Raskain palstahullu?
Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha on alkaa todistella mitään ihmiselle, joka haukkuu naisen heti kättelyssä "harhaiseksi". Ei se usko kuitenkaan.
Minua taas haukuttiin henkilöksi, joka en edes ole...
TODISTA SE!!!
Hyvät naiset ja herrat, joukkoomme on laskeutunut UUSI HULLU! :D
Oletteko jo nähneet näitä suht harhaisia, todella huonosti kirjoitettuja ja pilkutettuja (toisin sanoen: ei pilkkuja, mutta jokaisen lyhyenkin lauseen jälkeen piste), uskonnosta jauhaa enimmäkseen. Päätöntä höpöttelyä.
Olen huomannut näitä kommentteja useassakin eri ketjussa, jotka eivät mitenkään liity uskontoon.
Uskontohullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha on alkaa todistella mitään ihmiselle, joka haukkuu naisen heti kättelyssä "harhaiseksi". Ei se usko kuitenkaan.
Niin minuakin! Eikä ollut edes ensimmäinen kerta.
Jossain ketjussa sanoin että joku asia ärsyttää, ja sain niskaani oudon tyypin joka karjui minulle, että lopeta näitten ärsytystesi luetteleminen täällä palstalla, ei kukaan jaksa enää kuunnella, olet mi-el-isairas jne. En ollut siinä vaiheessa kommentoinut pitkään aikaan mitään, se oli aika järkytys.
Tässä ketjussa olen sitten nainen, joka esittää olevansa mies, ja olen valehtelija ja pelle jne.
Tämä palsta on välillä outo paikka.
Kassientyhjentäjähullu. Ilmestyy kaikkiin miesketjuihin ilmoittamaan kuinka ”kassit nyt vaan on tyjennettävä”.
Vierailija kirjoitti:
Kassientyhjentäjähullu. Ilmestyy kaikkiin miesketjuihin ilmoittamaan kuinka ”kassit nyt vaan on tyjennettävä”.
Joo toi! Ainoa motiivi miehillä noin ylipäätään olla naisten kanssa tekemisissä tai yrittää jotakin, on hänen mukaansa kassien tyhjennys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin! Eikä ollut edes ensimmäinen kerta.
Jossain ketjussa sanoin että joku asia ärsyttää, ja sain niskaani oudon tyypin joka karjui minulle, että lopeta näitten ärsytystesi luetteleminen täällä palstalla, ei kukaan jaksa enää kuunnella, olet mi-el-isairas jne. En ollut siinä vaiheessa kommentoinut pitkään aikaan mitään, se oli aika järkytys.
Tässä ketjussa olen sitten nainen, joka esittää olevansa mies, ja olen valehtelija ja pelle jne.
Tämä palsta on välillä outo paikka.
Ja minua ja samoilla määreillä luultu toiseksi ja vieläpä intti että huomaa tyylistäni kuka olen. Todella outoa oli.
Yle on valemedia-tyyppiset julkaisut. Valitettavasti näitä hulluja näyttäisi olevan monta, joille mikään Suomen media ei enää kelpaa. Totuus on jonkun alt right-hörhön podcastissa/YouTube-videoissa, joihin spämmätään linkkejä kymmenittäin.
Jossain vaiheessa täällä pyöri vanhoja aikoja kehuva tyyppi. Siis jotain 1800-lukua. Hänen mielestään kaikki nykyihmiset ovat "kermperseitä". Jouduin väittelyyn siitä, elikö lapsena orvoksi jäänyt mummoni hyvää elämää vai ei. Tämän tyypin mielestä eli, koska sai tehdä töitä maatilalla ja ei ollut turhaa tavaraa ja somea ja muuta. Jossain muussakin ketjussa törmäsin häneen. En tiedä kommentoiko täällä edelleen.
Koronakeskustelussa se, joka kertoo kauppareissuistaan ja ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Sanna-hullu ylivoimaisesti rasittavin juuri tällä hetkellä.
Samoin täti joka solvaa loputtomasti nuoria naisia ja vanhempia miehiä.
Ammattivalittaja nyt ei ole varsinaisesti hullu, mutta helvetin rasittava lakonisine, samaa jankkaavine aiheineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo.
Todella häiriintynyt tapausJoo, onneksi ei ole näkynyt enää viime aikoina
Kuka olikaan Tuhkelo?
Tuhkelo oli se tapaus, joka oli salannut vaimoltaan steriiliytensä, kirjoitteli siinä ”mies vaatii isyystestiä, vaikka ei muka epäile mitään”-ketjussa
Tällä hetkellä uudemmat palstahullut kuten jeesushullu, maskienvihaajahullu ja löllötissihullu. Niihin vanhoihin on jo tottunut.
Some-ketjuissa oli tyyppi joka haukkui kaikki somet maanrakoon ja syytti kaikkia siitä että tuhlaamme aikaamme somessa, miksemme käytä vaikka Whatsappia. Hänen päähänsä ei meinannut millään mahtua se, että myös WhatsApp on osa somea. Kuten tämä vauvapalstakin. Ja täällä kirjoittaminen vasta ajanhukkaa onkin...
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä uudemmat palstahullut kuten jeesushullu, maskienvihaajahullu ja löllötissihullu. Niihin vanhoihin on jo tottunut.
Mikä on löllötissihullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo.
Todella häiriintynyt tapausJoo, onneksi ei ole näkynyt enää viime aikoina
Kuka olikaan Tuhkelo?
Tuhkelo oli se tapaus, joka oli salannut vaimoltaan steriiliytensä, kirjoitteli siinä ”mies vaatii isyystestiä, vaikka ei muka epäile mitään”-ketjussa
Joo, taitavasti vedätti jengiä täällä, osa meni sen provoiluun lankaan ihan 6-0.
Taitavasti osasi ylläpitää tarinaansa, ja osasi aina antaa uskottavan selityksen, kun joku palstan ”salapoliiseista” löysi mielestään ristiriitaisuuden hänen höpinöissään.