Hyväksytkö homouden/lesbouden joukkueurheilussa?
Kommentit (54)
Olisko tuollainen mun käsissäni? Mieletön valta... *sokaistuu vallanhimoissaan*
Hitto, mä tekisin homoudesta siinä tapauksessa pakollista joukkueurheilussa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:16"]
En hyväksy koskaan, turha alaspeukuttaa.
[/quote]
Älä suutu, että joku ei hyväksy sua.
En hyväksy, eikä hyväksy Jumalakaan. Vain Jumalalla on valta päättää mikä on hyväksyttävää. Voitte riidellä kanssani, mutta ette Jumalan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:20"]
En hyväksy, eikä hyväksy Jumalakaan. Vain Jumalalla on valta päättää mikä on hyväksyttävää. Voitte riidellä kanssani, mutta ette Jumalan kanssa.
[/quote]
Mä en usko jumaliin.
Joukkueurheilussa lesbous on enemmn sääntö kuin poikkeus.
[/quote]
Mistä sinä voit tietää mitä Jumala ajattelee?
[/quote]
hei mä olen unohtanut sen raamatunkohdan jossa kerrotaan tarina siitä, miten Jumala inhoaa luomiaan?
[/quote]
Mä hyväksyn, samoin kuin Jumalani.
[/quote]
Mä en usko jumaliin.
[/quote]
Usein työväenluokkaiset henkilöt eivät kuulu kirkkoon. Me sivistyneet uskovaiset kirjoitamme Jumalan isolla j:llä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:21"]Joukkueurheilussa lesbous on enemmn sääntö kuin poikkeus.
[/quote]
No jos ei nyt ihan noin ylestä, niin ainakin keskiarvoa yleisempää. Hankala pärjätä joukkueessa, jos ei hyväksy joukkuekavereitaan. Eli hyväksyn.
-heteronainen, jolla joukkuepelitausta
Hyväksyn, en keksi mitään syytä olla hyväksymättä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:20"]En hyväksy, eikä hyväksy Jumalakaan. Vain Jumalalla on valta päättää mikä on hyväksyttävää. Voitte riidellä kanssani, mutta ette Jumalan kanssa.
[/quote]
Höpö höpö. Minun jumala puhuu suvaitsevaisuuden ja yhteenkuuluvuuden ja inhimillisyyden puolesta.
Minun jumalani vihaa homoja. Se on paljon parempi ja isompi kuin teidän jumala.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:28"]
[/quote]
En hyväksy, en keksi mitään syytä miksi pitäisi hyväksyä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:26"]
[/quote]
Mä en usko jumaliin.
[/quote]
Usein työväenluokkaiset henkilöt eivät kuulu kirkkoon. Me sivistyneet uskovaiset kirjoitamme Jumalan isolla j:llä.
[/quote]
Me sivistyneet ihmiset ymmärrämme eron jumalien ja Jumalan välillä. Myös Jumala kuuluu jumaliin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:28"]
[/quote]
En hyväksy, en keksi mitään syytä miksi pitäisi hyväksyä.
[/quote]
Osaatko sitten kertoa, miksi et hyväksy?
Ei varmasti esim. naisten jääkiekko joukkue pärjäisi jos kaikki pelaajat olisi heteroita.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:21"]
Joukkueurheilussa lesbous on enemmn sääntö kuin poikkeus.
[/quote]
Eikä ole.
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Varmaan tälläkin hetkellä sadat homot treenaa/pelaa ties missä joukkueissa eikä sillä ole mitään väliä.
En hyväksy koskaan, turha alaspeukuttaa.