Kumpi olisit mieluumin: haltia vai hobitti?
Kommentit (29)
Haluaisin ehdottomasti olla halitia (haltiatar). Olisi mahtavaa käyttää maagisia taikavoimia kaikkeen jännittävään.
Ananasakäämä! Pufff, olet cityjänis... :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:14"]
Haluaisin olla haltia, mutta jotenkin adoptoitua hobitti-perheeseen :D! Hobitit ovat niin mukavaa väkeä, että tuskin syrjisivät mua :D!
[/quote]
Hobitit itseasiassa kammoksuvat seikkailuja ja sen takia vieroksuvat muun muassa haltioita.. Arvostetuimmat hobitit ovat niitä, jotka viettävät aikaansa puhtaasti omassa kylässään eivätkä ikinä haaveile mistään muusta;)
Haltia: kaunis, viisas, elegantti, mystinen, taitava taisteluissa ja eläisin todennäköisesti ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:14"]
Haluaisin olla haltia, mutta jotenkin adoptoitua hobitti-perheeseen :D! Hobitit ovat niin mukavaa väkeä, että tuskin syrjisivät mua :D!
[/quote]
Hobitit itseasiassa kammoksuvat seikkailuja ja sen takia vieroksuvat muun muassa haltioita.. Arvostetuimmat hobitit ovat niitä, jotka viettävät aikaansa puhtaasti omassa kylässään eivätkä ikinä haaveile mistään muusta;)
[/quote]
Hobiteillä täytyy olla suomalaiset sukujuuret.
Halutaan asua korvessa ja vierotaan muita.
Mutta mistä kummasta sitten tulee hobittien taipumus elämästä nauttimiseen?
No, brittien täytyy samaistua hobitteihin.
Haltia! Metsähaltia, vaikkapa. Pitkän elämän aikana saisin kokea yhtä ja toista, jos en sattuisi kuolemaan taistelussa tai suruun. Lopulta saisin seilata meren yli paratiisilliseen maailmaan, yhdessä sukulaisten ja ystävieni kanssa.
Olisin hobitti ja hoitaisin pientä palstaani ja seurustelisin palstaa suojelevien enttien kanssa. :)
Olisin mieluiten haltia, en jaksaisi hobittien tapahtumaköyhää (vaikkakin mukavaa) elämää. Haltioiden seikkailut sopisi mulle paremmin :)