Mikä oli ammatiltaan mies, jonka tiedät pettäneen vaimoaan?
Kommentit (113)
Juristi. Tiedän itse asiassa kaksi juristia, jotka ovat pattäneet.
Muusikko täälläkin. Ei lienee yllätys.
Muusikko, ja useampaan otteeseen, "rakas" ex-puolisoni :P
Yks oli toimitusjohtaja ..en tiedä mikä on nykyään, joku johtaja kumminkin. Toinen on joku salkunhoitaja tms pörssityyppi
Perheellinen insinööri, eikä puhunut mitään siitä, et hänellä on vaimo ja lapsia. Hoiti täällä 2-vuotta työprojektia ja ensimmäisen vuoden tapailun ja kiihkeän seurustelun jälkeen muutti mun luokse asumaan. Suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta ja mä lopetin pillerit ja tietenkin se sai mut paksuksi. Sitte vasta sanoi, et onkin naimisissa ja mun pitäis tehdä abortti.
Kiinteistönvälittäjä SKV. En nyt kaupunkia mene sanomaan, mutta kyseessä on suurehko kaupunki länsirannikolla, tunnettu kansainvälisistä jazz-festivaaleista ja umpimielisistä ihmisistä :D
Jos avovaimot riittää, niin sähkömies ja autokauppias.
Sisätautien erikoislääkäri, gynekologi ja radiologi ainakin. Olen itsekin lääkäri, en ole tosin pettänyt ketään.
Avovaimoja ainakin rekkakuski, sähkömies, sairaanhoitaja, telineasentaja. Vaimoja pettäneitä en tiedä.
Noh bensanhinnoittelija, asentaja, opettaja x2, toimitusjohtaja, lääkäri, rauhanturvaaja, insinööri, edustaja jne..
Kaupparatsu. Titteli taitaa olla aluepäällikkö.
Tulinpa ajatelleeksi, että en tiedä yhtäkään ihmistä, joka olisi pettänyt puolisoaan. Minulla taitaa olla aika kilttiä, fiksua ja moraalista porukkaa kavereina ja perheessä. Niin kuin onkin! Huomaahan sen muustakin käytöksestä ja elämänvalinnoista.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 18:17"]
Sisätautien erikoislääkäri, gynekologi ja radiologi ainakin. Olen itsekin lääkäri, en ole tosin pettänyt ketään.
[/quote]
Osaatko selittää, miksi juuri lääkäreistä puhutaan että ovat kovia pettämään? Onko se siellä töissä jotenkin helpompaa kuin muilla ja tilaisuus tekee varkaan?
Vartija, karaokevetäjä mm.