Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!!!!Nettiyhteydestä kyselen...

Vierailija
24.07.2006 |

Mulla on kaapelimodeemiyhteys koneessa ja olen lähdössä reissuun, otan läppärin mukaani. Mökissä on ADSL-yhteys. Riittääkö, että kytken vain koneen piuhat kiinni ja nettiyhteys pelaa?



Helppikää! Mä oon aika uusavuton näissä tietokoneasioissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tietääköhän itsekään, kunhan nyt pääsi taas haukkumaan...

Vierailija
2/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muuta ei tarvi kuin piuhat kiinni ja verkko toimii! Niin helppoa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän