Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko av-mammoissa paljon jääkiekon vaimoja?

Vierailija
27.10.2020 |

Sehän on kuitenkin se naisten tavoite. Toki osa naisista tähtää enempi tonne Mehiläinen - Finnair -akselille, vaikka nyttemmin Finnair saattaa olla vaihtunut Nordean rahoitusosastoon. ( Miehettömiä av-mammoja tukeakseni ehdotan, että saa kertoa myös kokemuksia juuri Nordean rahoitusosastolle tai Hartwall-areenalle tunkeutumisesta ja oman edustusyksilön kidnappaamisesta)

https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/t5/g4h/7c5/481708/119254193…

M/40

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meitä kovia palloja sorsitaan, tästäkin ketjusta näkee miten naiset vain juoksevat jonkin pehmeän pallon perässä. Sanovat että kaikille riittää ottajia, mutta mikä on todellisuus? Valinta on lähinnä koripallon ja jalkapallon välillä. Yritä siinä sitten keilapallona kentällä pyöriä. Yksin saa varaston nurkkaan nojailla, kun aivan toisia pompotellaan.

No siis mä tapailin yhtä keilapalloa ennen kuin tutustuin tähän pomppupalloon, mutta mun mielestä se keilapallo oli vaan jotenkin niin raskas, ettei siitä sitten kehittynyt oikein mitään. Lisäksi se soitteli mulle pitkään kännipuhelinta pitkien hohtokeilausiltojen jälkeen, ja mun oli pakko blokata sen numero. Tän pomppupallon kanssa oli alusta asti sellaista kepeää ja riemukasta menoa.

Vierailija
22/22 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas meitä kovia palloja sorsitaan, tästäkin ketjusta näkee miten naiset vain juoksevat jonkin pehmeän pallon perässä. Sanovat että kaikille riittää ottajia, mutta mikä on todellisuus? Valinta on lähinnä koripallon ja jalkapallon välillä. Yritä siinä sitten keilapallona kentällä pyöriä. Yksin saa varaston nurkkaan nojailla, kun aivan toisia pompotellaan.

No siis mä tapailin yhtä keilapalloa ennen kuin tutustuin tähän pomppupalloon, mutta mun mielestä se keilapallo oli vaan jotenkin niin raskas, ettei siitä sitten kehittynyt oikein mitään. Lisäksi se soitteli mulle pitkään kännipuhelinta pitkien hohtokeilausiltojen jälkeen, ja mun oli pakko blokata sen numero. Tän pomppupallon kanssa oli alusta asti sellaista kepeää ja riemukasta menoa.

Joo meillä keilapalloilla on se ominaisuus, että vaikka vierisimme rännissä koko ajan, pian taas palaamme vierelle jankuttamaan vielä yhtä heittoa. Ja vaikka kuinka kehuisi että oikeasti olemme sileäpintaisia, eivät monet vain tykkää kovapalloisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan