Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä oikeasti kaunis, kuvaile ulkonäköäsi

Vierailija
05.02.2014 |

Haluan tietää, miltä av:n kaunottaret näyttävät.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ilo, pitkät vaaleat ja suorat hiukset, 162cm, isot rinnat ja isoksi kehuttu takapuoli, 70kg olen sopusuhtainen, aknea mutta peitän sen meikkivoiteella. Saan runsaasti kehuja miehiltä, näytän kuulemma marilynilta vaikka hiustyyli eri!

Vierailija
2/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset kiharat, pituus 166cm, muodokas mutta hoikka vartalo, hoikat jalat, luonnostaan pitkät ripset ja hiukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisipä kuvat miltä nää postaajat oikeasti näyttää.. :'D

Vierailija
4/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteerisen upea musta-valkoinen skunkkitukka, Hartolalainen perunanenä soikeilla sieraimilla, tyttömäisen vaaleanpunainen iho punaisilla pilkuilla, auringon päivettämät hampaat..

Oikean naisen muodokas kroppa 155cm/88kg

Telttamainen takalisto <3

Vierailija
5/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvailla itseäni hirveän hyvin. Ja kauneus on katsojan silmissä, jos esim. minä sanon, että olen nätti koska minulla on tummat hiukset ja tummanruskeat silmät, niin jonkun toisen mielestä ne piirteet voivat olla rumat.

Niin, mutta: mustanruskeat, pitkät hiukset, mantelinmalliset tummat silmät, asteen tummempi iho kuin suomalaisilla, hieman itämaiset, yhteen sopivat piirteet, täyteläiset (mutta luonnolliset, ei mitään botoxia) huulet, joissa on hieno amorinkaari, pituus 162 cm ja paino 49-50 kg.

Vierailija
6/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta: minulla on puhdas, valkea iho, sinisen vihräkeltaiset silmät. Pituus 147cm, paino 43kg, (olen hoikka mutten laiheliini) rinnat 75B. Yön mustat, pitkät hiukset. (jos en täytä kauneuden kriteerejä, suokaa anteeksi, miehet ainakin pitävät kauniina) en meikkaa mustaa kajaalia enempää arkisin.

Vierailija
7/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:24"]Valehtelematta: minulla on puhdas, valkea iho, sinisen vihräkeltaiset silmät. Pituus 147cm, paino 43kg, (olen hoikka mutten laiheliini) rinnat 75B. Yön mustat, pitkät hiukset. (jos en täytä kauneuden kriteerejä, suokaa anteeksi, miehet ainakin pitävät kauniina) en meikkaa mustaa kajaalia enempää arkisin.

[/quote]alapeukutuksen syynä kateus? Or what?

Vierailija
8/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:24"]Valehtelematta: minulla on puhdas, valkea iho, sinisen vihräkeltaiset silmät. Pituus 147cm, paino 43kg, (olen hoikka mutten laiheliini) rinnat 75B. Yön mustat, pitkät hiukset. (jos en täytä kauneuden kriteerejä, suokaa anteeksi, miehet ainakin pitävät kauniina) en meikkaa mustaa kajaalia enempää arkisin.

[/quote]yöööökks rumarumaruma pää paperipussiin loppuiäksi :D:D:D

Vierailija
9/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/50, 70C, hoikka kroppa, hyvat tissit ja hyva perse. Suuret siniset silmat, todella pitkat tummat ripset ja pitkat, paksut tummat hiukset. Kaunis hymy, suora valkoinen hammasrivi ja todella hyva iho. Kasvoni ovat tosin "pehmeapiirteiset" joten vaikka ne sopivat hyvin toisiinsa ja poskipaat on korkeat, haluaisin teravyytta piirteisiin.

No naahan on naita makuasioita taas..

Suomalaiseksi olen aina omasta mielestani ollut suht tavis, ehka keskivertoa kauniimpi, mutta kasvoin hyvinkin jalat maassa pikkukylassa enka koskaan ajatellut olevani mitenkaan erityinen.

Nykyaan asun Australiassa ja saan lahes paivittain kommentteja niin miehilta kuin naisiltakin ulkonakoon liittyen, etenkin isoista sinisista silmistani, ripsista seka todella kauniista hymysta/hammasrivista. Lahes joka kerta kun eksyn bilettamaan, vieraat tytot tulevat kysymaan mista olen hommannut varilliset piilarit, kuka on ripsiteknikkoni kun ovat niin aidon nakoiset pidennykset ja kuka on hammaslaakarini, kun hampaat on niin suorat ja valkoiset, mutta niin "aidon" nakoiset. Naurattaa aina kun en ikina kayttaisi varillisia piilareita tai pidennyksia.. Ja hammaslaakarissa kavin viimeksi vahan liiankin kauan sitten.

