Miten kukaan voi käyttää ilman asetinta olevia tampooneja???
Hyi tunkea nyt paljas sormi pilluun/perseeseen :X
Kommentit (25)
:,D aatella, tai mites noi vauvat, kun ne tulee naama pimppinesteistä märkänä ulos kohdusta. Hyiiiiiiiii!
Miten kukaan voi kirjoittaa sanan "tamponi" kahdella o-kirjaimella? Megamoka.
Ravioolia syönyt ekonoomi työnsi tampoonin pilluun. Siinä äidinkielenopettajalle terveisiä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:05"]
Ravioolia syönyt ekonoomi työnsi tampoonin pilluun. Siinä äidinkielenopettajalle terveisiä.
[/quote]
Tarkoittanet tamppoonia?
Siis hyi kauhee, vois joutuu vaik koskeen itseään epäilyttävään paikkaan! Hyiii!
Tsiisus.
No on kyllä säälittävää, jos oma pillu ällöttää niin paljon, ettei sinne voi edes sormia laittaa.
Luulin että tässä olisi ollut kysymyksenä että kun se tamponi kastuu ennenkuin ehtii laittaa paikoilleen oikein...
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:29"]
...perseeseen?!
[/quote]
No jos on ripuli eikä pääse vessaan ;-D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:38"]
Minä en taas ikinä ole oppinut käyttämään niitä joissa on asetin.
[/quote]En minäkään, sormet liukuvat niin etten saa tuupattua sitä tamponia ulos asettimesta.
Mä oon kerran koittanut sellasta, jossa on asetin, ja musta se oli ihan käsittämättömän hankalaa ja hirveää luonnonvarojen tuhlausta. Ei paljoa vaadi tökätä sormella o.b. muutaman sentin sisäänsä. Tulee niitä sormia sinne tungettua muutenkin ajoittain.
En tiedä missä tilanteessa se tamponi perseeseen pitäisi laittaa. Kantsis varmaan jättää ne anaalikokeilut vähemmälle, jos verta valuu.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:38"]
Minä en taas ikinä ole oppinut käyttämään niitä joissa on asetin.
[/quote]
Sama juttu. Tai kyllä mä osaan niitä käyttää, mutta se on hankalampaa ja epämiellyttävämpää. Ap varmastikin vaan provoilee jos ihan perseeseenkin niitä tamponeja lykkii, mutta mietipä kuitenkin ap hetki kuukuppia, jota moni nykyään käyttää. Ajattele, sitäkin asennetaan sormin sinne sisään ja veretkin vielä kaadetaan omin käsin sieltä pois. Hui kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:05"]
Miten kukaan voi kirjoittaa sanan "tamponi" kahdella o-kirjaimella? Megamoka.
[/quote]
Jostain syystä keskustelupalstoilla näkee harvemmin tuon sanan oikein kirjoitettuna kuin väärin. Muodot tamppooni, tampooni, tampponi, tanponi jne ovat yleisiä, mutta "tamponi" on harvinainen helmi.
Miksi sinä työnnät perseeseen niitä asettimellisia?