Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1272)

Vierailija
1241/1272 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielestäni ne on olleet hyvin toimivia laitteita, ainakin näin kahden vuoden kokemuksella.

vaikkakin käytän niitä päiväsaikaan suurimmalla vaihteella, niin ei se humina siitäkään huolimatta ole liian äänekäs.

yöksi säädän ne sitten toimimaan miniminopeudelle.

Se käynti tai huminaääni on sellainen että kyllä siihen tottuu. Tässä kun asustellaan enää kahdestaan puolison kanssa, niin lapset on lentäneet pesästä, niin ei ole tarvinnut laitteita huudattaa enää suuremmilla nopeuksilla ollenkaan, edes päiväsaikaan. Kohtuu hiljaisiahan ne on silloin käyttää.

Vierailija
1242/1272 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freshinin asentamat ilmanvaihtolaitteet on olleet viime kesästä asti.

En lämmennyt siihen kännykkäversioon, mutta tuo mies on sen verran hifistelijätyyppi, että halusi ladata sen kännykkäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1272 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freshinin asentamat ilmanvaihtolaitteet on olleet viime kesästä asti.

En lämmennyt siihen kännykkäversioon, mutta tuo mies on sen verran hifistelijätyyppi, että halusi ladata sen kännykkäänsä.

Hifistellä toki saa, jos sellaisesta tykkää. Asensin kännykkääni muutama vuosi sitten sellaisen kontrollikeskuksen, jonka avulla pystyn määrittämään tunnelmavalaistuksen eri huoneissa.

Sitten kun noi lto-jutut tuli asennettua, niin latasin sitä järjestelmää koskevan aplikaation. Menköön siinä samassa.

Vierailija
1244/1272 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni riittää, että käytän sitä järjestelmää ihan kaukosäätimen avulla vaan. Tuossahan tuo lojuu olkkarin pöydällä tv-kaukosäätimen vieressä.

Vierailija
1245/1272 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni riittää, että käytän sitä järjestelmää ihan kaukosäätimen avulla vaan. Tuossahan tuo lojuu olkkarin pöydällä tv-kaukosäätimen vieressä.

Saako lestadiolainen valehdella niin paljon kuin haluaa? Eikö siitä joudu tulimereen?

Vierailija
1246/1272 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli juotua sumpit sen Freshinin kaverin kanssa kun tuli käymään, hän oli mielestäni ihan asiallinen, ja samalla huumorin tasolla oltiin molemmat, niin juttua lensi puolin ja toisin. Vaikkakin mittaustulokset olivat normaalit, ja mihinkään toimenpiteisiin ei ollut tarvetta, niin nostan hattua, että hän jäi vielä juttelemaan mukavia ennen kuin lähti pois. 

Vierailija
1247/1272 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli juotua sumpit sen Freshinin kaverin kanssa kun tuli käymään, hän oli mielestäni ihan asiallinen, ja samalla huumorin tasolla oltiin molemmat, niin juttua lensi puolin ja toisin. Vaikkakin mittaustulokset olivat normaalit, ja mihinkään toimenpiteisiin ei ollut tarvetta, niin nostan hattua, että hän jäi vielä juttelemaan mukavia ennen kuin lähti pois. 

Minulla oli kahvi loppu, mutta tee oli mukavaa vaihtelua. Ajoihan se teekin hyvin asiansa.

Vierailija
1248/1272 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se Freshinratkaisu on ihan kilpailukykyinen, ainakin omaan talooni, kun vertailin mitä se olis tullut maksamaan perinteisempään koneelliseen ilmanvaihtoon nähden. 

Mulle oli kohtuu itsestäänselvyys jo ennen mittausarvojen katsomistakin, että jotainhan tälle talon ilmanlaadulle oli tehtävä. Toimiva ratkaisu, ja sopii ainakin meidän taloon hyvin. Suosittelen lämpimästi.

Tein itsekin tuon vastaavan vertailutyön. Laskin eri vaihtoehtoja, niiden kustannuksia, mutta samalla otin huomioon ajankäytön ja asumiskelpoisuuden asennustöiden aikana.

Vierailija
1249/1272 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin itse olen tykännyt siitä sydeemistä, se on aikalailla vaivaton käyttää. ne a4-paperiarkin näköiset seinäpaneelitkaan ei sillä tavalla haittaa, niin sulautuu hyvin sisustuksen kanssa. 

Vierailija
1250/1272 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ainakin itse olen tykännyt siitä sydeemistä, se on aikalailla vaivaton käyttää. ne a4-paperiarkin näköiset seinäpaneelitkaan ei sillä tavalla haittaa, niin sulautuu hyvin sisustuksen kanssa. 

Se on totta toki, että tosi huomaamattomia ne on. Tuo paperiarkkikuvaus on itse asiassa aika osuva, sopii täysin  :D  

Vierailija
1251/1272 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sen asennustyön laatu oli hyvä. Täytyy myöntää, että jos olisin itse uppiniskaisuuttani käynyt hakemassa sopivan poran rautakaupasta ja ruvennut porailemaan seinään reikää, niin ketuiksi olisi mennyt. Kyllä ne ammattilaisia on, kokemusta löytyy.

Vierailija
1252/1272 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sen asennustyön laatu oli hyvä. Täytyy myöntää, että jos olisin itse uppiniskaisuuttani käynyt hakemassa sopivan poran rautakaupasta ja ruvennut porailemaan seinään reikää, niin ketuiksi olisi mennyt. Kyllä ne ammattilaisia on, kokemusta löytyy.

Jo vain kannattaa maksaa kolme tonnia siitä, että saa seinään reiän.

Ammattilaisia ovat, ihmisten huijaamisessa.

Vierailija
1253/1272 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 euroa per reikä maksoi

Ostin ku  halvalla lähti

Vierailija
1254/1272 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samaa, että freshinin asentajat tekee huolella hommansa. Nimittäin naapurilla käytiin tekemässä sellainen asennustyö. Se oli siistiä jälkeä. Ei mitään hutilointia, vaikkakin asentajalla vähän aikataulu venyikin.

Vierailija
1255/1272 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin se Freshin-juttu taloon n. 3 vuotta takaperin. Siitä käyttöönotosta kului kutakuinkin vuoden päivät, kun päätettiin, että kannattaahan tuollainen ilmanvaihdon järjestelmä hankkia myöskin meidän kakkosasuntoon. Pysyy sielläkin sitten se sisäilman laatu kunnossa.

Vierailija
1256/1272 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin myyntiä vanhoille ihmisille. Käskevät palauttaa postissa omalla kustannuksella mittalaitteen. Vetoavat että kun on ottanut laitteen vastaan niin on tehnyt kaupan mittalaitteesta ja on ottajan vastuulla. Tämähän ei pidä paikaansa ollenkaan. Kuluttujansuoja on voimassa molempiin suuntiin vain jos se selkeästi kerrotaan "kaupan" yhteydessä. Näin ei ole tehty joten älkää palauttako mittalaitetta postilla omalla kustannuksella. Postikulut/laitteen hakeminen on yrityksen vastuulla. Suullisesti ei ole annettu ohjeita laitteen palauttamisesta. Yritys vetoaa virheellisesti kaupan syntymiseen kun ottanut laitteen käteen. Näin ei ole. Kyseessä on väkisin myynti ja tämä ei noudata siis mitään kuluttajansuojaa. Välttäkää tätä yritystä jos ette oikeasti ole aikeissa hankkia uutta ilmanvaihtoa kotiinne. 

Vierailija
1257/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me palautettiin mittari ihan yrityksen palautustunnuksella. Oli veloitukseton.

Vierailija
1258/1272 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani kävi Freshin edustaa joka tarjosi ilmaista sisäilmamittausta. Otin laitteen vastaan ja toimin ohjeiden mukaan. Noin viikon päästä asiantuntija tuli kotiini ja purkasi tiedot laitteesta. Hän näytti minulle lukemat ja sanoi että ei ole mitään ongelmia ongelmia ja lukemat näyttävät hyviltä. Edustaja oli asiallinen. Suosittelen.

Vierailija
1259/1272 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suomen pahimmista vanhusten huijaus firmoista. 

Vierailija
1260/1272 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä puolustelevista/kehuvista kommenteista täällä huomaa, että ovat saman kirjoittajan kynästä. Samanlaista, vähän epäluontevaa kieltä ja keksittyjä yksityiskohtia. Epäilys herää, ettei ole ihan aitoa keskustelua tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan