seksi
Kommentit (8)
Onko normaalia olla 2 kanssa sängyssä samanaikaisesti?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:51"]
Onko normaalia olla 2 kanssa sängyssä samanaikaisesti?
[/quote]
On ja hauskaa myös.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:48"]Vaginaseksi = hyvää jos nainen kunnossa...yleensä on, harvoin ei.
Suuseksi = hyvää jos nainen osaa kunnolla...yleensä ei osaa.
Anaaliseksi = ei niin kiihottavaa, mutta menee kyllä...erittäin tiukka aukko alussa.
T:M35...
[/quote]
saanko kysyä mitä tarkoittaa että osaa suuseksiä "kunnolla"? Eli mikä erottaa hyvän ja ei hyvän suuseksin?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:59"]
saanko kysyä mitä tarkoittaa että osaa suuseksiä "kunnolla"? Eli mikä erottaa hyvän ja ei hyvän suuseksin?
[/quote]
Vaikea nyt sanallisesti tässä kuvailla, mutta jotkut vaan huulet mutrussa hönkii sitä pippeliä kun taas jotkut huulet törröllään kunnolla lutkuttaa niin, että meinaa pallitkin mennä samaan syssyyn.. :) Surkeimmat sitten kolhii hampaillaan... ehkä mulle sitten vaan sattuneet huonot, mutta noita "kunnon lutkuttajia" on ollut harvassa.
Höh. Mä sain palautetta et ei saa imee niin kovasti. Sillai vaan liikutat sitä suussas...?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:09"]
Höh. Mä sain palautetta et ei saa imee niin kovasti. Sillai vaan liikutat sitä suussas...?
[/quote]
No ehkä sillä herkempi pippeli sitten, "se sillai vaan liikutat suusas" ei minusta tunnu juuri miltään..ihmiset erilaisia..
No niin kai sitte. Kyl omaa ukkoo on saanu imuttaa ihan kunnolla :)
Vaginaseksi = hyvää jos nainen kunnossa...yleensä on, harvoin ei.
Suuseksi = hyvää jos nainen osaa kunnolla...yleensä ei osaa.
Anaaliseksi = ei niin kiihottavaa, mutta menee kyllä...erittäin tiukka aukko alussa.
T:M35...