Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle minun lapseni oli kynnyskysymys tutustumiselle, vaikka hänellä itselläänkin lapsi...?

Vierailija
28.10.2020 |

Kumma juttu.

Kirjoittelin muutaman viestin erään miehen kanssa erään treffipalvelun kautta. Olin kyllä jo ilmoituksessani maininnut, että minulla on lapsi. Miehelläkin on. Hän kertoi, mitä oli sinä päivänä tehnyt lapsensa kanssa. Kun minä kerroin minun ja lapseni päivästä, mies totesi vaan, että kiva, kun sulla on lapsi. Eipä sulla sitten miehelle taidakaan olla aikaa.

Mitä ihmettä?

Eli miehellä saa olla lapsi, naisella ei...?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt on väljä.

Vierailija
22/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä tietysti määrittää itse mitä kelpuuttaa. Sinänsä kyllä ajattelen että jos on mennyt hankkimaan lapsen niin "pitäisi" hyväksyä toinen samanlainen, tai ettei se ongelma mikä itselläkin on, ole kynnyskysymys toisellakaan. Etenkin koska lapsia hankkinut ihminen on yleensä ensisijassa äityli/isukki, ei nainen tia mies, ja aina se lapsi määrittää lopulta ihan kaiken elämässä ja seurustelussa, niin kaksi samanlaista ymmärtäisi toisiaan parhaiten.

Kerran kokeilleena en enää ikinä tule kelpuuttamaan yhtäkään ihmistä joka ei ole osannut pitää ehkäisystä huolta ja sen jälkeen eronnut. Haluan oikean parisuhteen enkä mitään isimiestä silloin kun lapselle ja lapsen äidille sopii. Ja suunnitelmat muuttuu tietysti aina.

No eikös tämä ole itsestään selvää, jos kerta menee sen isimiehen ottamaan.?

On se nykyään. Ajattelin että viikonloppuisää voi kokeilla, mutta on se lapsi suuren osan aikaa läsnä vaikkei ole paikalla. Aina pitää olla soittelemassa ja sopimassa eksän kanssa jostain. Kaikki menot aina lapsen ja eksän menojen ehdoilla. En jaksanut, jääköön sinkuksi kunnes lapsi on täysi ikäinen tai hankkikoon jonkun monen lapsen yyhoon seksisuhteeseen. Mulla on vielä mahdollisuus löytää jotain parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisille naisille on ollut liikaa 110km välimatka jonka takia ei voi edes aloittaa tutustumista. Siis aikuisille yli 30v työssä käyville naisille. Ei tuo ole mikään kaukosuhde eikä aikuisten maailmassa este suhteelle. Nämä naiset eivät ole valmiita näkemään pienintäkään vaivaa suhteen eteen. Mutta tekosyyhän tämäkin varmaan suurimmaksi osaksi on. Kukaan ei ole kyllin hyvä että voisi edes käydä kahvilla.

Ei se este suhteelle olisikaan, jos tapaisi kiinnostavan ihmisen, ihastuisi ja rakastuisi. Mutta on eri asia lähteä täysin tuntemattomien joukosta etsimään potentiaalista kumppania noin kaukaa - tapailuvaiheessa, kun vielä ei ole ihastunut, on vaikea motivoitumaan kulkemaan pahimmillaan jopa kahdella junalla eri kaupunkiin.

Jos otetaan juna esimerkiksi niin tunnin tai alta tunnin matka suuntaansa on siis liikaa ja kynnyskysymys prinsessalle kun tavoitteena on elinikäinen parisuhde? Toiset naiset ovat tulleet omalla autolla 100km ja on tavattu puolivälissä matkaa.

Vierailija
24/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisille naisille on ollut liikaa 110km välimatka jonka takia ei voi edes aloittaa tutustumista. Siis aikuisille yli 30v työssä käyville naisille. Ei tuo ole mikään kaukosuhde eikä aikuisten maailmassa este suhteelle. Nämä naiset eivät ole valmiita näkemään pienintäkään vaivaa suhteen eteen. Mutta tekosyyhän tämäkin varmaan suurimmaksi osaksi on. Kukaan ei ole kyllin hyvä että voisi edes käydä kahvilla.

Ei se este suhteelle olisikaan, jos tapaisi kiinnostavan ihmisen, ihastuisi ja rakastuisi. Mutta on eri asia lähteä täysin tuntemattomien joukosta etsimään potentiaalista kumppania noin kaukaa - tapailuvaiheessa, kun vielä ei ole ihastunut, on vaikea motivoitumaan kulkemaan pahimmillaan jopa kahdella junalla eri kaupunkiin.

Jos otetaan juna esimerkiksi niin tunnin tai alta tunnin matka suuntaansa on siis liikaa ja kynnyskysymys prinsessalle kun tavoitteena on elinikäinen parisuhde? Toiset naiset ovat tulleet omalla autolla 100km ja on tavattu puolivälissä matkaa.

Ei kaikki halua pahimmillaan vuosien etäsuhdetta, ei siinä edes tutustu tarpeeksi hyvin. Sitten kun toinen repii elämänsä juuriltaan muuttaakseen perähikiälle deitin perässä, paljastuu toinen kumminkin narsistiksi.

Vierailija
25/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämättömiäkin löytyy.

Vierailija
26/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva haluaa TOISTEN lapsia vaivoikseen.

Niin, en minäkään tahdo miehen lapsia vaivoikseni. 

Vierailija
27/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua suhdetta mieheen, jolla lapsia. Itselläni niitä on 2, enempää en halua. Ehkä sellainen olisi ok, että ne lapset on jo vähintään 15v. En vaan halua mitään uusperhe kuviota, missä molemmilla omat lapset, jos sillä miehelläkin on 2 lasta, yhteensä niitä on 4. Miten siinä ainakaan yhteen muuttaa, tosi ison talon ainakin tarvitsee. En tosin muutenkaan kaipaa yhdessä asumista, vaikka olisi lapseton mies. Ja tiedän kyllä että moni lapseton mies ei minun kanssa halua kunnon suhdetta, koska minulla on lapset. En jaksa nyt ottaa paineita suhdeasioista, viihdyn sinkkunakin. Pari vakihoitoa riittää, silloin kun on lapsivapaata.

Ja miten se on muka pelkkää lapsellisen ehdoilla menoa, jos silloin lapsiviikolla mennään sen perheellisen mukaan ja sitten seuraavalla viikolla sen toisen? Eikös se tasan mene. Ja minulle sopisi noin. Tosin haluan ihan sitä omaakin aikaa, ilman puolisoa tai lapsia. Joten hyvin sopisi sellainen mies, joka viihtyy myös yksin, lapsiviikolla saisi sitä omaa rauhaa. En kaipaa lapsille mitään isä puolta tähän, toki saisi tässäkin käydä silloin.

Vierailija
28/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä. Osa miehistä on käsittämättömän tekopyhiä. Naisilta voi vaatia kaikenlaista, mutta itse ei tarvitse näitä kriteerejä noudattaa.

Mitä tuossa ap:n tarinassa mies oli vaatinut? Hän oletti naisella olevan huonosti aikaa tai lapseton aikaa parisuhteelle. Onhan ajankäytössä eroja, jos toisella lapsi on esim. joka toinen viikonloppu vs. tilanne jossa lapsi on poissa vain joka toinen viikonloppu.

En tiedä miten muut ihmiset toimivat, mutta itse en lapsilleni esittele ketään kovin nopeasti. Tästä johtuen yhteistä lapsetonta aikaa pitää kuukaudessa olla riittävästi, jos meinaa edes tutustua. 1-2 yhteistä päivää kuukaudessa ei vain minulle riitä. 

Vierailija
29/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua pahimmillaan vuosien etäsuhdetta, ei siinä edes tutustu tarpeeksi hyvin. Sitten kun toinen repii elämänsä juuriltaan muuttaakseen perähikiälle deitin perässä, paljastuu toinen kumminkin narsistiksi.

Joo, tai paljastuu, että toisella onkin ollut monia etäsuhteita siinä samalla... Tai että sillä onkin perhe.

Vierailija
30/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksessasi kiteytyy hyvin se, mikä teillä naisilla mättää deittipalveluissa: miehen pitäisi olla täydellinen, että viitsitte edes yrittää tutustumista. Pienikin vika miehessä muodostuu muka esteeksi parisuhteelle.

Vierailija
31/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua suhdetta mieheen, jolla lapsia. Itselläni niitä on 2, enempää en halua. Ehkä sellainen olisi ok, että ne lapset on jo vähintään 15v. En vaan halua mitään uusperhe kuviota, missä molemmilla omat lapset, jos sillä miehelläkin on 2 lasta, yhteensä niitä on 4. Miten siinä ainakaan yhteen muuttaa, tosi ison talon ainakin tarvitsee. En tosin muutenkaan kaipaa yhdessä asumista, vaikka olisi lapseton mies. Ja tiedän kyllä että moni lapseton mies ei minun kanssa halua kunnon suhdetta, koska minulla on lapset. En jaksa nyt ottaa paineita suhdeasioista, viihdyn sinkkunakin. Pari vakihoitoa riittää, silloin kun on lapsivapaata.

Ja miten se on muka pelkkää lapsellisen ehdoilla menoa, jos silloin lapsiviikolla mennään sen perheellisen mukaan ja sitten seuraavalla viikolla sen toisen? Eikös se tasan mene. Ja minulle sopisi noin. Tosin haluan ihan sitä omaakin aikaa, ilman puolisoa tai lapsia. Joten hyvin sopisi sellainen mies, joka viihtyy myös yksin, lapsiviikolla saisi sitä omaa rauhaa. En kaipaa lapsille mitään isä puolta tähän, toki saisi tässäkin käydä silloin.

oot fiksu, uusperhekuvioista kannattaa pysyä kaukana. sen sijaan jos itse olisi lapseton mies tuossa tilanteessa, niin kiinnostaisi kyllä enemmän lapseton nainen, kyllä ne lapset sen verran iso rajoite on. joka toinen viikko on eri asia kuin tapailla joka viikko. puhumattakaan kaikista muista rajoitteista. 

Vierailija
32/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin omalta kohdaltani todeta, että 40+km on liikaa. En halua viettää aikaani autossa. Ajatus, että työpäivän päälle ajaisin esimerkiksi iltaa viettämään toisen luo edestakaisin pidemmän matkan, niin ei ole sen väärtti. Koska voin, niin valitse skipata kaikki liian kaukana asuvat.

Vierailija
33/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttänyt on väljä.

Mikä tahansa on väljä, kun on pieni muna. Kasvata nyt edes ego itsellesi.

Vierailija
34/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksessasi kiteytyy hyvin se, mikä teillä naisilla mättää deittipalveluissa: miehen pitäisi olla täydellinen, että viitsitte edes yrittää tutustumista. Pienikin vika miehessä muodostuu muka esteeksi parisuhteelle.

Ei tarvitse olla täydellinen, muttei saa olla itselle showstoppereita. Minulle 43v miehenä etäisyys on yksi showstopper. Olen kokeillut ja huonoksi todennut. Muutaman muun asian ohella etäisyys on yksi sellainen, että ohitan suosiolla. Kuten tuossa aiemmin joku totesi, niin tilanne muuttuisi jos tutustuisin ihmiseen eri parisuhdemielessä esim. harrastuksen tai työn kautta. Tutustuisimme ja sitten tajuaisin ihastuneeni. Silloin etäisyyden ehken sietäisin paremmin. 

Vierailija
35/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen jolla on lapsi enkä ole alkanut suhteeseen lapsellisen kanssa. En ymmärrä, miksi minulla olisi "velvollisuus". Kenenkään lapsettoman ei ole pakko minuakaan lapsen kanssa kelpuuttaa, joten en tajua miksi tämä on väärin.

Mitä enemmän molemmilla aikuisilla on "rajoitetta" ajan suhteen ja sumplimista arjessa, niin sitä epätodennäköisempäähän se on, että suhdetta saa ikinä toimimaan. Nyt jos deittailen jotain lapsetonta, niin hänhän pystyy todennäköisesti säätelemään menojaan ja olemaan kanssani vaikka silloin kun olen ilman lasta.

Deittailin lyhyen aikaa miestä kellä on lapsia, hän ajatteli juuri kuin sinä, eli kuvitteli että minun pitää olla aina se joka joustaa kaikessa. Ei se toiminut että mun piti jatkuvasti suunnitella omat aikatauluni heidän mukaan, en tahdo että vieraat lapset määräilevät liikaa minun elämää. Mikäli ikinä joudun vastaavaan tilanteeseen uudelleen pitää lasten olla sen verran isoja että pärjäävät jo itse, ja silloinkin miehen pitää olla ihan huipputyyppi että edes harkitsisin.

Vierailija
36/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt kelpaa pakolaiselle.

Vierailija
37/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta mihin sä nyt oikein pyrit? Jos kerran osa naisista vaivautuu tulemaan noinkin "kauas", niin mikähän mahtaa olla ongelma? Kaikki eivät vaivaudu, ja se heille suotakoon.

Mielestäni tuo km määrä ei ole pitkä, eikä este tutustumiselle tai parisuhteelle, mutta onhan se eri tapailla tiheäänkin jos välimatkaa on vähemmän.

Lisäksi aikaa kyllä kuluu myös autossa istumiseen tai ylipäätään matkustamiseen. Täytyy kyllä sanoa, että tuohon matkustamiseen en jatkuvasti olisi valmis, eli tavallaan tuo välimatka kuitenkin on miinus.

Pitkällä välimatkalla tulee myös mietittäväksi, kumpi muuttaa vai muuttaako molemmat. Joskus ratkaisua voi olla hankala löytää.

Vierailija
38/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla täydellinen, muttei saa olla itselle showstoppereita. Minulle 43v miehenä etäisyys on yksi showstopper. Olen kokeillut ja huonoksi todennut. Muutaman muun asian ohella etäisyys on yksi sellainen, että ohitan suosiolla. Kuten tuossa aiemmin joku totesi, niin tilanne muuttuisi jos tutustuisin ihmiseen eri parisuhdemielessä esim. harrastuksen tai työn kautta. Tutustuisimme ja sitten tajuaisin ihastuneeni. Silloin etäisyyden ehken sietäisin paremmin. 

Olet siis mies, mutta esiinnyt deittipalveluissa naisena, vai?

Vierailija
39/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttänyt kelpaa pakolaiselle.

Ja itsestään typerän tekevä mies ei kellekään.

Vierailija
40/65 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa neitsyen. Korkattu ja synnyttänyt nainen ei kelpaa.

Eron jälkeen nainen hoitaa lapset enimmäkseen, joten miehen ei todellakaan kannata aloitta suhdetaa naiseen ja lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi