Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työ jännittää

Vierailija
28.10.2020 |

Olen introvertti ja melko epäsosiaalinenkin lisäksi. Sain työpaikan, johon kuuluu noin puolet ajasta hyvin paljon ihmisten kanssa toimimista, luovaa sellaista. Täytyy olla oma-aloitteinen tiimipelaaja, heh. Yritän tietysti parhaani, mutta jännittää ja jotenkin pelkään, että minusta paistaa läpi epämukavuus ja -varmuus.

Ja miksi otin tämän työn? Koska en pärjää taloudellisesti muuten, nyt sattui niin, ettei muutakaan työtä irronnut pitkän työnhaun jälkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä pärjäät! Varsinkin, jos työ on osittain myös muuta kuin sosiaalista. Muista vaan huolehtia palautumisesta ja ole armollinen itselle. Onnea uudesta työstä ja tsemppiä ❣️

Vierailija
2/3 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Ainakin itse pystyn kääntämään sosiaalisen puolen päälle jos tarve vaatii, joskus jopa nautin siitä. Toipumiseen toki tarvitsen rauhaa. Toivotaan että on mukavia työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina samat fiilikset ennen uutta työtä. Osaan antaa vaikutelman että olen sosiaalisempi mitä olen.. Koska pakko antaa, että saa edes töitä. Varsinkin stressaavissa tilanteissa muutun tuppisuuksi ja saan työni hoidettua, mutta jaksamista ei ole sitten yhtään ylimääräiseen saati kehittämiseen tai työkavereiden kanssa sosialisoimiseen mitä nyt joka työssä vaaditaan. Yritän tehdä siis parhaani ja se riittäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi