Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuisiko kiusalliselta pukuhuoneessa jos siellä

Vierailija
05.02.2014 |

olisi lesbo /homo? Esim. sinkkulesbo tuijottelisi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pidän paljon kiusallisempana niitä ns. palstaheteroita, jotka tuijottavat toisten naisten alapääkarvoitusta uimahalleissa.

Vierailija
2/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkeileva tuijotus on aina häiritsevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina kaikkia. En tuijota, mutta katson, ja tiedän että minua katsotaan ja arvioidaan. 

Vierailija
4/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on muuten omat pukukopit homoille ja lesboille, koska voihan se olla hieman epämukavaa jos homolla alkaa esim jöpöttää uimahallin pukuoneessa kun tiirailee miesten perseitä. Lesboilla helpompaa kun kiimalima ei näy ulospäin. Uskon kyllä, että jos esim jossain jalkapallojoukkueessa on yksi homo niin voi se olle muille pelaajille hieman kiusallista tai siis ihan sama jos naisten pukkarissa olisi mies tiirailemassa.

Vierailija
5/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että joku sun alakertaa kyyläävä on lesbo? Ei välttämättä, ehkä se onkin AV-mamma, jota kiinnostaa suunnattomasti muiden ihmisten karvoitukset. Vai lukeeko lesboilla otsassa, että "olen lesbo"? Olen samaa mieltä kuin jo aiemmat kommentoijat, tuijotus on aina häiritsevää. Sitä paitsi eivät kaikki homoseksuaalit tuijottele uimahallissa naisia seksuaalisessa mielessä, enhän minäkään heteronaisena aina ensimmäiseksi mieti seksiä jos näen alastoman miehen jossain.

Vierailija
6/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän minäkään heteronaisena aina ensimmäiseksi mieti seksiä jos näen alastoman miehen jossain.

[/quote]

Niin niin...

Vierailija
7/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:17"]

Kohta on muuten omat pukukopit homoille ja lesboille, koska voihan se olla hieman epämukavaa jos homolla alkaa esim jöpöttää uimahallin pukuoneessa kun tiirailee miesten perseitä. Lesboilla helpompaa kun kiimalima ei näy ulospäin. Uskon kyllä, että jos esim jossain jalkapallojoukkueessa on yksi homo niin voi se olle muille pelaajille hieman kiusallista tai siis ihan sama jos naisten pukkarissa olisi mies tiirailemassa.

[/quote]

Koska ihan niin kuin kaikki heterotkin tykkäävät ja kiihottuvat kaikista vastakkaisen sukupuolen edustajista ja automaattisesti tuijottavat näitä? Joopa joo.

Vierailija
8/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lesbojen kanssa saunassakin että hui kauheeta.

Vierailija
9/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaa, tietäisitte vaan tekin mammat kun minä olen duunin puolesta käynyt lesbona himot silmissä siivoamassa paikallisen uimahallin pukkaria! Ei uimarityttöjen pyllyjä mikään voita. (Siis oikeasti, iso osa siitä näkymästä mitä pukkareissa tarjotaan on aika epäeroottista, aika nopeasti minäkin siirsin katseeni kurttuisista tädeistä takaisin moppiin ettei tarvitse turhaan menettää kaikkia halujaan)

Vierailija
10/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:28"]

Olen ollut lesbojen kanssa saunassakin että hui kauheeta.

[/quote]

ja miesten. Tosin kaikki ei tykkää saunoa vieraiden miesten kanssa eikä kaikki miehet tykkää saunoa vieraiden naisten kanssa, joten annetaan kaikkia kukkien kukkia.

Vierailija
11/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuijottelis, kyllä tuntuisi kiusalliselta.

Mutta jos on normaali suihkutilanne, niin ei.

Vierailija
12/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kohta päästä siihen, että kouluilla ja uimahalleissa on pukukopit ja ovelliset suihkukopit.

Vierailija
13/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:05"]

Eiköhän kohta päästä siihen, että kouluilla ja uimahalleissa on pukukopit ja ovelliset suihkukopit.

[/quote]

Näin on Englannissa monessa uimahallissa jo nyt.

Vierailija
14/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se tuntuisi samalta kun jos mies olisi pukukopissa missä on alastomia naisia jos mies siis tiirailisi paikkoja sillä silmällä. Sitähän ne lesbotkin tekee ja homot myös, lunnollista.

Vierailija
16/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tuntua. Mutta en antaisi asian häiritä. Jos tuijotus olisi ilmiselvää, jatkuvaa ja oikeasti häiritsevää, todennäköisesti mainitsisin asiasta kohteliaasti. Olisi kyseessä lesbo, hetero, homo tai bi.

Vierailija
17/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tykkäisin jos uimahallissa pukuhuoneessa olisi joku mies tai lesbo tiirailemassa minun ajettuja paikkojani ja valkaistua persereikääni, viivapillukin vielä.

Vierailija
18/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu kaikki ihmiset pukuhuoneissa kiusallisilta sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

Vierailija
19/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi