Olenko mä ihan kusipää muija?
Oon raskaana rv 35 ja oon kärsiny supisteluista päivittäin, sekä kivuttomista että kivuliaista. Supistukset alkaa heti, kun nousen sohvalta ylös ja vessareissun jälkeen kävelen jo kyyryssä, kun kiristää mahaa niin paljon. Siis ei oo miehelle mitenkään epäselvää ja hän on vieläpä terveydenhoitoalan ammattilainen.
Nytpä sitten ukko ilmoitti, että hän voisi mennä huomenna autolla töihin, että hän pääsis nopeammin sitten salilla käymään töitten jälkeen! Että voisitkohan sä kävellä tuon kaksi kilsaa, kun huomenna on neuvola! Mulla meni niin hermot tohon, että sali on tärkeämpää kuin raskaana oleva vaimo (tää ei oo siis eka kerta tällasia aivoituksia, vaan ekan kerran en jaksanut alkaa nalkuttaa), että sanoin tietenkin että sopiihan se. Sisältä päin kiehun raivosta enkä voi tajuta, miten toi äijä voi olla noin ajattelematon! Helvetti, synnytän varmaan viimeistään jo takastulomatkalla.. Ja voin kertoa, että aion kiukutella oikein urakalla, kunhan huomenna tuolta salilta tulee. Jotenkin vaan toivois, että tuo tajuais ite joskus ajatella jotain muutakin kuin omaa hauiksen kasvattamistaan.. Helvetti sentään.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:24"]
Miksi sanoit että on ok kun ei ole?
[/quote]
Koska ei pitäisi olla mitenkään epäselvää, etten pysty kävelemään! Tietää kyllä, etten pääse edes viemään roskia, kun jo tulee järkyttävät supistelut. Viimeksi kaks päivää sitten keskusteltiin tästä asiasta, en jaksa enää nalkuttaa. Pääsen nyt helpommalla ja huomenna toivottavasti mieskin tajuaa, että on idiootti.
[/quote]
Ei kun sinä olet idiootti!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:24"]
Miksi sanoit että on ok kun ei ole?
[/quote]
Koska ei pitäisi olla mitenkään epäselvää, etten pysty kävelemään! Tietää kyllä, etten pääse edes viemään roskia, kun jo tulee järkyttävät supistelut. Viimeksi kaks päivää sitten keskusteltiin tästä asiasta, en jaksa enää nalkuttaa. Pääsen nyt helpommalla ja huomenna toivottavasti mieskin tajuaa, että on idiootti.