Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat naisten kuukautisista?

Vierailija
27.10.2020 |

Miltä se tuntuu miehistä kun oma nainen vuotaa verta pimpasta?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko niitten miettiä yhtään mitään niistä.. kunhan nyt empatiakykyä löytyy.

Vierailija
42/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten täytyy pitää tietty etäisyys naisten jutuista. En arvosta miehiä, jotka ostavat naisilleen suojia kaupoista. Se on p*rvoa ja ällöttävää. Olen tämän kieltänyt myös mun kumppanilta. Kuukautiset on yksityisasia, joista ei huudella.

Olen kyllä niin samaa mieltä tästä. Ties mitä ajatuksia päähän sillä sidehyllyllä tulee. En halua, että mun MIES ajattelee mun vuotavaa alapäätä ja sitä miten asetan sinne suojan. Hyi hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri vaikuta. Pysyn kaukana. Satunnaisesti pönttö oli jäänyt vetämättä

mies52v

Oliko pelottava näky? Sellainen verimäärä pöntössä?

Mun exällä tuli pönttöön enemmän verta peräpukamista kuin mulla menkoista ikinä ja mulla on runsaat kuukautiset kuitenkin. Olin järkytttynyt, mutta lääkärit ei olleet huolestuneita. Itse olin!

Vierailija
44/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten täytyy pitää tietty etäisyys naisten jutuista. En arvosta miehiä, jotka ostavat naisilleen suojia kaupoista. Se on p*rvoa ja ällöttävää. Olen tämän kieltänyt myös mun kumppanilta. Kuukautiset on yksityisasia, joista ei huudella.

Eli jos sulla alkaa kuukautiset yllättäen eikä kotona suojia ole, lähdet vessapaperit housuissa kauppaan varoen, ettei vain housuihin tule muille näkyvää veriläiskää? Kun sen sijaan voisit pistää miehen asialle.

Naisen täytyy ITSE siihen varautua. Se ei ole miehen tehtävä. Jokainen huolehtikoot omista suojistaan itse.

Vierailija
45/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, et miks siihe ei oo kehitelty mitää "hoitoo". :o Tai sit on, ja mie en vaa tiiä. :D Pelkään verta, et jos olisin nainen, nii ei tulis mitää… On vähä arka aihe. Jos miul olis tyttöystävä, nii ei se helppoo olis, ku tietäs et toisel on kipui, ja miten se ikinä vaikuttaa mielialaan, eikä voi auttaa. :/ M25

Aika ihanaa on jos mies tuo lämpötyynyn vatsan päälle ja buranaa ja on vieressä :)

Niinpä. Empaattinen mies on aina turn on. Toisin kuin miehet, jotka ”pysyvät kaukana” ja kokevat vastenmieliseksi..

Miksi tuo kiltti 25v mies ei sitten omaa tyttöystävää? Aivan we all know why. Te naiset ja teidän tekopyhyytenne...

Koska hän pelkää verta eikä siis luultavasti menisi sen tyttöystävänsä viereen kuukautisten aikana.

Lisäksi sanoo, että "ei helppoa olisi" kun tyttöystävällä on kuukautiset ja ne mielialat. Siis _hänellä_ ei olisi helppoa. Ja sanoo itsekin, ettei tiedä miten auttaisi. 

Vierailija
46/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, et miks siihe ei oo kehitelty mitää "hoitoo". :o Tai sit on, ja mie en vaa tiiä. :D Pelkään verta, et jos olisin nainen, nii ei tulis mitää… On vähä arka aihe. Jos miul olis tyttöystävä, nii ei se helppoo olis, ku tietäs et toisel on kipui, ja miten se ikinä vaikuttaa mielialaan, eikä voi auttaa. :/ M25

Kyl niihin on, mutta esimerkiksi hormonaaliset valmisteet ei sovi kaikille ja niidennsivuvaikutukset saattaa olla pelottavampia.

Hyvä että olet empaattinen! Kuukautiset on joillakin erittäin kivuliaita. Omasta mielestäni kuukautiskipu on pahempaa kuin esim migreenikipu ja voin kestää kovaa päänsärkyä ilman lääkettä kauemmin mutta menkkakipu on sellaista kipua, johon ei "totu". Itse en kestä sitä 15 minuuttia pidempään silloin kun se on pahimmillaan.

Vierailija
47/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuisto on suljettu pari päivää

Vierailija
48/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuisto on suljettu pari päivää

Näin on ja remonttia pukkaa päälle. 

Vierailija
49/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ihanaa on jos mies tuo lämpötyynyn vatsan päälle ja buranaa ja on vieressä :)

Niinpä. Empaattinen mies on aina turn on. Toisin kuin miehet, jotka ”pysyvät kaukana” ja kokevat vastenmieliseksi..

Miksi tuo kiltti 25v mies ei sitten omaa tyttöystävää? Aivan we all know why. Te naiset ja teidän tekopyhyytenne...

Koska hän pelkää verta eikä siis luultavasti menisi sen tyttöystävänsä viereen kuukautisten aikana.

Lisäksi sanoo, että "ei helppoa olisi" kun tyttöystävällä on kuukautiset ja ne mielialat. Siis _hänellä_ ei olisi helppoa. Ja sanoo itsekin, ettei tiedä miten auttaisi. 

Hyvin perusteltu. Minä en pelkää verta. Kun mulla tekee mieli niin tekee mieli.