Mutta naa on niin taas ihmisesta kiinni, taalla saan paljon enemman huomiota kuin Suomessa asuessani.

Vierailija
10/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:23"]

En osaa kuvailla itseäni hirveän hyvin. Ja kauneus on katsojan silmissä, jos esim. minä sanon, että olen nätti koska minulla on tummat hiukset ja tummanruskeat silmät, niin jonkun toisen mielestä ne piirteet voivat olla rumat.

Niin, mutta: mustanruskeat, pitkät hiukset, mantelinmalliset tummat silmät, asteen tummempi iho kuin suomalaisilla, hieman itämaiset, yhteen sopivat piirteet, täyteläiset (mutta luonnolliset, ei mitään botoxia) huulet, joissa on hieno amorinkaari, pituus 162 cm ja paino 49-50 kg.

[/quote]

Oletko Didi?

Vierailija
11/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kuinka paljon täällä on vaaleaverikköjä. Minä tiedän vain yhden mielestäni kauniin vaalean naisen. Sen sijaan tunnen useita kauniita tummaverikköjä. Mutta kauneus on tosiaan katsojan silmissä.

Vierailija
12/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:24"]Valehtelematta: minulla on puhdas, valkea iho, sinisen vihräkeltaiset silmät. Pituus 147cm, paino 43kg, (olen hoikka mutten laiheliini) rinnat 75B. Yön mustat, pitkät hiukset. (jos en täytä kauneuden kriteerejä, suokaa anteeksi, miehet ainakin pitävät kauniina) en meikkaa mustaa kajaalia enempää arkisin.

[/quote]yöööökks rumarumaruma pää paperipussiin loppuiäksi :D:D:D

[/quote]no voi kiitos, ei tarvii olla noin kade, olen 19, ja sä luultavasti kade +40v...

Vierailija
13/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus todellakin on katsojan silmissä. Itse en itseäni erityisen kauniina pidä, näyttävänä ehkä enemmänkin, mutta... suuret siniset silmät, hyvät hampaat, selkeät kasvonpiirteet (esim. kunnon leuka ja nenä), luonnollisuus, keskiruskeat hiukset ja sopusuhtainen, pitkä tiimalasi vartalo. Ja hymyilen paljon, kuulemma. :)

Vierailija
14/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, jonkun kateellisen luuserin on pakko alapeukuttaa jopa anonyymisti itseään kehuvia ihmisiä. Ei tänne kirjoittamisesta mitään palkintoja saa, eikä myöskään pönkitystä egolleen jos valehtelee.

Vierailija
15/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tekemistä jollain pituudella tai tissiliivien koolla on kauneuden kanssa?  Kuvailkaa niitä kasvojanne; ihon kunto,silmien koko ja väri, kasvojen symmetria, hampaat, huulien muoto, kasvojen muut erikoispiirteet: terävä leuka, korkeat poskipäät tms.

Vierailija
16/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kommentoi enää mitään mihinkään sivustolle... Musta tehtiin pilkkaketjukin näköjään... 13

Vierailija
17/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:04"]

Juu en kommentoi enää mitään mihinkään sivustolle... Musta tehtiin pilkkaketjukin näköjään... 13

[/quote]

Turhaan sä niistä välität, ei ne sua tunne.

Vierailija
18/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:48"]

Mielenkiintoista kuinka paljon täällä on vaaleaverikköjä. Minä tiedän vain yhden mielestäni kauniin vaalean naisen. Sen sijaan tunnen useita kauniita tummaverikköjä. Mutta kauneus on tosiaan katsojan silmissä.

[/quote]

En mäkään syty blondeille, mutta kauneus on hyvin subjektiivista. Siksi otsikko "sinä oikeasti kaunis" on vähän vaikea toteuttaa, koska ei ole ihmistä, joka olisi kaunis kaikkien mielestä.

Vierailija
19/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kun on alipainoisilla tytöillä kaikilla C- tai D- kuppi! Harvemmin luonnossa näkee naisia, jotka ovat a) kuvankauniita kasvoiltaan ja b) laihoja ja c) isotissisiä, varsinkaan jos treenaavat.

Vierailija
20/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:23"]

Ohhoh, kun on alipainoisilla tytöillä kaikilla C- tai D- kuppi! Harvemmin luonnossa näkee naisia, jotka ovat a) kuvankauniita kasvoiltaan ja b) laihoja ja c) isotissisiä, varsinkaan jos treenaavat.

[/quote]

Totta kyllä. Yhden tällaisen tunnen ja häntäkään en kyllä ensimmäistä kertaa tavatessamme pitänyt kuvankauniina. Miehet kyllä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi