Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öööö tuli ilmoitus, että verojen maksujärjestely on rauennut, koska en ole noudattanut ehtoja. Muuten hyvä, mutta olen maksanut joka ikisen erän ja vielä etuajassa noin 2 viikkoa

Vierailija
27.10.2020 |

Joo joo soitan soitan kunhan jaksan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat mihin, verottajan maksulliseen numeroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat mihin, verottajan maksulliseen numeroon?

Niin?

Vierailija
4/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan nuo ehdot raukeamiselle

et noudata maksujärjestelyn aikataulua

sinulle syntyy maksujärjestelyn aikana uutta verovelkaa

laiminlyöt veroilmoitukset, esimerkiksi jätät oma-aloitteisia veroja tai tuloveroja koskevat ilmoitukset antamatta.

Vierailija
5/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista verotiedot verotoimiston sivulta omaverosta

Vierailija
6/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista omaverosta onko suoritukset kohdistuneet oikeisiin laskuihin. Jos olet käyttänyt esim. virheellistä viitenumeroa, niin suoritus ei kohdistu oikeaan verovelkaan ja silloin jotakin verovelkaa jää auki.

Vierailija
7/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on maksaa ne erät niin kuin on sovittu??? Ja käyttäkää urpåt niitä laskuilla olevia viitenumeroita. Kiva selvittää näitä reskontrassa, kun laskun onkin maksanut miehesi, jolla on eri sukunimi, päättänyt maksaa vähän eri summan kuin laskussa ja vielä maksanut ilman viitettä, mutta toki kirjoittanut siihen viestikenttään ”kiitos paketista”. Sitten soitetaan vihaisena, kun saadaan maksumuistutus. Argh!

Vierailija
8/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa on maksaa ne erät niin kuin on sovittu??? Ja käyttäkää urpåt niitä laskuilla olevia viitenumeroita. Kiva selvittää näitä reskontrassa, kun laskun onkin maksanut miehesi, jolla on eri sukunimi, päättänyt maksaa vähän eri summan kuin laskussa ja vielä maksanut ilman viitettä, mutta toki kirjoittanut siihen viestikenttään ”kiitos paketista”. Sitten soitetaan vihaisena, kun saadaan maksumuistutus. Argh!

Öööö. Olen maksanut kuten on sovittu. Miten vaikeaa on ymmärtää???

Vierailija
9/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin varainsiirtoveroon liittyvät tiedot, ja sitten tuli ilmoitus että en ole muka maksanut sitä. Mutta siellä lukee myös, että mikäli olet jo maksanut, älä maksa uudestaan. Ja tuon maksujärjestelyn aikana olen huomannut, että verotustiedot ovat todella epäselviä. Minulla näkyy jatkuvasti maksujärjestelyyn liittyvä ilmoitus, että vero on erääntynyt, vaikka olen sen maksanut. Näin on ollut koko ajan. Lisäksi

Vierailija
10/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etu painotteinen maksaminen lyhentää toki loppuvelkaa, mutta ei poista maksuvelvollisuutta eräpäivänä maksettavilta laskuilta.

Vierailija
11/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olet joku kerta maksanut enemmän kuin on sovittu. verottajan hienot järjestelmät eivät välttämättä ymmärrä liikaa maksettuja veroja.

Vierailija
12/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luvattiin, että ottavat yhteyttä johonkin mihin lie ja kyselevät varainsiirtoverostani. Mitään ei ole kuulunut takaisin.

Tehdessäni laskelmia päädyin lopputulokseen, että aivan varmasti olen jo maksanut sen. Laskelmani täsmäsivät. Käytin välittäjää, ja välittäjää käytettäessä varainsiirtovero maksetaan kaupanteon yhteydessä.

Vierailija
13/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä olet joku kerta maksanut enemmän kuin on sovittu. verottajan hienot järjestelmät eivät välttämättä ymmärrä liikaa maksettuja veroja.

En ole maksanut liikaa. Veikkaan että se on tuo varainsiirtovero, jonka olen kyllä varmasti maksanut jo. Noh, katsellaan.

Etuajassa olen kyllä maksanut kaikki erät.

Vierailija
14/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin näissä veroasioissa luotan omaan tuntemukseeni kuin kallioon, koska olen aina tiennyt, että verot menevät helposti ulosottoon. Lisäksi olen aina ymmärtänyt, että vuokra/vastike on tärkein lasku, siitä seuraavaksi sähkö ja näin päin pois.

Eli minulla ei ole ikinä ollut kenenkään kanssa mitään ongelmia liittyen vuokraan (aikoinaan kun asuin muutaman vuoden vuokralla), vastikkeisiin, veroihin... Nämä olen hoitanut aina erittäin mallikkaasti. Ja laitan aina itselleni muistutukset todella tärkeistä asioista yksityiskohtineen.

Vierailija
15/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittäjä?

Jos maksat mätkyt etuajassa , maksamasi rahat käytetään ENNAKONPIDÄTYKSIIN.

meille kävi näin.

MUTTA ENSIN TULI MAKSUKEHOITUS MÄTKYISTÄ.

väitätkö että sulle ei tullut?

Vierailija
16/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittäjä?

Jos maksat mätkyt etuajassa , maksamasi rahat käytetään ENNAKONPIDÄTYKSIIN.

meille kävi näin.

MUTTA ENSIN TULI MAKSUKEHOITUS MÄTKYISTÄ.

väitätkö että sulle ei tullut?

Huoh ja verottajan tietojärjestelmät on maksaneet jokseenkin massiivisen summan rahaa kehityskustannuksina. Miten ne siis voi olla näin aivokuolleet?

Vierailija
17/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottaja on yksi perkkele. Eikös joku maksanu sentin liikaa niin se maksu ei sitten kirjautunut ollenkaan maksetuksi?

Vierailija
18/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille sattuu aikamoisia kömmähdyksiä. Kannattaa ottaa maksut printille ja toimittaa tositteet niille. Ne jaksaa vängätä muuten ihan hulluja.

Vierailija
19/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etu painotteinen maksaminen lyhentää toki loppuvelkaa, mutta ei poista maksuvelvollisuutta eräpäivänä maksettavilta laskuilta.

höpö höpö. Jos maksaa ennen eräpäivää maksusuunnitelman erän se katsotaan sen kuukauden maksuksi. Summa ja viitenumero kun on oikein niin voi todellakin maksaa ennen sovittua eräpäivää.

Vierailija
20/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kantsisko vaan soittaa sinne asiakaspalveluun ja selvittää :D ei oo vaikeeta

mitä omaverosi sanoo

t: verohallinnon virkamies