Miksi väitetään että nainen haluaa itseään isomman miehen
koska haluaa tuntea itsensä pieneksi? Entä millaiseksi hän sitten tuntee itsensä pienempien ja sirompien naisten seurassa?
Kommentit (69)
En minä halua tuntea itseäni pienemmäksi. Minua ärsyttää jos mies on minua pidempi.
En ymmärrä ap:n väitettä. Naisethan haluavat olla isompia kuin mies ja isompia kuin muut naiset.
En halua paljon pienempiä kavereiksi tai mieheksi.
Saman pituinen olisi paras. Toki nainen voisi olla 10 kg miestä kevyempi
Ei liian pitkää, menee niskat jumiin.
Naiset ovat n. 13cm lyhyempiä keskimäärin, kuin miehet. Muutakin voi tietystysti haluta.
Vierailija kirjoitti:
ei
Kuinka monen niskat?
Vierailija kirjoitti:
Saman pituinen olisi paras. Toki nainen voisi olla 10 kg miestä kevyempi
Mutta kun pituus ja vyötärönmitta on miltei samat naisella
Iso mies vanhana sohvaperuna. Aktiivinen siro vaimo saa liikkua ja reissuta nimmäkseen itekseen. Onpa kivaa. Aktiivinen mies, ei olisi kotona koko aikaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei
Kuinka monen niskat?
No kaikkien lyhyempien.
Romuluiset lisääntyköön romuluisten kanssa.
Siron naisen ei kannata jättiläisten kanssa lisääntyä, tulee vaikeita synnytyksiä ja isopäisiä lapsia.
Paras on kun pariskunta on samaa kokoluokkaa.
Ässä Ässälle. Larget largelle..jne.
Vierailija kirjoitti:
Romuluiset lisääntyköön romuluisten kanssa.
Siron naisen ei kannata jättiläisten kanssa lisääntyä, tulee vaikeita synnytyksiä ja isopäisiä lapsia.
Paras on kun pariskunta on samaa kokoluokkaa.
Ässä Ässälle. Larget largelle..jne.
Tämä. Kaikissa maailman maissa on ihmisiä liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen. Syntymä on kuolemantuomio.
Kunhan ei ole mua hoikempi niin kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat n. 13cm lyhyempiä keskimäärin, kuin miehet. Muutakin voi tietystysti haluta.
Olen 164cm pitkä ja lyhyt mies valehteli olevansa 179cm. Luuleeko miehet oikeasti, että pituuden voi valehdella?
Oikeasti mies oli 171cm..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä miehellä tulee olla kaikki isompaa kuin naisella paitsi tis sit.
Valtaosa uusista keksinnöistä on edelleen miesten tekemiä.
Jokin pienten naisten fetish. Tykkään minäkin pikkumiehistä. Ne on söpöjä, rumatkin. Itseni kokoiset kuitenkin viehättää eniten
Ei kai se ole naisen vika, jos vain pitkät miehet ihastuvat?
Minä haluan hoikan ja kauniskasvoisen vaalean miehen. Siniset tai vihreät silmät.
Miehen pituudella ei ole mitään merkitystä.
Epätoivoinen etsintä jatkuu.
N