Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehiä, joista doggystyle ei ole himottava?

Vierailija
04.02.2014 |

Kun olen pyytänyt miestäni naimaan takaapäin, hän on nainut niin, että olen makuulla. Olen tarkoittanut että polvillani, mutta itseäni hävettää ehdottaa sitä asentoa. Voiko miehistä se olla vaimoa halveksiva, vai ehdotanko ihan reippaasti vaan? Mies on sen verran vanhempi, että tuntuu olevan ihan pihalla nykyajan seksikotkotuksista, tai sitten se tosiaan on tyyppi, jolle riittää muutama asento, lähetyssaarnaaja ja joku lusikka : P Se ei koskaan ehdota itse mitään. Osin johtuu kylläkin siitä, että olin aiemmin hyvin haluton. Mutta ei koskaan ole ollut kovin rohkea ehdottelemaan.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se peppureikä ottaa ohimoon niin osta sille yhdet sopivat housut ja leikkaat niihin aukon just oikeeseen kohtaan niin ettei se peräsuolenpää näy ja sitte hommiin.

Vierailija
2/61 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:58"]

Takaapäin haluavat mihehet haluaa aina tuikata peräaukkoon. Mik on sairasta!

[/quote]

Olen aivan samaa mieltä. Paska tulee perseestä ja vauva pillusta, vai onko joku

teistä nähnyt että nainen synnyttää perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin on. Onhan meillä kaikilla erilaisia omia makuja. Mun mielestäni takaapäin painaminen on herkkua. m59v.

Vierailija
4/61 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään hienoa koira-asennossa, eihän siinä näe edes naisensa kauniita kasvoja. Mulle on ainakin hyvin oleellista saada katsella toisen kiimaisia silmiä, eikä sitä pers'silmää.

Vierailija
5/61 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto millasta porukka, joku pelkää sitä mulkoilevaa perseensilmää ja karvaista koloriviä, naurattaa niin pirusti teen touhut, ihan vesi valuu silmistä :D

Doggystyle on yksi parhaista asennoista, saa ihailla naista mys takaa päin, kivat tiukat pakarat, kaunis perse ja se silmä, sille nikkaan jos mulkoilee liikaa hehe. On se vaan hieno kun nainen selkä notkolla, kasvot tyynyllä/patjalla tai millä alustalla nyt sitten ollaankaan, saa ottaa kiinni lanteista ja tuupata sydämensä kyllyydestä, kahvaa myöden, yeah!

Kuka sitä nyt yhdessä asennossa koko sessiota touhuaa, en minä ainakaan, vaihtelua ja seksi on paljon mukavampaa.

Vierailija
6/61 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ainakin pirun kiihottavaa kun saan alistaa naista sängyssä. Eli takaapäin, peppu pystyssä, naisen yläkroppa alhaalla sängyssä kiinni ja itse pidän sopivan tiukalla otteella kiinni naisen niskahiuksista ja painan samalla kevyesti naisen niskaa sänkyä vasten että nainen ymmärtää jatkuvasti missä asennossa haluan hänet ottaa. Itseasiassa mulla alkoi vähän seisomaan tätä kirjoittaessakin.

-Mies vm 86

Vierailija
7/61 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljet puhutte asiaa!!!! Nainen perse pystyssä ja naama tyynyssä aaaaahhhhh! Herkku tarjolla ja vikisevä donna kiimassa pantavana.... Khyllä khiitos!

Vierailija
8/61 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu koirasta

Vierailija
9/61 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:58"]

Takaapäin haluavat mihehet haluaa aina tuikata peräaukkoon. Mik on sairasta!

[/quote]

Eivät, muutenhan ne panis myöskin sinne perseeseen, eivätkä pilluun. Mistä teitä idiootteja oikein sikiää, nähtävästi just sieltä perseestä, että on jääny tuo anaalifiksaatio päälle.

Vierailija
10/61 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mun suosikki! Nainen perse pystyssä sängynlaidalla, itse seison lattialla...siinä voi sitten kairata ihan niin kuin parhaalta tuntuu...ja näkymä kun kyrpä luistaa sisään ja ulos tiukassa pillunreiässä on uskomattoman kiihottava! Usein teen sen vielä niin etten pidä mistään kiinni vaan ainoa kroppakontakti on kyrpä/pillu....usein vielä vaimo pyytää sormettamaan peppuaan! No nytkin jorma nosti päätään kun vaan ajattelin panoa takaapäin....

Vierailija
11/61 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle on se missä meikäläinen yleensä päästelee ne nopeat nallit vähemmän kunniallisten neitojen kanssa. Mukavahan sitä olisi omaa tyttöystävää nussia koko yö, mutta kun täällä kaukoidässä on töissä, niin ei viitsi tuntitolkulla paikallisia nusasta ettei mene spärdäri rikki.

Periaatteella lasti spärdäriin ja kotiin. Karua, mutta ei ongelmia.

Vierailija
12/61 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se vähän kuin tunteetonta nukkea nais. mikäli nainen ei ees katso taaksepäin. ei liian usein eikä kerralla aina loppuun edes. ratsastava tai kyykkkäävä nainen on parempi näkyy siis lantio. pillu ja tissit sekä ilmeet.lisäksi puristus lypsätessä parempi

Vierailija
13/61 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sängyn reunalle polvillesi niin, että jalat ovat reunan ulkopuolella. Näin miehesi voi käyttää paitsi lantiotaan myös jalkojaan liikkeissään.

Jos aiemmin olet usein kieltäytynyt niin joudut elämään tilanteen mukaan. Miehenä sanan "ei" saaminen vastaukseksi seksiin liittyviin pyyntöihin alkaa ajan kuluessa tympiä ja mies oppii olemaan ehdottelematta. Kerro miehellesi, että olet muuttunut nainen ja että nyt ehdotteleminen olisi suotavaa ja toivottua. Kerro se tilanteessa, joka ei liity seksiin.

14/61 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen, että ihan avoimesti kerrot tuon halusi ja toiveesi miehellesi. Siinä ei ole todellakaan mitään hävettävää ja uskon, että miehesi on täysillä mukana menossa!

Vierailija
15/61 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? Mitä halventavaa tuossa asennossa muka olisi? Menetin neitsyyteni siinä ja edelleen yksi lempiasennoista. 

Vierailija
16/61 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten pitää tulla miinuspeukuttamaan aloitustani? Kiitos vastaajille asiallisista vastauksista.

Ap

Vierailija
17/61 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa naida takaapäin, kun siinä kuvottava peräaukko tuijottaa panijaa? 

Koirien hommia, terve ihminen ei silleen kyllä pane!

Vierailija
18/61 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiasentoni:) ja tytöt tykköö

-m85

Vierailija
19/61 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivat näkymät. Karvanen, hikinen ja limanen kolorivi, mieluummin posliini teiniä nusasis takaa kun omaa akkaa.

m37

Vierailija
20/61 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No etkö voi pyytää naistasi vähän ajelemaan? Hikinen ja limainen "kolorivi" (olipa rumasti sanottu) se on posliinillakin, vai meinaakko ettei ne hikoile eikä tuu muitakaan eritteitä ku on karvat ajettu? Mä nimenomaa rakastan sitä kun saa katsella peppureikää takaapäin, se melkein on tässä asennossa parasta! Minusta on ihmeellistä jos joku mies ei tästä asennosta tykkää.