Perussuomalaisten Eerola pamahti kerralla koko maailman tietoisuuteen
Kiinan englanninkielisen valtiollisen median China Dailyn entinen kirjeenvaihtaja ja nykyinen kolumnisti Chen Weihua on jakanut viestipalvelu X:ssä perussuomalaisten kansanedustajan Juho Eerolan silmienvenytyskuvan. Chen kirjoittaa kuvan saatetekstissä, että tältä näyttää "suomalainen rasistinen sika".
https://www.uutissuomalainen.fi/incoming/pae3zr/11202510_.jpg/alternate…
Kommentit (21)
Olivat jo velkaantumisennätyksensä ja työttömyysennätyksensä ansiosta koko EU:n tietoisuudessa ja tahdobvastaisessa holhouksessa. Nyt maailmanluokan idiootteina tunnettuja. Talousnerot ne vain saavuttaa ja saavuttaa ennen kuin hallitusmatka loppuu kuin Petterin juna Kirkkonummen rajalle. Vaikka eipä se sinnekään asti koskaa kulkenut eikä kulje niin kauan kuin talousnerot ovat asialla.
Katastrofihallitus tekee mitä osaa....
Errola ei halunnut jäädä kakkoseksi entiselle missille julkkis-statuksen hankkimisessa. Persut ovat varmaan käsittäneet termin statusammatti väärin.
Ei paljon naurata kun turismi menettää miljoonia. Kuinka vaikeaa on käyttäytyä asiallisesti tuossa asemassa. Suomen maineen pelastaa vain heidän ero. Lähdön on tultava.
Koko maailmako tuntee Eerolan? Ei pidä paikkaansa, tulen juuri Kiinasta. Kysin siellä ainakin 10 miljoonalta, kuka tuntee Eerolan. Ei kukaan sanonut tuntevansa. Simo Häyhän tunsivat kaikki
Vierailija kirjoitti:
Koko maailmako tuntee Eerolan? Ei pidä paikkaansa, tulen juuri Kiinasta. Kysin siellä ainakin 10 miljoonalta, kuka tuntee Eerolan. Ei kukaan sanonut tuntevansa. Simo Häyhän tunsivat kaikki
En usko sinua. 10 miljoonalta kysymiseen meneen niin paljon aikaa, että et mitenkään ole voinut tehdä sitä tai käydä kaikkia vastauksia läpi.
Vierailija kirjoitti:
10 miljoonalta? Ehkä et kysynyt.
Kiinalaiset itse tekee videoita, joissa venyttää silmiään ja sanoo, että tämä on rasismia.
Niin onkin, jos ihonväri määrittää kuka saa tehdä ja kuka ei. Olisivat itse tekemättä, jos se on jotenkin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Errola ei halunnut jäädä kakkoseksi entiselle missille julkkis-statuksen hankkimisessa. Persut ovat varmaan käsittäneet termin statusammatti väärin.
Tässäkään julkitulossa ei Eerolan mielestä saa hävitä neiselle, eikä ainakaan etnistaustaiselle. Eikä hän hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tulet korkeintaan Keravalta.
Miksiköhän Iina Kuustosen Sui-Hing -kuvat ja videot eivät levinneet maailmalle?
No eihän Putinin ja Kiinan hyödylliset idarit eli vasurimedia - ja puolueet HALUNNEET niitä levittää.
Me yritettiin kertoa mikä on ok ja mikä ei ole ok. Niin ylpeästi vaan taas alettiin riitelyyn ja jankkaamaan asiasta venäjän laariin.
Miksi?
Yritettiin auttaa ja olisi kerenyt poistaa ne kuvat sieltä ja pahin paskamyrsky olisi ehkä taantunut.
Ei.... ei vaan voinut. Tynkkynenkin nuorena miehenä lähti mukaan tähän pellehommaan. Ai saakeli.
Miksi te ette kuuntele meitä vihervassareita, jotka tietää asioista vähän enemmän ja on laajanäköisiä. Ihan veljellisesti yritettiin auttaa ja sisarellisesti tuomita, niin ei. Ylpeästi vaan jankataan ja nyt Kiina suuttui.
Tietenkin. Mitä olisitte odottaneet?
Yritettiin auttaa, mut eiiii ei voinu eiiii. Tosi pettynyt olen persunuoriin kuten Tynkkyseen. Vanhemmilta voi odottakin jotain näin junttia mut eiii. Eiii.
Kysyin DeepSeek:iltä, että millainens hahmo tämä Chen on?
Että olisi semmoinen räksyttävä rakkikoira, "wolf style".
Ammattiärhentilijän mp ei ole mulle kuuminta hottia ja miesoletettu itse käyttää sanaa "pig". Että tämmöinenkös sitä pitää sitten ottaa vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tulet korkeintaan Keravalta.
Kerava on Vantaa.
Kukahan jakaa ulkomaisille medioille Eerolan kuvaa?
Käsi pystyyn jos luulee että se on Eerola itse. Minä veikkaan että se on vihervasemmisto koska he vihaavat Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan jakaa ulkomaisille medioille Eerolan kuvaa?
Käsi pystyyn jos luulee että se on Eerola itse. Minä veikkaan että se on vihervasemmisto koska he vihaavat Suomea.
Eerola on kyllä sen verran julksiuushakuinen, että en ihmettelisi. Onhan se tehnyt niitä melkein aikuisviihteeksi luokiteltavia lyhäreitäkin, ainakin YT:ssä on niitä
Juho Eerola on suomen Jim Carrey. Jos Spede olisi elossa nähtäisiin Ace Venturan suomiversio ja sähköpersumies.