Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä odotan jo syksyä ihan täysillä ;-)

Vierailija
24.07.2006 |

en ole siis mikään helteiden ystävä ja kesä on ihan kiva mutta lemppari on syksy. saa polttaa kynttilöitä, kääriytyä sohvan nurkkaan viltin kanssa jne. Nyt alkaa olla kiintiö kesää ja helteitä täynnä.

Tulis vaan kaunis ja kuiva syksy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuntuu vaan ihan hassulta, kun saa melkein koko vuoden kärsiä kylmää, niin heti kun lämpötila kohoaa päiväksikin yli 20 asteen, jotkut todella alkavat valittaa, että kärsivät kuumuudesta. Itse inhoan kylmää ja palelen melkein koko vuoden, mutta en silti valita siitä koko ajan. 18

Vierailija
22/25 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri se mamma joka seisoo talvella kunnonkin pakkasilla ulkona lasten kanssa kun on kunnon varusteet päällä.

Nappurit kurkkii verhojen raosta että kuka hullu jäädyttää itsensä ja lapsensa ;-))))))))

20 astetta on hyvin paljolti eri juttu kuin 30 astetta hiostavaa ja seisovaa ilmaa ilman tuultu.

Kyllä maailmassa on paljonkin matkakohteita jossa on miellyttävän lämmin mutta ei +30 asteen ilmasto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä helteestä. Odotan syksyä lähinnä koulun vuoksi!

Toisaalta syksyllä on ihania myrskyjä ja pimeitä iltoja <3

Talvi on ainoa vuodenaika mistä en tykkää.

Vierailija
24/25 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joku teini?

Vierailija
25/25 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksykin on kiva, mutta se tietää sitä että seuraavaan kesään on liian kauan aikaa. Talvikin ajoittain kiva, jos on lunta ja pakkasta alle 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi