23-vuotias mies ja 36-vuotias nainen
Mitä mieltä? Usein puhutaan siten, että mies on vanhempi, mutta entäs näin? Voiko suhde onnistua?
Kommentit (8)
Minä olin 32 ja mies 23 kun alettiin olla yhdessä. Nyt on kohta 9 vuotta takana. Enpä oo ikinä ees kuvitellut että voisin olla näin onnellinen. <3
Tietenkin suhde voi toimia mut kannattaa varautua siihen et mies haluaakin jossain vaiheessa omia biologisia lapsia joita sinä et kenties pysty enää synnyttämään joten ero on varma.
Voihan se suhde toimiakin, mutta kyllähän se ihan poikanen vielä on, ja sinä täti-ihminen.
Toisinpäin toimii, mutta vanhempi nainen...ei toimi. Perusteluja ei tarvitse. Manpower! Thailand!
Enemmän asiaan vaikuttaa molempien sen hetkinen elämäntilanne kuin ikä. Jos 36-vuotias haluaa saman tien lapsia ja 23-vuotias haluaa bilettää ja opiskella, niin silloin on selvää, että ei toimi. Mutta jos molemmat ovat niin sanotusti samassa vaiheessa elämässään, niin toki se voi toimia.
No jos kaveri on kypsä ikäisekseen.
Eniten kyllä mietityttää tuo lapsiasia... Tämä mies nimittäin todellakin haluaa bilettää ja minä en ihan niin usein. Ja lapsikin on jo mielessä (en kuitenkaan ihan rajattomasti voi häntä tässä asiassa odottaa), mutta hänellä ei vielä ollenkaan. Muutoinkin on välillä vähän lapsellinen. Kai minä olen jo sitten liian täti :D
Eiköhän se onnistuminen ole ihan muista asioista kiinni kuin ikäerosta. Terveisin 18 vuotta miestäni nuorempi