Vierailija
50/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai mitään, luonnollinen asia?

Rakastelu on tosin tietty hieman sotkuisempaa niiden aikana ja pyyhe naisen alla tuntuu karhealta? 😅

Rakasteluhaluihin ei oo vaikuttanut mitenkään eli seksiä on yhtä paljon niiden aikana kuin muutoinkin. 4-6 krt viikossa.

jep, meillä on hyvä seksielämä 💞

Vierailija
51/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sulla alkaa kuukautiset yllättäen eikä kotona suojia ole, lähdet vessapaperit housuissa kauppaan varoen, ettei vain housuihin tule muille näkyvää veriläiskää? Kun sen sijaan voisit pistää miehen asialle.

Naisen täytyy ITSE siihen varautua. Se ei ole miehen tehtävä. Jokainen huolehtikoot omista suojistaan itse.

Jos sinut yllättää äkillinen superripuli tai vatsatauti, onko kohtuutonta pyytää naista hakemaan lisää vessapaperia lähikaupasta?

Tiedoksesi ettei naisten keho toimi niinkuin kone että menkkojen alkamista tai niiden kestoa pystyisi ennustamaan 100% varmuudella. Varsinkaan jos on ehkäisy käytössä.

Itselläni ei ole ollut menkkoja kuin erittäin harvoin ja lyhyesti aloitettuani hormonivalmisteen käytön vuosi sitten. Nyt olen sittem yllättäen vuotanut varmaan 3 viikkoa putkeen eikä kyllä ollu aavistustakaan tosta aloitusajankohdasta.

Jos sen oman naisen haluaa lähelleen, voi siitä myös pitää huolta silloin kun itse ei pysty. Ei ole suuri vaiva ostaa libresse-pakettia kaupasta kun toinen kuitenkin vuotaa mahdollisesti joka kuukausi useita päiviä kovissa kivuissa, ripulissa (kyllä.. menkat aiheuttaa ripulia), päänsäryssä ja ahdistuneena. Nainen kuitenkin Luojan lahja ja ilon aihe miehelle, eikös? Miksi ei siis voi sitä naistaan arvostaa? Naiset kärsii paljon.

Vierailija
52/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartteeko niitten miettiä yhtään mitään niistä.. kunhan nyt empatiakykyä löytyy.

Miksi empatiakykyä?

Ottaako naiset poskeen empaattisesti aina kun aamustondis pääsee yllättämään?

Vierailija
53/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinut yllättää äkillinen superripuli tai vatsatauti, onko kohtuutonta pyytää naista hakemaan lisää vessapaperia lähikaupasta?

Tiedoksesi ettei naisten keho toimi niinkuin kone että menkkojen alkamista tai niiden kestoa pystyisi ennustamaan 100% varmuudella. Varsinkaan jos on ehkäisy käytössä.

Itselläni ei ole ollut menkkoja kuin erittäin harvoin ja lyhyesti aloitettuani hormonivalmisteen käytön vuosi sitten. Nyt olen sittem yllättäen vuotanut varmaan 3 viikkoa putkeen eikä kyllä ollu aavistustakaan tosta aloitusajankohdasta.

Jos sen oman naisen haluaa lähelleen, voi siitä myös pitää huolta silloin kun itse ei pysty. Ei ole suuri vaiva ostaa libresse-pakettia kaupasta kun toinen kuitenkin vuotaa mahdollisesti joka kuukausi useita päiviä kovissa kivuissa, ripulissa (kyllä.. menkat aiheuttaa ripulia), päänsäryssä ja ahdistuneena. Nainen kuitenkin Luojan lahja ja ilon aihe miehelle, eikös? Miksi ei siis voi sitä naistaan arvostaa? Naiset kärsii paljon.

Tuleeko se naisille yllärinä että rätit on loppu?

Vierailija
54/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaseksi on ihanan märkää vaikka vähän sotkuista.

Vierailija
55/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

One fuc**'n bloody mess

Vierailija
56/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuon tiedän, et jotkut ottavat kipulääkkeitä, mut toi lämpötyyny oli uutta tietoo. :) Ja tais olla nii, et suklaata jotkut syö siihe aikaa. Ehkä miust voisi olla jataki hyötyy jollekki joku päivä. :D M25

Vinkki: säilytä jossain puhtaassa paikassa 1-2 pientä limupulloa (tyhjää sellaista). Täytä se tosi kuumalla vedellä ja kääri pyyhkeeseen tai t-paitaan. Osta tämän lisäksi tumma paksu iso pyyhe (esim. musta, violetti, tummanpunainen), jonka päällä on mukava nukkua.

Vierailija
57/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät kaurapussit (ne joita käytetään yleensä niskoihin) on sopivia myös kipeän masun päälle

Vierailija
58/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten tuleminen kertoo naisen elimistön toiminnan olevan kunnossa ja siitä, että todennäköisesti nainen ei ole raskaana. Kuukautiset ovat täysin luonnollinen asia, eivät mitenkään hävettävät tai ällöttävät.

M34

Vierailija
59/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa hellää menkkaseksiä ja nuolla veristä pillua!

Vierailija
60/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt täällä jo kaksi kertaa jonkun ehdottamassa tutustumista tuolle, koska hän vaikuttaa oikeasti kiltiltä. Nytkin miettii miten voisi naistansa auttaa. Se on kaksi kutsua enemmän kuin teille vitturätti-kiltti-miehille on koskaan täällä esitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi