja liikkuu jokaisessa osto ja myyntipalvelussa.
Huuto.netti on silti varmempi tapa käydä kauppaa kuin muut, käyttäjäpalautteen avulla tietää helpommin kuinka hullu myyjä tai ostaja milloinkin on.
http://nettihuijari.com/