Katsotteko Ilta-Sanomien ym. nettilehtien videoita?
Mä en katso noita videoita oikeastaan koskaan. Ärsyttää kun jostain ihan kiinnostavasta "uutisesta" on vain video. Olisi kiva lukea vaikka Poppipoliisien kommentteja Voice-kilpailijoista tms, mutta en mä jaksa noita videoita katsoa. Olen sitten ilman supertärkeitä uutisia :)
Kommentit (8)
Vain jos niissä on isotissisiä naisia keikistelemässä.
En katso. Aivan helvetin ärsyttävää. Edes isotissiset naiset eivät saa katsomaan. Jos olen niitä vailla, etsin sitten ihan tarkoituksella niitä videoita.
En katso. Mikään ei ole muuten ärsyttävämpää kuin se, kun pikkutunneilla unettomana selaan nettiä ja yhtäkkiä auki klikkaamani uutinen onkin joku halvatun täysillä huutava video.
En katso, kun usein ABP estää sen.
Noita videoita on nykyään tosi paljon!!
En katso minäkään videoita juuri koskaan. Ärsyttää koko videot ja etenkin niiden alussa olevat mainokset.
En katso, enkä surffaile noiden iltapaskojen sivuilla muutenkaan. On se kumma kun kaikki pitävät noita lehtiä täytenä roskana, mutta silti joka toinen lukee niitä? Kuulin taannoin radiosta jutun jostakin tutkimuksesta, jossa ihmiset arvioivat eri lehtien luotettavuutta, ja iltalehdet tulivat viimeisinä. Voin silti vain veikata, kuinka kärkeen ne sijoittuvat lukijamäärissä... Ei mene jakeluun minulle.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 19:43"]
En katso, enkä surffaile noiden iltapaskojen sivuilla muutenkaan. On se kumma kun kaikki pitävät noita lehtiä täytenä roskana, mutta silti joka toinen lukee niitä? Kuulin taannoin radiosta jutun jostakin tutkimuksesta, jossa ihmiset arvioivat eri lehtien luotettavuutta, ja iltalehdet tulivat viimeisinä. Voin silti vain veikata, kuinka kärkeen ne sijoittuvat lukijamäärissä... Ei mene jakeluun minulle.
[/quote]
Pidän paskana ja luen silti. Samoin tämä av on surkee, mut roikun täällä kuitenkin.
En. Jos tulen avanneeksi uutisen, jossa video alkaa mölytä, panen heti sekunnin murto-osassa kiinni.