Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduin 6 kiloa 10 päivässä (normaalipainoinen).

Vierailija
06.02.2014 |

Onko kysyttävää? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko noro-virus?

Vierailija
2/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo hyvin. Huolehdi kropan nestetasapainosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tapahtui?

Vierailija
4/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mikään virus, eikä sairaus. Olin ensin 5 päivää ateriankorvike-kuurilla (nutrilett). Loput 5 päivää söin pelkkää raejuustoa ja tomaattia + 1 ateriankorvike pirtelö ja join vuorokaudessa väh. 2 litraa vettä. 30-60 min crosstrainerilla joka päivä. thats it. t alkuperäinen

Vierailija
5/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lähteneet kilot rasvaa? Eikun ei tarvii vasta, tiedä etteivät olleet.

Vierailija
6/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lähtöpainosi oli?

Vierailija
7/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti jokainen tietää, että kilot ovat nesteitä. Ulkoisesti kuitenkin näkyy sillä tavalla, että kaikki pieni turvotus on hävinnyt. Lähtöpaino oli 71kg. Pituutta löytyy 172cm 

t. ap

Vierailija
8/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:43"]

No varmasti jokainen tietää, että kilot ovat nesteitä. Ulkoisesti kuitenkin näkyy sillä tavalla, että kaikki pieni turvotus on hävinnyt. Lähtöpaino oli 71kg. Pituutta löytyy 172cm 

t. ap

[/quote]

Hienoa, että olet ymmärtänyt itsekin, ettei tuossa ajassa saa moista määrää läskiä palamaan. Tsemppiä ajatuksilles. Sä olet upea just noinkin!!!

Vierailija
9/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:43"]

t. ap

[/quote]

Hienoa, että olet ymmärtänyt itsekin, ettei tuossa ajassa saa moista määrää läskiä palamaan. Tsemppiä ajatuksilles. Sä olet upea just noinkin!!!

[/quote]

Hahaa, en ole edes väittänyt, että tuo 6 kiloa olisi läskiä! Myönnän kyllä, että otsikko oli, ehkä hieman harhaanjohtava. Pahoitteluni siitä. Hyvää yötä sinulle!

t. ap

Vierailija
10/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mä en tajua miksi joku ryhtyisi tuollaiseen kärsimykseen päästäkseen _nesteistä_ (hetkeksi) eroon - nehän tulevat jok tap takaisin. Harrastatko ap nyrkkeilyä tms jossa tärkeää mahtua tiettyyn painoluokkaan? Muutenhan tossa ei ole järjen hiventäkään - menetit tod näk vielä lihastakin noin älyttömällä "kuurilla"...

Vierailija
11/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tippunut nyt vuoden alusta 7,5kg pääsääntöisesti nutraamalla.

Vierailija
12/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 08:28"]

Sori, mutta mä en tajua miksi joku ryhtyisi tuollaiseen kärsimykseen päästäkseen _nesteistä_ (hetkeksi) eroon - nehän tulevat jok tap takaisin. Harrastatko ap nyrkkeilyä tms jossa tärkeää mahtua tiettyyn painoluokkaan? Muutenhan tossa ei ole järjen hiventäkään - menetit tod näk vielä lihastakin noin älyttömällä "kuurilla"...

[/quote]

Hiilihydraatit sitoo nestettä kehoon, jotenka ne ei takaisin tule jos lopettaa leivän ja pullan puputtamisen (makaronit jne kanssa), ja jättää sen potunkin vähemmälle. Sokereista ja ylettömän paljosta hedelmienpopsimisesta puhumattakaan.

Tosin mitä hemmetin järkeä on pussikuureissa kun samaan pääsee vähähiilihydraattisellakin ruualla, joka lisäks maistuu hyvältä ja pitää nälän poissa...

Vierailija
13/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 08:28"]

[/quote]

Hiilihydraatit sitoo nestettä kehoon, jotenka ne ei takaisin tule jos lopettaa leivän ja pullan puputtamisen (makaronit jne kanssa), ja jättää sen potunkin vähemmälle. Sokereista ja ylettömän paljosta hedelmienpopsimisesta puhumattakaan.

Tosin mitä hemmetin järkeä on pussikuureissa kun samaan pääsee vähähiilihydraattisellakin ruualla, joka lisäks maistuu hyvältä ja pitää nälän poissa...

[/quote]

Oletetaan että olet oikeassa. Silti, ap:llä on edelleen ihan samat _läskit_ riesanaan kuin aloittaessa... Ja olisin kyllä ap:na enemmän kuin hiukan huolissani jos mulla olisi tuon kokoluokan _nesteturvotus_ muutenkin, ehkä kannattaisi käydä tarkistuttamassa munuaisten toiminta, etenkin jos aikoo alkaa tästä korkeaproteiiniselle dieetille (munuaistautisten proteiinimääräthän on tarkasti rajoitettu...).

Vierailija
14/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aivan mahtavaa! Pystyisinpä itse samaan.

Entä muuten tempauksen jälkeen, oletko jatkanut entiseen tyyliin ja ovatko kilot pysyneet poissa?

Vierailija
15/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Aika mahtava kickstartti terveellisemmälle tielle :)

Vierailija
16/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin eilen puolitoista kiloa. Kävin pari kertaa vessassa. (Raskaana ja ummetus on vaivannut.)

Vierailija
17/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus muutama vuosi sitten tehnyt samanlaisen dieetin, eikä painonpudotus loppunut nesteiden poistumisen jälkeen. Laihduin 4-5 kk 22 kiloa suunnilleen samanlaisella ruokavaliolla, eivätkä kilot tulleet takaisin. En olennaisestikkaan palannut painonpudotuksen jälkeen ns. normaaliin ruokavalioon johon olisi kuulunut pasta, peruna, leipä, sokeri ym. hiilihydraatit. En usko, että kukaan olisi niin tyhmä, että heti ryhtyisi moiseen typeryyteen. Olen edelleen tällä samaisella dieetillä ja teen crosstrainer harjoitusta joka päivä noin tunnin verran. Ei ole aikomusta lopettaa. t. ap

Vierailija
18/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että tämä ei tunnu yhtään kärsimykseltä minusta. Ensimmäisten päivien täysnutraus eli kaikkien aterioiden korvaaminen pusseilla pienensi vatsalaukkua sen verran, etten jaksaisi syödä yhtään tämän enempää vuorokaudessa.

t. ap

Vierailija
19/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt meni vaikeeksi. Siis laihduit tuolla minimalistisella ruokavaliolla muutama vuosi sitten ja kilot eivät tulleet takaisin? No miksi nyt sittten taas laihdutat? Typerältä toimintasi nimenomaan vaikuttaa.

Vierailija
20/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin silloin reilun ylipainon vuoksi, jonka jälkeen jatkoin karppauksella ja paino pysyi samassa. Nyt haluan vielä lisää painoa pois. En ymmärrä mitä typerää tässä voi olla? t.ap