Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi minun ihanaa 5-vuotiasta, olemme todella köyhiä ja elämme kaksistaan.

Vierailija
24.07.2006 |

Hän olisi tahtonut mennä Linnanmäelle, mutta jouduin jälleen kerran sanomaan ettei ole rahaa...:(

Hän näki, etää tulin itsekin surulliseksi tilanteesta. Reipas tyttöni sanoi: " Älä välitä äiti, kun minusta tulee iso ja rikas, vien sinut monta kertaa karuselliin ja jos uskallat niin vaikka kummitusjunaan."

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Uskon ap, että te olette paljon onnellisempia, kuin tässä ketjussa arvomaailmansa paljastaneet äidit ja heidän pilalle hemmotellut muksunsa. Lintsi ei tee ketään onnelliseksi.

Vierailija
2/41 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sit viimeiset senttini sisäänpääsymaksuihin (maksoi 58 ¿). Kun ajattelin että lapset ovat pieniä vain hetken ja pakko heidän on edes jotain kivaa saada lomallansa tehdä! Meillä tulee lisää rahaa vasta viikon lopulla, joten nyt ei ole rahaa ostaa mitään, ei edes ruokaakaan. Onneksi jääkaapissa on edes jotain:).



Mutta miksi ap et saa edes kokoon sitä vaivaista LIntsi-maksua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin vaikka lähteä yhdessä Linnanmäelle, itselläni on syksyllä 5 vuotta täyttävä poika. Kustantaisin liput meille neljälle niihin alle 120 cm laitteisiin. Jos kiinnostaa, niin laita sähköpostiosoitteesi - otan sinuun yhteyttä.

Vierailija
4/41 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat päässeet kaiken maailman Puuhamaihin. Rahasta ei ota kiinni, mutta mielestäni huvipuistokäynti kerran kesässä riittää.



AP:lle onnittelut. Sinulla vaikuttaisi olevan fiksu naisen alku kasvamassa. Voimia ja muista, että lapset tarvitsevat ennen kaikkea rakkautta.

Vierailija
5/41 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä annat varmasti jotain muuta erityistä. Muista vaan ettet kauheasti korosta lapselle sitä miten ankeaa on kun ei ole rahaa. Hänelle ankeaa on vain jos sinä olet onneton, ja se ahdistaa häntä. Jos sinä teet juhlaa leipomispäivästä, se on juhlaa hänellekin ja siinä jää Linnanmäet kakkoseksi.

Vierailija
6/41 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 48



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olisi välillä tiukkaa eli lapseni ei saisi kaikkea mitä haluaisi ja minkä haluaisin hänelle antaa. Koska äitini oli vakituisessa työssä ja isovanhemmat auttoivat emme kuitenkaan eläneet aivan kädestä suuhun. Lomat oli tärkeitä ja silloin matkustelimme usein kotimaassa ja ulkomailla.

On olemassa tuettuja lomia, lomaluottoja, luottokortteja jne. tai säästämisen mahdollisuus.

Vierailija
8/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siitä saavat eniten irti noin 10 vuotiaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa elatustukea? Käytkö töissä? Onko sukulaisia jotka voisivat vähän jelpata? Millaisissa töissä käyt? Asutteko liian prameasti eli kaikki rahat menee vuokraan tms? Kyllä on lapsen elämä tosi kurjaa jos aina saa tuota samaa virttä kuunnella :( Jos lapsesi asuisi tässä lähellä niin voisin viedä sen lintsille koska mun mielestä lasten pitää päästä nauttimaan lintsistä, puuhamaasta, titimaasta, kylpylöistä ym. mistä nyt kukakin tykkää. 5v jo hyvin tajuaa, että muut saavat ja hän ei ja se todellakin aiheuttaa traumoja lapsellesi! Lapsesi olisi valtavan iloinen edes siitä yhdestä reissusta linnanmäelle. Kyllä sulla siihen on rahaa, mieti vähän! Eikä ole lapsen tehtävä ottaa syyllisyyden tunteita siitä, että hän pyytää ja sinä joudut kieltäytymään. Kohta hän ei enää edes viitsi pyytää, ressukka. TSEMPPAA NYT JA TEE LAPSESI ELÄMÄSTÄ ELÄMISEN ARVOISTA!!

Vierailija
10/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämisen arvoista niin enpä yhtään ihmettele missä perheissä ne kaiken saaneet lapset elävät!



Kyllä lapsestasi kasvaa ihan varmasti kunnon tyttö, joka myös arvostaa pieniä asioita. Itse elin yh äidin kanssa ja tiedän mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, että joka vuosi olisi pakko Lintsillä käydä.

Vierailija
12/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs joka ei vie edes pian 7 vuotta täyttävää poikaansa lintsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on kerran kesässä laittaa omaan lapseensa 36 euroa

Vierailija
14/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lause alkaa ahdistaa. Itselleni lapsena aina hoettiin tuota ja vielä aikuisenakin tuo lause ahdistaa. Meilläkään ei ole rahaa, mutta käytän muita ilmaisuja (myös yhden lapsen yh). Käytä esim. ei voida, ei nyt osteta tms.



Koita säästää ensi kesäksi lasten rannekkeeseen pelkästään. Ja omat eväät tietty mukaan.



Tehkää eväsretkiä pyörällä muihin leikkipuistoihin joita on lähellä ja joissa ette niin ole käyneet ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

56e.

Vierailija
16/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän

Vierailija
17/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee aivan älyttömän kalliiksi matkustaa sinne lintsille vaikkapa jostain pohjoisesta tms. Ei kaikki asu pk- seudulla!!

Vierailija
18/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, teille molemmille että pääsette tavalla tai toisella vielä jonnekin huvituksiin tänä kesänä!

Vierailija
19/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olikin näköjään sama ajatus samaan aikaan! :) Terkkuja!

Vierailija
20/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhupi ranneke alle 120 cm kokoisille maksaa 18 euroa, ja isohupi 120cm isommille 28 euroa, iltahupi, joka on voimassa vain kolme viimeistä tuntia maksaa 22 euroa.



Täytyy olla ap:lla aika huonosti asiat jos tähän ei ole varaa, kun opiskelijaäidilläkin eli minulla on varaa maksaa tästä.



Ja kyllä, lastenkin pitää päästä toisinaan irroittelemaan, vaikka sitten huvipuistoon.

Jätä nettiyhteys pois ja vie lapsesi lintsille!