Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat naisten kuukautisista?

Vierailija
27.10.2020 |

Miltä se tuntuu miehistä kun oma nainen vuotaa verta pimpasta?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei taida ajatella mitään. Mulla on kierukka ja niukat vuodot, joten ei hankaloita elämää millään osa-alueella. Seksiä on myös menkkojen aikana ilman, että tarvitsisi vuorata sänkyä pyyhkeillä. Jos joskus mahasta vihloo niin mies yrittää lohduttaa.

Vierailija
62/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, et miks siihe ei oo kehitelty mitää "hoitoo". :o Tai sit on, ja mie en vaa tiiä. :D Pelkään verta, et jos olisin nainen, nii ei tulis mitää… On vähä arka aihe. Jos miul olis tyttöystävä, nii ei se helppoo olis, ku tietäs et toisel on kipui, ja miten se ikinä vaikuttaa mielialaan, eikä voi auttaa. :/ M25

Aika ihanaa on jos mies tuo lämpötyynyn vatsan päälle ja buranaa ja on vieressä :)

Niinpä. Empaattinen mies on aina turn on. Toisin kuin miehet, jotka ”pysyvät kaukana” ja kokevat vastenmieliseksi..

Miksi tuo kiltti 25v mies ei sitten omaa tyttöystävää? Aivan we all know why. Te naiset ja teidän tekopyhyytenne...

Olen nähnyt täällä jo kaksi kertaa jonkun ehdottamassa tutustumista tuolle, koska hän vaikuttaa oikeasti kiltiltä. Nytkin miettii miten voisi naistansa auttaa. Se on kaksi kutsua enemmän kuin teille vitturätti-kiltti-miehille on koskaan täällä esitetty.

Ettei täällä vain käytettäisi kyseistä tyyppiä hyväksi vain siksi että päästäisiin haukkumaan jotakin muuta? En usko pätkääkään mitään av-palstan anonyymiä ehdotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä luonnollinen juttu kuin pa*kalla käynti

Vierailija
64/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, et miks siihe ei oo kehitelty mitää "hoitoo". :o Tai sit on, ja mie en vaa tiiä. :D Pelkään verta, et jos olisin nainen, nii ei tulis mitää… On vähä arka aihe. Jos miul olis tyttöystävä, nii ei se helppoo olis, ku tietäs et toisel on kipui, ja miten se ikinä vaikuttaa mielialaan, eikä voi auttaa. :/ M25

Aika ihanaa on jos mies tuo lämpötyynyn vatsan päälle ja buranaa ja on vieressä :)

Niinpä. Empaattinen mies on aina turn on. Toisin kuin miehet, jotka ”pysyvät kaukana” ja kokevat vastenmieliseksi..

Miksi tuo kiltti 25v mies ei sitten omaa tyttöystävää? Aivan we all know why. Te naiset ja teidän tekopyhyytenne...

Kuinka monta kertaa se pitää sanoo? Täällä pikkukylässä ei oo miun ikäsii naisii ja oon liian pelokas luuseri muuttamaan suureen kaupunkiin. Ei oo mitää tekopyhyyttä, ku iha oma syy. M25

Tässä teille palstavahverot mallia siitä miten otetaan vastuuta omasta elämästä.

Vierailija
65/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt täällä jo kaksi kertaa jonkun ehdottamassa tutustumista tuolle, koska hän vaikuttaa oikeasti kiltiltä. Nytkin miettii miten voisi naistansa auttaa. Se on kaksi kutsua enemmän kuin teille vitturätti-kiltti-miehille on koskaan täällä esitetty.

Ettei täällä vain käytettäisi kyseistä tyyppiä hyväksi vain siksi että päästäisiin haukkumaan jotakin muuta? En usko pätkääkään mitään av-palstan anonyymiä ehdotusta.

Ihan yhtä suuri uskottavuus on sinun ja kaltaistesi jutuilla täällä. Täysin nolla.

Sivusta

Vierailija
66/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä suuri uskottavuus on sinun ja kaltaistesi jutuilla täällä. Täysin nolla.

Sivusta

Wau, oliko sinulla jotain oikeaakin sanottavaa? Mistä sinä edes tiedät mikä minä olen täällä anonyymillä palstalla? Kiero.

Vierailija
67/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Wau, oliko sinulla jotain oikeaakin sanottavaa? Mistä sinä edes tiedät mikä minä olen täällä anonyymillä palstalla? Kiero.

Miksi minua edes kiinnostaisi henkilöllisyytesi?

Se ”oikea sanottavani”: Älä luule olevasi poikkeus siitä mitä itse edellä julistit.

Vierailija
68/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten täytyy pitää tietty etäisyys naisten jutuista. En arvosta miehiä, jotka ostavat naisilleen suojia kaupoista. Se on p*rvoa ja ällöttävää. Olen tämän kieltänyt myös mun kumppanilta. Kuukautiset on yksityisasia, joista ei huudella.

Eli jos sulla alkaa kuukautiset yllättäen eikä kotona suojia ole, lähdet vessapaperit housuissa kauppaan varoen, ettei vain housuihin tule muille näkyvää veriläiskää? Kun sen sijaan voisit pistää miehen asialle.

Naisen täytyy ITSE siihen varautua. Se ei ole miehen tehtävä. Jokainen huolehtikoot omista suojistaan itse.

Tuleeko se joskus yllätyksenä että kahvi onkin loppu? Tai maito? Murot? Voi?

Uskotko, ettei sua yllätä minkään säännöllisen tarvikkeen loppuminen esim. seuraavan 40 vuoden aikajaksolla?

