minkä nimen antaisit/olet antanut tyttärellesi?
Kommentit (84)
Mua vähän kaduttaa, kun alapeukutin. Onko sun tytön nimi siis oikeesti Caisa? Tuli ihan vaan hämmennyksestä se alapeukku, aika outo kirjoitusasu, Kaisa sinällään on nätti nimi.
Janni tai Verna olisi toiveissa. Kenties siis Janni Verna ja jokin niihin sopiva kolmas nimi. Minä pidän, ihan sama mistä muut tykkää.
Annoimme tyttärellemme nimeksi Aure (täälläkin haukuttu nimi :D).
Jos tulisi vielä tyttö, hän olisi luultavasti Vellamo.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 22:40"]
Mua vähän kaduttaa, kun alapeukutin. Onko sun tytön nimi siis oikeesti Caisa? Tuli ihan vaan hämmennyksestä se alapeukku, aika outo kirjoitusasu, Kaisa sinällään on nätti nimi.
[/quote] No on ihan oikeasti Caisa, koska se on vanha nimi joka ollut pitkään suvussa mutta nyt jäänyt pois parista sukupolvesta joten otettiin se kun ei keksitty parempaakaan.
Ebba Olivia
Varmaan jo tiedättekin et kadun
Ettei olis ollut kuitenkin cajsa?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 22:44"]
Ettei olis ollut kuitenkin cajsa?
[/quote] Ei. Mutta sinähän tiedät sukuni dokumenteista enemmän kuin minä varmaankin =D
Mitä katumista Ebba Oliviassa on?
No okei, uskotaan, että caisa oli.
Emelina tai Léa (ranskalaiseen sukunimeen yhdistettynä).
Miksi täällä alapeukutetaan harvinaisia nimiä??? Onko tää palsta täynnä jotain Maijoja ja Ainoja ja ovat kateellisia kun toisilla on hekilökohtaisempi nimi???
Mun nimeni on tosi yleinen ja olen ainakin harmitellut sitä aina.
Ei nimen harvinaisuus tee siitä automaattisesti kaunista. Se, että joku nimi on yleinen tarkoittaa just sitä, että se on monesta kaunis?
Jos olisin saanut tyttöjä, niin:
Helmi Adele
Joanna Elise
Karola Aletta / Karola Elise Aletta
Enne Isabella / Eine Isabella
Mutta ei tule tyttöjä, eikä lapsia ylipäätänsä valitettavasti. Nämä nimet on todella mietittyjä ja pyörittelin näitä kauan. Kovin montaa ihan saman nimistä ei varmasti tule. Toivottavasti joku muu haluaa käyttää? :)
Pekkanella
Markusellen
Jormaana
Yrjödessa
Ei vaan! Antaisin nimeksi Elia.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 23:03"]
Ei nimen harvinaisuus tee siitä automaattisesti kaunista. Se, että joku nimi on yleinen tarkoittaa just sitä, että se on monesta kaunis?
[/quote]
tai sitten se kertoo vaan tylsistä vanhemmista
Lilja. Jos saisin toisen tytön, hänestä tulisi Ilta.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 21:48"]
Tyttöni nimi on Caisa.
[/quote] 14 alapeukkua!?