KERÄTÄÄN ADRESSI VAUVALEHTEEN
ja vaaditaan moderointia palstalle, jotta saadaan pois kaikki pörrääjät ja voitaisiin pitää palsta laadukkaana paikkana, mihin voi purkaa murheitaan kotona äitiyslomalla ollessaan.
Minä sentään maksan vauvalehden henkilökunnan palkan tilaamalla lehteä, mutta täällä pörrää aikuisten lasten äitejä ja lapettomia, joilla ei olisi mitään tekemistä täällä. Samoin miehet ovat lisäätyneet ja sen huomaa anaalijutuista.
Joten tähän alle komppaukset, että haluamme rekisteröinnin ja lähetetään sitten linkki toimitukseen. Eiköhän saada palsta siistiytymään
Kommentit (35)
eli jos olen ymmärtänyt oikein, ensinnäkin täytyy tilata Vauva-lehti, jotta saa palstaa käyttää. Toiseksi täytyy olla äitiysvapaalla. Kolmanneksi, jos saat esim. kuopuksen 10 vuotta siitä, kun olet saanut esikoisesi, et saa Aihe Vapaalla olla, vaikka sinulle tulisi Vauva -lehti.
Voisiko ap näyttää kohdan palstan säännöistä, joissa sanotaan tuota edellämainittua?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:48"]
En allekirjoita. Mä olen ollut täällä kohta 10 vuotta ja ainoa asia, mikä ärsyttää, ootte te, jotka ette ymmärrä, että av:lla sanotaan asiat niinku ne on. Plussalla voi sit halipusutella, jos sitä on vailla. Av on oikeille ihmisille, plussan palstat vaaleanpunaisille kotiäitsyköille.
[/quote]
Kuka roikkuu aihevapaalla 10 vuotta. Hanki elämä, hahahaaaaaaaa
Kohderyhmä on vauvat eli vauvojen äidit, kuten palsta on vauvalehden aihe vapaa, eli vauvojen äitien aihevapaa-keskustelupalsta.
ap
[/quote]
Aika rumasti sanottu :(
En allekirjoita.Viihdyn palstalla, näin vanhempana äitinä. Kuka tosikko haluaa rajoittaa mielipiteitä.
Ikävä kyllä Vauva-lehden tilaajana olet vain hyvin, hyvin pieni pisara valtameressä tai tuskin sitäkään, sillä Vauva-lehti kuuluu Sanoma Magazinesiin joka kuului Sanoma-konserni (tuolloin SanomaWSOY) joka yhdistettiin yhdeksi liiketoimintaryhmäksi hollantilaiselta VNU Groupilta.
Vauva-lehden levikki ja tilaajamäärä on todella hyvin pieni, verrattuna moniin muihin lehtiin/kirjoihin ja siksi vaatimuksesi/toivomuksesi on suoraan lillukan varsista ja palkanmaksajana, no miten sen sanoisi....
"Minä sentään maksan vauvalehden henkilökunnan palkan tilaamalla lehteä, mutta täällä pörrää aikuisten lasten äitejä ja lapettomia, joilla ei olisi mitään tekemistä täällä. Samoin miehet ovat lisäätyneet"
Eikö huutaminen, eli isojen kirjaimien käyttö ole huonoa käytöstä keskustelupalstoilla?
Saa vastata muutkin etikettiasiantuntijat kuin ap.
Eiku, ap:han taisikin HUUTAA itse aloituksessaan... taitaa olla siia AIVAN HYVÄKSYTTYÄ KÄYTÖSTÄ?
Minä taas eksyin Vauvapalstalle ihan muiden lehtien mainosten vuoksi. Olen siis mainonnan uhri. Iltasanomissakin Vauva-lehti pyörii päivittäin. Ihan mainostarkoituksessa. Säännöistähän vastaa aina lehden kustantaja, EI SUINKAAN LUKIJA. Jos ei mielytä, niin aina voi poistua paikalta, sillä lehden yrityskuvaan kuuluu mahdollisimman suuri lukijakunta, eikä lukijat päätä ketkä kuuluvat hiekkalaatikolle ja ketkä eivät.
Kyllä minun puolestani saisi laittaa rekisteröitymisen taakse.
Ihan vaan sen takia, että jos paskaa haluaa jauhaa, pitäisi olla pokkaa seisoa sanojensa takana, ihan omalla pärställään!
Ja kukaan ei tiedä, jos valitat täällä suruistasi, ei ne eteenpäin nimet tiedoksi kenellekään mene, mutta se yleinen paskan puhuminen ja tarpeeton haukkuminen. Sitten vielä ihmetellään näitä koulukiusaajia, kun vanhemmat antaa näin hyvää esimerkkiä lapsilleen, kuinka kanssaihmisiä kohdellaan. Voi Luoja!
Kyllä minun puolestani saisi laittaa rekisteröitymisen taakse.
Ihan vaan sen takia, että jos paskaa haluaa jauhaa, pitäisi olla pokkaa seisoa sanojensa takana, ihan omalla pärställään!
Ja kukaan ei tiedä, jos valitat täällä suruistasi, ei ne eteenpäin nimet tiedoksi kenellekään mene, mutta se yleinen paskan puhuminen ja tarpeeton haukkuminen. Sitten vielä ihmetellään näitä koulukiusaajia, kun vanhemmat antaa näin hyvää esimerkkiä lapsilleen, kuinka kanssaihmisiä kohdellaan. Voi Luoja!
Kyllä sitä voi ilkeillä ihan rekisteröitynäkin. Ei mitään vaikutusta.Kuka ei kestä erilaisia mielipiteitä.Kukkahattutäti...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:36"]Kyllä sitä voi ilkeillä ihan rekisteröitynäkin. Ei mitään vaikutusta.Kuka ei kestä erilaisia mielipiteitä.Kukkahattutäti...
[/quote]
Minuunko viittaat kukkahattutätinä?
Mutta kommenttiisi vastaten siis, mitä haittaa siitä rekisteröitymispakosta sitten olisi, jos ilkeillä voisi silti? Ainakin itse kuvittelisin, että ihmiset enemmän miettisivät, mitä kirjoittavat. Miettisi kahdesti. Silloin on suurempi "vaara" joutua vastuuseen sanoistaan.
Kokemuksesta kerron,kuka haluaa vittuilla vittuilee vaikka rekisteröityneenä. Tämä on ajankulua, otat aivan liian vakavasti julkisen keskustelupalstan.
Ja kukaan ei ole kieltänyt, tai kieltämässä mielipiteiden kertomista, mutta nämä haukkumis- ja vittuilukommentit (lievemmästä päästä esimerkkejä mainitakseni) eivät mielestäni ole mielipiteitä. Pääasiassa oman "egon" pönkittämistä ja mielihyvän saamista toisten loukkaamisesta. Aina saa olla eri mieltä ja pitääkin olla oma mielipide, ilman niitä ei olisi keskustelua, mutta jotkut suoltaa semmosta tekstiä, mikä sopii vain ihmisille, joilla ei ole ihan kaikki kotona niin sanoakseni.
27&30
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:44"]
ja vaaditaan moderointia palstalle, jotta saadaan pois kaikki pörrääjät ja voitaisiin pitää palsta laadukkaana paikkana, mihin voi purkaa murheitaan kotona äitiyslomalla ollessaan.
Minä sentään maksan vauvalehden henkilökunnan palkan tilaamalla lehteä, mutta täällä pörrää aikuisten lasten äitejä ja lapettomia, joilla ei olisi mitään tekemistä täällä. Samoin miehet ovat lisäätyneet ja sen huomaa anaalijutuista.
Joten tähän alle komppaukset, että haluamme rekisteröinnin ja lähetetään sitten linkki toimitukseen. Eiköhän saada palsta siistiytymään
[/quote]
Tähän ei voi enää vastata muuten kuin kunnioittaa käsi lippaan ja seisomaan ja seuraava laulu:
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:44"]
[/quote]
Tähän ei voi enää vastata muuten kuin kunnioittaa käsi lippaan ja seisomaan ja seuraava laulu:
[/quote]
REPS!!!
Tämä on selvä provo! Boikotoikaa tätä aloitusta! Nyt kaikki joukolla boikotoimaan!