Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?

Vierailija
27.10.2020 |

Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?

Kommentit (265)

Vierailija
101/265 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on saanut. Avovaimolla erittäin tiukka ja itselläni ihan hyvän kokoinen 18/6 cm kalu. Vaimolla oli jäänyt koneelle kuvia eksästä ja täytyy myöntää että hiukan alistunut olo kun näin miehen Jätti munan.

Vierailija
102/265 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa minkä kokoista tai näköistä on joskus saanut. Kun vaimo on ollut mun kanssa jo yli 40 vuotta niin olen näemmä kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/265 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut. Kysyin kerran esileikin aikana ja muikeana vain hymyili ja sanoi, ettei sillä ole väliä. Siinä naidessa halusi koko ajan takaapäin vaikka yleensä vaihdetaan asentoa. Tuli sellainen olo, että se ajattelee sitä isompaa kalua samalla.

Vierailija
104/265 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saanut. Kysyin kerran esileikin aikana ja muikeana vain hymyili ja sanoi, ettei sillä ole väliä. Siinä naidessa halusi koko ajan takaapäin vaikka yleensä vaihdetaan asentoa. Tuli sellainen olo, että se ajattelee sitä isompaa kalua samalla.

Tai ehkä vaan ujostutti sen jälkeen eikä viitsinyt katsella silmiin.

Vierailija
105/265 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ei ole saanut.

Vierailija
106/265 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs sillä on väliä?

Vierailija
107/265 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on saanut ja montaakin. Siihen voin suhtautua miten haluan, asia ei muuksi muutu. Yritän olla ottamatta tosiasiasta sen suurempia paineita. Lohduttautua itse esim. sillä, että oma pienempi yksilö on sitten nk. monikäyttöisempi. = mahtuu helpommin eri paikkoihin ja sitten jaksaa erektoitua yhä uudelleen. Peniskateus lienee niitä alkukantaisempia ja vanhempia kateuden tunteen synnyttäjiä. Täytyy hyväksyä ja pärjätä sillä mitä on... ja miettiä toimintatapoja, joilla nämä puuttuvat sentit mahdollisesti korvataan. Ilman ei oo koskaan tarvinnut mahdollisesti puuttuvien senttien vuoksi olla.

Vierailija
108/265 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on saanut ja ihan varmuudella. Hänellä on ollut aiemmin seksisuhde ulkomaiseen mieheen, jota tapaili joskus työmatkoillaan - tummaihoinen hänen sanojensa mukaan 'ihan miehekkästi varusteltu' työkaveri joka oli kuulemma aina iltaisin kimpussaan kun ajoittain  tapasivat. Itse en ole sattumoisin mitenkään hyvinvarusteltu mies (toisin kuin näkojään lähes kaikki tälläkin palstalla kirjoittelevat miehet). Tiedän että vaimoni varmaan haluaisi välillä saada ihan kunnon aisaa pikku nysäni sijaan ja minulle se olisi ihan ok. 

Vierailija
109/265 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on saanut. Ihan tilastollisesti sama tilanne valtaosalla naisista. Mitä sitten? Joskus tämän palstan juttuja ei selitä muu kuin 14v keski-ikä.

Monenko välineet on kasvaneet pillittämällä tai stressaamalla omasta koostaan?

t. Keskikokoinen

Vierailija
110/265 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on saanut. Ihan tilastollisesti sama tilanne valtaosalla naisista. Mitä sitten? Joskus tämän palstan juttuja ei selitä muu kuin 14v keski-ikä.

Monenko välineet on kasvaneet pillittämällä tai stressaamalla omasta koostaan?

t. Keskikokoinen

ihan samaa mieltä, ei se pippeli tästä enää kasva ja mitä sitten jos jollain on isompi kulli. Rouvan pitää kanssa saada nauttia elämästään ja jos tekee mieli niin antaa mennä! Ei ole minulta pois sekään, saan kuitenkin pitää tyytyväisen naisen kainalossani ja hän osaa antaa minulle kaipaamaani hellyyttä silloin kun tartten.

aviomies pikkusella 44

Vierailija
111/265 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä näitä miehiä, joille on ok että vaimo seikkailisi isomman kanssa. Onhan se jonkinlaista rakkautta ja luottamusta, kun haluaa toiselle antaa tällaisen mahdollisuuden. Mutt taas naisen puolelta todella raukkamaista ja itsekästä pistää oma mies tuollaiseen asemaan jokusen sentin takia. Jos oman miehen kalu on niin pieni, ettei sitä voi hyväksyä, niin silloin olisi kaikin puolin reilumpaa valita kumppani joka miellyttää.

Miehenä en myöskään lakkaa ihmettelemästä näitä kokoon ja tiukkuuteen liittyviä ketjuja. Mulla on kumppaneita ollut joitain kymmeniä ja kenelläkään naisella ei ole ollut värkkiä joka ei olisi tuntunut hyvältä. En osaisi edes kuvitella että mulle kumppanin valintaan vaikuttaisi alapään mitat yhtään mitenkään.

Vierailija
112/265 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kertonut että sattuu kun osuu pohjaan ja minullsnon vajsa 14cm joten oletan että paljon isompaa ja kovrmpaa on saanut.

Ja kenet vaimo lopulta valitsi?

Vierailija
113/265 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Todennäköisesti kaikilla aikaisemmilla ollut isompi. Varmuudella pystyy toteamaan kahdesta, joista toisen kanssa saunonut (merkittävästi isompi) ja toisesta vaimo kertonut itse.

Miten suhtaudun. Aika ristiriitaisesti. Omalle pienelle ei voi mitään ja harmittaahan se. Toisaalta yli 20 vuotta on kelvannut, joten eipä tuota kovin paljon kannata murehtia.

Vierailija
114/265 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Todennäköisesti kaikilla aikaisemmilla ollut isompi. Varmuudella pystyy toteamaan kahdesta, joista toisen kanssa saunonut (merkittävästi isompi) ja toisesta vaimo kertonut itse.

Miten suhtaudun. Aika ristiriitaisesti. Omalle pienelle ei voi mitään ja harmittaahan se. Toisaalta yli 20 vuotta on kelvannut, joten eipä tuota kovin paljon kannata murehtia.

Saunoiko muna pystyssä vai oliko löysänä isompi kuin sulla juhlakunnossa? Jos vastaus molempiin on 'ei', niin älä teo johtopäätöksiä.

Vierailija
115/265 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut paljon isompaa kuin minulla on. Olen vieressä todistanut tapahtumaa.

Vierailija
116/265 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isompaa, muttei parempaa.

Vierailija
117/265 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut. Olen pahoillani.

Vierailija
118/265 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä näitä miehiä, joille on ok että vaimo seikkailisi isomman kanssa. Onhan se jonkinlaista rakkautta ja luottamusta, kun haluaa toiselle antaa tällaisen mahdollisuuden. Mutt taas naisen puolelta todella raukkamaista ja itsekästä pistää oma mies tuollaiseen asemaan jokusen sentin takia. Jos oman miehen kalu on niin pieni, ettei sitä voi hyväksyä, niin silloin olisi kaikin puolin reilumpaa valita kumppani joka miellyttää.

Miehenä en myöskään lakkaa ihmettelemästä näitä kokoon ja tiukkuuteen liittyviä ketjuja. Mulla on kumppaneita ollut joitain kymmeniä ja kenelläkään naisella ei ole ollut värkkiä joka ei olisi tuntunut hyvältä. En osaisi edes kuvitella että mulle kumppanin valintaan vaikuttaisi alapään mitat yhtään mitenkään.

Vaikea olisi kuvitella, että naiset antaisivat miehensä käydä välillä nauttimassa tiukemman tai isotissisemmän kanssa. Ja silti juuri miehiä pidetään itsekkäinä ja omistushaluisina.

Vierailija
119/265 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut tosi isoa eikö haittaa yhtään. Välillä pyydän vaimoa näyttämään miten imi ja nussi sitä isoa kiimoissaan ja se kyllä kiihottaa kumpaakin osapuolta. On sanonut että meinasi tulla kokoajan kun venytti niin ihanasti pillua.

Vierailija
120/265 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunoiko muna pystyssä vai oliko löysänä isompi kuin sulla juhlakunnossa? Jos vastaus molempiin on 'ei', niin älä teo johtopäätöksiä.

Vastaus molempiin ei ole ei. Oli löysänä selvästi isompi kuin minulla juhlakunnossa, etenkin paksuuden osalta. Vaikka erektiomitat ovatkin yksilöllisiä suhteessa lepomittoihin, tuskin kuitenkaan kutistuu kasaan erektion myötä.

Sen verran vielä jatkan, että vaikka tavallaan ymmärrän täällä paljon viljellyn pointin oman naisen nautinnosta isomman kanssa, itse kuulun kyllä kategoriaan, joka mielummin yrittää olla (ja onkin) ajattelematta kovin paljon koko asiaa. Vai aisaa, miten se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan