Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat naisten kuukautisista?

Vierailija
27.10.2020 |

Miltä se tuntuu miehistä kun oma nainen vuotaa verta pimpasta?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, et miks siihe ei oo kehitelty mitää "hoitoo". :o Tai sit on, ja mie en vaa tiiä. :D Pelkään verta, et jos olisin nainen, nii ei tulis mitää… On vähä arka aihe. Jos miul olis tyttöystävä, nii ei se helppoo olis, ku tietäs et toisel on kipui, ja miten se ikinä vaikuttaa mielialaan, eikä voi auttaa. :/ M25

Aika ihanaa on jos mies tuo lämpötyynyn vatsan päälle ja buranaa ja on vieressä :)

Niinpä. Empaattinen mies on aina turn on. Toisin kuin miehet, jotka ”pysyvät kaukana” ja kokevat vastenmieliseksi..

Miksi tuo kiltti 25v mies ei sitten omaa tyttöystävää? Aivan we all know why. Te naiset ja teidän tekopyhyytenne...

Vierailija
22/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, et miks siihe ei oo kehitelty mitää "hoitoo". :o Tai sit on, ja mie en vaa tiiä. :D Pelkään verta, et jos olisin nainen, nii ei tulis mitää… On vähä arka aihe. Jos miul olis tyttöystävä, nii ei se helppoo olis, ku tietäs et toisel on kipui, ja miten se ikinä vaikuttaa mielialaan, eikä voi auttaa. :/ M25

Aika ihanaa on jos mies tuo lämpötyynyn vatsan päälle ja buranaa ja on vieressä :)

Niinpä. Empaattinen mies on aina turn on. Toisin kuin miehet, jotka ”pysyvät kaukana” ja kokevat vastenmieliseksi..

Miksi tuo kiltti 25v mies ei sitten omaa tyttöystävää? Aivan we all know why. Te naiset ja teidän tekopyhyytenne...

Varmaan hänen uikuttava asenteensa on turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tässä piristävä kahvipöytäkeskustelun aihe.

:D

Vierailija
24/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuon tiedän, et jotkut ottavat kipulääkkeitä, mut toi lämpötyyny oli uutta tietoo. :) Ja tais olla nii, et suklaata jotkut syö siihe aikaa. Ehkä miust voisi olla jataki hyötyy jollekki joku päivä. :D M25

Vierailija
25/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri vaikuta. Pysyn kaukana. Satunnaisesti pönttö oli jäänyt vetämättä

mies52v

Oliko pelottava näky? Sellainen verimäärä pöntössä?

Heräsin pöntön vierestä

mies52v

Vierailija
26/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa se pitää sanoo? Täällä pikkukylässä ei oo miun ikäsii naisii ja oon liian pelokas luuseri muuttamaan suureen kaupunkiin. Ei oo mitää tekopyhyyttä, ku iha oma syy. M25

Vierailija
27/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sekopää näitä mitä ajattelet asiasta x -ketjuja oikein tehtailee?

Mitä näihin edes voisi vastata? Mitä ajattelen luvusta 6? Mitä ajattelen vihreästä väristä? Mitä ajattelen hikirauhasista? No yleensä en ajattele mitään näistä asioista. Enkä kuukautisista. Jos joku valittaa esimerkiksi kuukautiskipuja, niin ajattelen että voi kun ikävää, toivottavasti helpottaa pian.

Vierailija
28/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Voi tulla sisään ilman pelkoa raskaudesta.

Ei voi.Myös kuukautisten aikana voi tulla raskaaksi.

Silloin kyseessä ei ole oikeat kuukautiset, vaan vuoto johtuu jostain muusta seikasta...

Vierailija
29/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kyseessä ei ole oikeat kuukautiset, vaan vuoto johtuu jostain muusta seikasta...

Minä olen jättänyt epillerit kokonaan ja muut hormonit, eli nämä ovat oikeat kuukautiset enkä siis voi tulla raskaaksi niiden aikana?

Vierailija
30/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo laittaa sellaisen vauvojen/lasten pissa-alustarätin alleen nukkumaan mennessä.

Aika ällöttävää. Mulla menis viimeisetkin halut, jos mun kumppani toimis noin.

Vierailija
31/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jättänyt epillerit kokonaan ja muut hormonit, eli nämä ovat oikeat kuukautiset enkä siis voi tulla raskaaksi niiden aikana?

No mistä minä voisin tietää, mitkä sinulle ovat oikeat kuukautiset. E-pillereitäkään et syö kuun jokaisena päivänä, koska se on tarpeetonta, mutta älä nyt ala ennustamaan, jos et tiedä mistä on kyse...

Vierailija
32/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niihin "hoitoja" on. Esimerkiksi kierukalla tai ehkäisykapselilla kuukautisvuodot voivat jäädä kokonaan pois, samoin joillakin ehkäisypillereillä. Monilla ehkäisypillereillä pystyy pidentämään vuodotonta aikaa 2-3 kk, kun syö 2-3 laatan ehkäisypillerit peräkanaa ja pitää sitten vasta tauon.

Mielialaoireet eli premensturaalisyndrooma, siihenkin on lääkityksiä.

Vierailija
33/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riski on kuitenkin hyvin pieni.

Vierailija
34/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miesten täytyy pitää tietty etäisyys naisten jutuista. En arvosta miehiä, jotka ostavat naisilleen suojia kaupoista. Se on p*rvoa ja ällöttävää. Olen tämän kieltänyt myös mun kumppanilta. Kuukautiset on yksityisasia, joista ei huudella.

Vierailija
35/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää mikä on oikea kuukautinen ja mikä feikki/muu vuoto?

Vierailija
36/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää mikä on oikea kuukautinen ja mikä feikki/muu vuoto?

Minä en syö mitään hormonipillereitä (lääkäri ei määrää) ja kuukautiset ovat todella kivuliaat ja veriset. Veri on todella punaista. Uskon, että ne ovat oikeat kuukautiset.

Vierailija
37/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo laittaa sellaisen vauvojen/lasten pissa-alustarätin alleen nukkumaan mennessä.

Aika ällöttävää. Mulla menis viimeisetkin halut, jos mun kumppani toimis noin.

Sinäkö mielummin pistäisit aamusta koneeseen vaimosi vereen tahriintuneet lakanat ja petauspatjan?

Vierailija
38/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että siittiöt voi säilyä naisen sisällä jopa viikon.

Kyllä ne kuule ihan kuulautiset on ja suosittelen googlettamaan aiheesta jos tiedot on noin huonot. Nainen voi tulla raskaaksi kuukautisten aikana.

Vierailija
39/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten täytyy pitää tietty etäisyys naisten jutuista. En arvosta miehiä, jotka ostavat naisilleen suojia kaupoista. Se on p*rvoa ja ällöttävää. Olen tämän kieltänyt myös mun kumppanilta. Kuukautiset on yksityisasia, joista ei huudella.

Eli jos sulla alkaa kuukautiset yllättäen eikä kotona suojia ole, lähdet vessapaperit housuissa kauppaan varoen, ettei vain housuihin tule muille näkyvää veriläiskää? Kun sen sijaan voisit pistää miehen asialle.

Vierailija
40/74 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi kysymys: mitä väliä mitä miehet ajattelee siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme