Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain palstahullu?

Vierailija
27.10.2020 |

Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).

Kommentit (941)

Vierailija
761/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka luulee kaikkia vasemmistolaisiksi.

Vierailija
762/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärikiimaiset persujen jahtaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantaja

Vierailija
764/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasomies: miksi musta on kiinnostuneet vain alhaisen tason naiset vaikka oon ite 8? tms- jankutukset

Vierailija
765/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hän, joka sotkee puoluekannatukset asiaan kuin asiaan. Tyyliin "sellaisia te persut olette" tai vastaavasti samat litaniat kokkareista, vihervassareista jne. 

Vierailija
766/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkariketjujen hullu joka jankkaa jatkuvasti huonoista lavasteista, Dahliasta ja joistain vuosien takaisista sivuhahmoista. Pelaa myös roolipeliä yksikseen noilla lempihahmoillaan. Varmaan vähintään 80% ketjun viesteistä on tuon hullun kirjoittamaa saman toistoa. 

Vierailija
767/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää 41v väliä vittuinen 41v alapää haisee silliltä gynehullu ?

Alapää haisee, kalat ui pimppiin, pimppa penikseläinen on Henna.

Vierailija
768/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajahullu, joka kirjoittelee esim. parisuhdeaiheisiin keskusteluihin täysin tärähtäneitä juttuja miesten pahuudesta. On mm. sitä mieltä, että miehet eivät saisi olla tekemisissä lastensa kanssa, koska ajattelevat vain siittämistä (?). Tämä myös vihaa seksiä ja kuvittelee, että miehet ajattelevat vain siittämistä 24/7 ja kaikenlainen seksin harrastaminen on naisten seksuaalista hyväksikäyttöä. Yleensä laittelee tätä sanomaansa ketjuihin useamman viestin voimin ja mitä enemmän viestejä tulee, sitä hullummaksi jutut muuttuvat. Tämän huomaa siitä, että aluksi viestinsä saavat yläpeukkuja kun ilmaisu on asiallisempaa, mutta aika nopeasti alkaa tulla alanuolia ja hoitoonmenokehoituksia. Tämä taitaa kaiken lisäksi olla vielä eri hullu kuin sukunimihullu, jonka ulosannin tunnistaa välittömästi jos hän palstalle jotain kirjoittaa.

Vierailija
769/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajahullu, joka kirjoittelee esim. parisuhdeaiheisiin keskusteluihin täysin tärähtäneitä juttuja miesten pahuudesta. On mm. sitä mieltä, että miehet eivät saisi olla tekemisissä lastensa kanssa, koska ajattelevat vain siittämistä (?). Tämä myös vihaa seksiä ja kuvittelee, että miehet ajattelevat vain siittämistä 24/7 ja kaikenlainen seksin harrastaminen on naisten seksuaalista hyväksikäyttöä. Yleensä laittelee tätä sanomaansa ketjuihin useamman viestin voimin ja mitä enemmän viestejä tulee, sitä hullummaksi jutut muuttuvat. Tämän huomaa siitä, että aluksi viestinsä saavat yläpeukkuja kun ilmaisu on asiallisempaa, mutta aika nopeasti alkaa tulla alanuolia ja hoitoonmenokehoituksia. Tämä taitaa kaiken lisäksi olla vielä eri hullu kuin sukunimihullu, jonka ulosannin tunnistaa välittömästi jos hän palstalle jotain kirjoittaa.

Toi sama hullu on myös Spessun kimpussa.

Vierailija
770/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eniten eripuraa ihmisten välille saavat aikaan palstan vanhat koppelot. Ei koskaan mitään positiivista sanottavaa, vaan hirveää mies- ja naisvihaa.

Vierailija
771/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka iigorista jankkasi.                                                                                                                                  wab

Ja Eri(te.)

Vierailija
772/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia en ole lukenut, mutta se, joka kaiken KIRJOITTAA ISOLLA, on suljetulta osastolta.Tosi sairas, kova lääkitys.

Toinen rasittava on se, jolta aina 'mies söi lasten vanukkaat, mummon hydekakun,jäätelöt jne. Todella rasittava, typerä ja turha viestintä.

Mutta onneksi ei ole pakko lukea, koska selatessa näkee jo otsikon, mitä tämä aivoton laittaa.

Tämä !!

Vierailija
773/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että nuoret ottaa ulkonäkö/lihavuus/rumuus/ikä/naisvihahullujen jutut onkeensa. Ihan vastuutonta paskaa, t. anorektikon läheinen

Vierailija
774/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällö hetkellä puppa-hullu. On loppukeväästä asti tehnyt toista tuhatta uutta avausta ja jaksanut copy-pastettaa vielä niihin samat vastaukset heti perään.

Vierailija
775/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mies itse, joka niitä kirjoittaa!

Vierailija
776/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yllättnyt että en löytänyt itseäni täältä listalta, minä siis olen se peelo joka pelaa tätä vauva videopeliä pvp moodissa, niin että minä etsin ihmisiä jotka valehtele muista ilkeästi ja sitten yritän parhaani mukaan laulaa ne omaan suohonsa ja aiheuttaa heille mahd paljon pahaa mieltä, minä olisin kuvitellu että minut ois koettu raskaammaksi. :' D

Vierailija
777/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yllättnyt että en löytänyt itseäni täältä listalta, minä siis olen se peelo joka pelaa tätä vauva videopeliä pvp moodissa, niin että minä etsin ihmisiä jotka valehtele muista ilkeästi ja sitten yritän parhaani mukaan laulaa ne omaan suohonsa ja aiheuttaa heille mahd paljon pahaa mieltä, minä olisin kuvitellu että minut ois koettu raskaammaksi. :' D

Sinä et pilaa hyviä ketjuja vaan pyörit aina niissä sekopää ketjuissa, ei se ole niin raskasta, kaikista ärsyttävintä ja raskainta on kun palstahullut pilaa hyvät keskustelut.

Vierailija
778/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakku raakkujat..

Varsinkin nämä tissiliivit koko ajan päällä olevat raakkujat.

Helvetin rintaliivijengiläiset...

Vierailija
779/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole punninnut. 

Vierailija
780/941 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raakku raakkujat..

Varsinkin nämä tissiliivit koko ajan päällä olevat raakkujat.

Helvetin rintaliivijengiläiset...

Niin siis minä en ole törmänny koko aiheeseen muuten kun teidän miesasiamiesten toimesta.

Kannattaako Keijo sinne yläkertaan aina mennä jos ne vaan nöyryyttää sinnuu siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme