Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

idiootit kaupan kassat "laitetaanko muovipussiin?"

Vierailija
05.02.2014 |

Voi jumalauta mitä idioottitouhua kaupan kassoilla tämä muovipussihelvetti "laitetaanko pakasteet pussiin?". Jokainen voi ihan itse pakata ostoksensa vaikka jokaisen omaan pikkupussiinsa. Kuinka paljon tuommonen idioottimaisuus hidastaakaan kassavirtaa, entäpä luonnon rasitus.

Oletteko nähneet Lidlissä tällaista älyttömyyttä - ei taatusti, siellä on vedetty ostamisen tehokkuus ja helppous huippuunsa, joka Lidlissa on tavarat samassa paikassa menitpä mihin tahansa Lidliin, ei tarvitse stressata ,että missä mikäkin tavara.

Sitten nää kaupat kuvittelee tekevänsä isonkin palveluksen hämmentämällä näitä helvetin muovipusseja- vetäkää ne päähän.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen idiootti aloitus, ei luulisi olevan iso vaiva sanoa esimerkiksi "ei kiitos". 

Vierailija
2/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikallani asiakkaalle kuuluu tarjota sitä pikkupussia esim. pakasteiden, kukkien ja pienten tekstiilien kohdalla. Isoa muovikassia sitten vaatteille ja muille isoille tekstiileille. Muovipussirullaa pidetään kyllä kassahihnan päädyssä, jotta asiakkaat voivat halutessaan pakata itse ostoksensa, mutta minään itsestäänselvyytenä tuota ei voi ottaa. Asiakkaita löytyy joka lähtöön, osa pakkaa kaiken ihan mielellään yhteen samaan muovikassiin, osa haluaa kaikelle mahdolliselle pikku tilpehöörille omat pussinsa...

t. neljä vuotta osa-aikaisia kaupan kassan hommia tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:35"]

Harvinaisen idiootti aloitus, ei luulisi olevan iso vaiva sanoa esimerkiksi "ei kiitos". 

[/quote]

Niin, jos edes kysyttäisiin, mutta kun pakkaavat kysymättä.

Vierailija
4/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis tiedän kenelle ne pussit ovat niin tärkeitä. En ole aikaisemmin keneltäkään kuullut mutta nyt tiedän. Av-mammat.

Vierailija
5/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun viime kesänä olisin toivonut sitä pikkupussia jäätelöpaketin ympärille. Unohdin koko jäätelön ja ajelin monilla muillakin asioilla vielä pari tuntia. Kotona sitten paljastui märkä totuus. Täysinäisessä kauppakassissa jäätelöt valloillaan!

Ps. Oli siellä parit nilkkasukat ja kalsaritkin mukana ilman sitä pikkupussia.

Vierailija
6/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:39"]Voi jumalauta mitä idioottitouhua kaupan kassoilla tämä muovipussihelvetti "laitetaanko pakasteet pussiin?". Jokainen voi ihan itse pakata ostoksensa vaikka jokaisen omaan pikkupussiinsa. Kuinka paljon tuommonen idioottimaisuus hidastaakaan kassavirtaa, entäpä luonnon rasitus.

Oletteko nähneet Lidlissä tällaista älyttömyyttä - ei taatusti, siellä on vedetty ostamisen tehokkuus ja helppous huippuunsa, joka Lidlissa on tavarat samassa paikassa menitpä mihin tahansa Lidliin, ei tarvitse stressata ,että missä mikäkin tavara.

Sitten nää kaupat kuvittelee tekevänsä isonkin palveluksen hämmentämällä näitä helvetin muovipusseja- vetäkää ne päähän.

[/quote]

Pakasteet pysyy kotiin saakka kylmempinä kun ovat pienessä pussissa erikseen että ihan sun ostoksia ajattelevat.

Ja ei, jos laittavat jogurtit erikseen pieneen pussiin, se ei suojaa jogurtteja rikkoutumiselta vaan muita ostoksia jos ne rikkuvat.

[/quote]

Voi rakas lapsi, me kaikki tiedetään tämä, mutta SE ON SILTI IHAN HELVETIN ÄRSYTTÄVÄÄ JA LISÄKSI TUHOAA LUONTOA!

On ihan v*tun sama, vaikka ostaisitte perheellenne luomuruokaa ja suosisitte tuulisähköä, kun otatte sen hvetin muovipussin joka kerta kassalla kaupassa käydessänne! Tajuatteko, että eläimet luonnosa tukehtuu ja myrkyttyy niihin pusseihin?! Tyynellämerellä ajelehtii mantereen kokoinen muoviroskalautta!

terv. raflaavasta kielenkäytöstä huolimatta FT & ympäristöaktivisti

Vierailija
7/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on kyllä ihan turhaa pussien tuhlausta enkä itse pussia ota. En kuitenkaan usko, että kysyvät asiaa tyhmyyttään vaan siksi, että kauppias tai ketju toivoo näin tekevän, aika monihan niitä pusseja näyttää haluavan.

Vierailija
8/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:47"]

Tuo lähinnä ärsyttää kassassa, toinen mikä ärsyttää äärettömästi on se, kun kauppakuitti pitää kassan taitella neljään eri osaan pieneen sykkyrään, ja se pitää sitten avata nähdäkseen mitä kuitilla on. Ja kun en huoli kuittia, se kassa sanoo aina "pannaan ö-mappiin". Ärr.

[/quote]

Joo miksi tosiaan se kuitti pitää taitella valmiiksi? Osaisko joku kassa valistaa.

[/quote]

Sitä sanotaan asiakaspalveluksi. Minä ainakin suuttuisin jos kuitti annettaisiin jossain mytyssä minulle. Minä haluan palvelua. Siitä ne palkankin saa

Vierailija
9/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:29"]

Voi kun viime kesänä olisin toivonut sitä pikkupussia jäätelöpaketin ympärille. Unohdin koko jäätelön ja ajelin monilla muillakin asioilla vielä pari tuntia. Kotona sitten paljastui märkä totuus. Täysinäisessä kauppakassissa jäätelöt valloillaan!

Ps. Oli siellä parit nilkkasukat ja kalsaritkin mukana ilman sitä pikkupussia.

[/quote]

Keksi lisää tarinoita. Vähän parempia vaan, kiitos.

Vierailija
10/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:39"]

Voi jumalauta mitä idioottitouhua kaupan kassoilla tämä muovipussihelvetti "laitetaanko pakasteet pussiin?". Jokainen voi ihan itse pakata ostoksensa vaikka jokaisen omaan pikkupussiinsa. Kuinka paljon tuommonen idioottimaisuus hidastaakaan kassavirtaa, entäpä luonnon rasitus.

[/quote]Miten idiootti sä oot? Luuletko että kassat on nää itse keksineet? Voin paljastaa että kassat ovat toisen palkollisia ja ohjeet tulevaa työnantajalta. Samoin moitteet, jos näitä ei noudata. Eli mietippä uudelleen mihin osoitteeseen palautteesi kuuluu!

[/quote]

Aivan! En itsekään pidä siitä, kun kassat laitetaan asiakkaiden orjiksi. Tulis vaan automaattikassat kaikkialle, niin pääsis kassat orjatöistä.

[/quote]

Eli saisi potkut. Nytkin voi verota jos ei työstään pidä

Vierailija
11/65 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan kysyessä laitetaanko jogurtit pussiin minua lähinnä nolottaa, etten itse muistanut niitä pakata valmiiksi, kun niitä pusseja siellä jogurttihyllyn luona kerran on. Saatan joskus vaikutta joapa hiukan ärtyneeltä, mutta olen ärtynyt lähinnä itseeni.

Vierailija
12/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lähinnä ärsyttää kassassa, toinen mikä ärsyttää äärettömästi on se, kun kauppakuitti pitää kassan taitella neljään eri osaan pieneen sykkyrään, ja se pitää sitten avata nähdäkseen mitä kuitilla on. Ja kun en huoli kuittia, se kassa sanoo aina "pannaan ö-mappiin". Ärr.

Vierailija
13/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:39"]Voi jumalauta mitä idioottitouhua kaupan kassoilla tämä muovipussihelvetti "laitetaanko pakasteet pussiin?". Jokainen voi ihan itse pakata ostoksensa vaikka jokaisen omaan pikkupussiinsa. Kuinka paljon tuommonen idioottimaisuus hidastaakaan kassavirtaa, entäpä luonnon rasitus.

[/quote]

Pakasteet pysyy kotiin saakka kylmempinä kun ovat pienessä pussissa erikseen että ihan sun ostoksia ajattelevat.

Ja ei, jos laittavat jogurtit erikseen pieneen pussiin, se ei suojaa jogurtteja rikkoutumiselta vaan muita ostoksia jos ne rikkuvat.

Vierailija
14/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ärsyttää tuo muovipussin tyrkyttäminen myös. Pari päivää sitten kaupassa: "laitetaanko jogurtit pieneen pussiin?", "laitanko jäätelöt pussiin?", "haluatko rahkat pussiin?" Riittäisi, kun kerran kysyy ja jos vastaus on ei, niin sitä ei enää viidesti sen jälkeen tarvitsisi kysyä.

Vierailija
15/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä että laitetaan pakasteet pieneen pussiin, kun kaikk on samassa paikassa en onnistu epähuomiossa jättämään jtn pakastevihanneksia kauppakassin pohjalle kun luulen että jäljellä on vain kuivakaappiin meneviä =)

Ja jugurtitkin on kivaa kun saa "suojaan" eikä kaikki ole sutussa jos jotain menee rikki.

Ja muutenkin pidän niistä pusseista koska ovat hyviä vaipparoskispusseja =)

Vierailija
16/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun aina, kun fiksu ja huomaavainen kassa kysyy muovipussista. En aina muista ottaa pakasteille pussia. Olen tyytyväinen, kun pakasteet ovat jäisiä päästessäni kotiin.

Vierailija
17/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo miksi tosiaan se kuitti pitää taitella valmiiksi? Osaisko joku kassa valistaa.

Vierailija
18/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvää palvelua tarjota "pientä pussia", ilahdun.

Vierailija
19/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppias on antanut kassatyöntekijöille ohjeet, niiden noudattaminen ei ole osoitus idioottimaisuudesta vaan ihan fiksua, jos meinaa pitää työpaikkansa. Jos ohjeita ei ole annettu, pussin tarjoaminen on erinomaista oma-aloitteisuutta ja asiakaspalveluhenkisyyttä.

Jos pussia pitää turhana, siitä voi kieltäytyä.

Vierailija
20/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:46"]Minä tykkään siitä että laitetaan pakasteet pieneen pussiin, kun kaikk on samassa paikassa en onnistu epähuomiossa jättämään jtn pakastevihanneksia kauppakassin pohjalle kun luulen että jäljellä on vain kuivakaappiin meneviä =)

Ja jugurtitkin on kivaa kun saa "suojaan" eikä kaikki ole sutussa jos jotain menee rikki.

Ja muutenkin pidän niistä pusseista koska ovat hyviä vaipparoskispusseja =)

[/quote]

Mä tykkään kans et laitetaan pussiin. Ja sen takia et ne pakastepussit sulaessaan menee ihan märäks ja sit on kaikki leipäpussit yms märkänä....yök!!

Ja vaipparoskiksina menee meilläkin!!:)