Vierailija
69/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten täytyy pitää tietty etäisyys naisten jutuista. En arvosta miehiä, jotka ostavat naisilleen suojia kaupoista. Se on p*rvoa ja ällöttävää. Olen tämän kieltänyt myös mun kumppanilta. Kuukautiset on yksityisasia, joista ei huudella.

Eli jos sulla alkaa kuukautiset yllättäen eikä kotona suojia ole, lähdet vessapaperit housuissa kauppaan varoen, ettei vain housuihin tule muille näkyvää veriläiskää? Kun sen sijaan voisit pistää miehen asialle.

Naisen täytyy ITSE siihen varautua. Se ei ole miehen tehtävä. Jokainen huolehtikoot omista suojistaan itse.

Jos sinut yllättää äkillinen superripuli tai vatsatauti, onko kohtuutonta pyytää naista hakemaan lisää vessapaperia lähikaupasta?

Tiedoksesi ettei naisten keho toimi niinkuin kone että menkkojen alkamista tai niiden kestoa pystyisi ennustamaan 100% varmuudella. Varsinkaan jos on ehkäisy käytössä.

Itselläni ei ole ollut menkkoja kuin erittäin harvoin ja lyhyesti aloitettuani hormonivalmisteen käytön vuosi sitten. Nyt olen sittem yllättäen vuotanut varmaan 3 viikkoa putkeen eikä kyllä ollu aavistustakaan tosta aloitusajankohdasta.

Jos sen oman naisen haluaa lähelleen, voi siitä myös pitää huolta silloin kun itse ei pysty. Ei ole suuri vaiva ostaa libresse-pakettia kaupasta kun toinen kuitenkin vuotaa mahdollisesti joka kuukausi useita päiviä kovissa kivuissa, ripulissa (kyllä.. menkat aiheuttaa ripulia), päänsäryssä ja ahdistuneena. Nainen kuitenkin Luojan lahja ja ilon aihe miehelle, eikös? Miksi ei siis voi sitä naistaan arvostaa? Naiset kärsii paljon.

Tuleeko se naisille yllärinä että rätit on loppu?

Tuleeko se joskus yllätyksenä että kahvi onkin loppu? Tai maito? Murot? Voi?

Uskotko, ettei sua yllätä minkään säännöllisen tarvikkeen loppuminen esim. seuraavan 40 vuoden aikajaksolla?

Vierailija
70/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niitä suullisen käsittelyn päivinä.

Vierailija
71/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, joskus vessanpytyn istuinrenkaassa on ollut kuivuneita veritippoja. Sängyssä muija pihtaa ja haisee pahalle.

Vierailija
72/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 69 jatkaa.. (lainasin eka väärää viestiä, vastaus oli tolle joka kysyi tuleeko yllätyksenä että siteet on loppu)

Terveyssidepaketit maksaa/vie tilaa (minkä vuoksi en ainakaan itse opiskelijana tai työttömänä ole pystynyt niitä isoja määriä kotiin varastoimaan) ja siteiden määrä vaihtelee. Niinkuin mulla on kestäny nyt yhtäkkiä 3 vkoa noi menkat. Aiemmin kesti hormonien kanssa 3 päivää viimeisen puolen vuoden aikana. On tosi tyypillistä että menkkojen kesto ja laatu voi vaihdella eri vuosikymmeninä ihan iän/lääkityksen vuoksi tai esimerkiksi sairauksien ja raskauden jälkeen. Pelkkä flunssa on siirtänyt mulla menkkoja joskus viikon tai kaksi, samoin stressi. Ja jos on vatsa sekaisin, pitää pestä useammin mikä tarkoittaa aina rätin vaihtoa! Kesällä taas hikoilee, minkä vuoksi rätin voi joutua vaihtamaan useammin - ainakin helteellä! Hikoiltu rätti ei pidä vuotoa. Osa naisista myös kärsii virtsankarkailusta (tartteeko kuvailla enempää miten tämä vaikuttaa asiaan)? Me ollaan siis kaikki yksilöitä. Menkkojen alkamista ei aina tunne heti, ei vaikka kovat krampit ois itselle tuttu juttu! Mulla on usein alkanu krampit ennen vuotoa, mutta joskus vasta menkkojen jo alettua! Joskus tismalleen samaan aikaan kuin krampitkin. Mut jos krampit ei ala heti, ei menkkoja välttämättä huomaa ajoissa. Jos menkat pystyy luotettavasti ennustamaan, silloin voi käyttää siteitä/pikkuhousunsuojia etukäteen, mutta valitettavasti esim. (pikkuhousun) suojia ei suositella käytettäväksi ollenkaan, koska ne saattavat sekoittaa alakerran ihan täysin! Ja mulla ainakin kun menkat alkaa (eikä sitä päivää pysty kunnolla ennustamaan edes näin 17 vuoden jälkeen), niin siinä ei ehdi kyllä kauppaan kävellä. En useinkaan menkkojen aikona ehdi laittaa sidettä jos en samantien suihkun jälkeen sitä laita. Muuten on lattiatkin sotkussa. Kyllä, menkat voi olla niin runsaat esim. ekana vuotopäivänä!

Tiedätkö aina 100% paljonko sulla menee talouspaperia ja kauanko yksi rulla riittää? Minä en ainakaan. Vai luuletko että naiset laskee kaikki käyttämänsä rätit joka kk koko elämänsä ajan?

Vierailija
73/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta se tuntuu seksin aikana, vähän kuin nainen olisi neitsyt jota korkata.

Vierailija
74/74 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivalta se tuntuu seksin aikana, vähän kuin nainen olisi neitsyt jota korkata.

Parasta olevansa ainut mies joka on nauttinut vaimonsa pyhimmästä. On ihan eri asia nauttia kun tietää vaimonsa olevan puhdas♥️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi